Zit ook een beetje te zoeken over hem. Lees overal dat zijn laatste stap naar CAS was, die verloor hij volgens mij. Daarna staat er niets meer over hem. Helaasquote:Op zondag 17 november 2013 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, naar aanleiding daarvan zat ik net even te zoeken, maar na 2011 hebben ze geen wedstrijden meer gereden. Geen idee dus.
Gelukkig is de pagina recentelijk ook aangevuld, want van Loukas Patsoulas had ik tot 10 minuten geleden nog nooit gehoord.
eerst inrijdenquote:Op zondag 17 november 2013 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me dat er genoeg gedweild is, gaan met die hap
Doen ze dan niet eerst de inrijbaan en daarna de wedstrijdbanen? Dan kunnen ze iets eerder inrijdenquote:
uiteraard. tijdens de races mag er niet ingereden wordenquote:Op zondag 17 november 2013 00:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen ze dan niet eerst de inrijbaan en daarna de wedstrijdbanen? Dan kunnen ze iets eerder inrijden
quote:Op zondag 17 november 2013 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Een beetje hetzelfde gevoel toen ik van Velde 1:07:18 zag rijden. Bizar.
Belgen ook 3sec.quote:Op zondag 17 november 2013 00:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Noren drie seconden sneller dan vorige week
3,34,xxquote:Op zondag 17 november 2013 00:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Belgen ook 3sec.
Reken nieuwe WR alvast maar uit..
Ik dit sinds 'de val' een verschrikkelijk zenuwachtig onderdeel vind. Toch vind ik het ook wel leuk, dus kwel ik mezelf met kijkenquote:
Dan moet je vooral niet een aflossing bij het shorttrack gaan kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 00:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik dit sinds 'de val' een verschrikkelijk zenuwachtig onderdeel vind. Toch vind ik het ook wel leuk, dus kwel ik mezelf met kijken
Dat kan wel eens heel vervelend uitpakken.quote:Op zondag 17 november 2013 00:58 schreef TheArt het volgende:
Dit wordt op deze manier gewoon NL-Rusland in de 1e ronde op de OS
volgens mij was het net iets minder gesmeerd dan vorige week, maar goed, ditmaal vertrokken ze ook volle bak, terwijl het in Calgary iets meer met de handrem erop leek te zijnquote:Op zondag 17 november 2013 01:00 schreef MiLalaa het volgende:
Wel benieuwd naar interview. Jan B ging geloof ik ook wel lekker. Maar waren de wissels even smooth als vorige week? Nouja ik heb nu ook niet 100% gezien.
Was iemand van de schaatsbaan, geen idee of het een Koreaan was.quote:Op zondag 17 november 2013 00:59 schreef MiLalaa het volgende:
Zag ik daar nou een koreaantje een NLs trainingsjasje uit de kreukels halen voor onze helden op het uitrustbankje.. Wat schattig
http://nos.nl/sport/schaa(...)lake-city/programma/quote:Op zondag 17 november 2013 01:25 schreef Ambrosius het volgende:
Is het schema voor morgen al bekend? Vrees dat het lastig wordt om een goede nachtrust te hebben.
Ze hebben alleen nog nooit de finale maar gehaald...quote:Op zondag 17 november 2013 10:48 schreef Montov het volgende:
Sven Kramer heeft nu 3 keer het WR verbeterd op de achtervolging. Net zoals hij het WR op de 5km en de 10km ook precies 3 keer heeft verbeterd.
Voor Nederland ziet het er ook gunstig uit qua posities en loting van de achtervolging op de Spelen. Korea en de VS zijn de sterkste tegenstanders, en met hen op #2 en #3 kom je die pas tegen in de finale. Om #1 te blijven moeten ze minimaal 4e worden in Berlijn.
In 2 pogingenquote:Op zondag 17 november 2013 11:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog nooit de finale maar gehaald...
Ja, maar 2x hadden we 'op papier' ook makkelijk moeten winnen.quote:
Omdat ze een (te) sterk team in de halve finale tegenkwamen.quote:Op zondag 17 november 2013 11:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog nooit de finale maar gehaald...
Even een halve seconde eraf.quote:
Ohja je hebt gelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 12:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet per ongeluk een s vergeten op het einde?
Wat dacht je hiervan, een seconde in 2 weken:quote:Op zondag 17 november 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even een halve seconde eraf.
We mogen al bijna kijken naar een 35er in het vrouwenschaatsen.. Dat kan toch niet..
Vooralsnog is de 6:31.04 van Shane Williamson (Japan!) nog genoeg om als tijdsnelste mee te gaan (langzaamste snelstequote:Op zondag 17 november 2013 12:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanmidadag eerst de B-groep: Lehman moet maar eens een WR Junioren rijden. Hij is volgend jaar ook nog junior maar zit minder dan 2 seconden van het WR van Bokko af.
Verder de Clash of The Titans in rit 6 met Hänggi-Schneider. Schneider zal de nederlaag van vorige week natuurlijk niet over zijn kant laten gaan. Hoe zal hij het opbouwen? Wie zal het zeggen! Spanning alom!!
En het lijkt er op dat je flink onder de 6.30 moet om te kwalificeren voor de spelen... 4 jaar geleden was het 6.25, dus het zou logisch zijn als 6.22-6.23 toch wel benodigd is..
Het wordt gewoon hoog tijd dat de mannen eens een 33er gaan rijden.quote:Op zondag 17 november 2013 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even een halve seconde eraf.
We mogen al bijna kijken naar een 35er in het vrouwenschaatsen.. Dat kan toch niet..
Hoe gaat het met wotherspoon dan? Wat voor tijden rijdt hij nu?quote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Het wordt gewoon hoog tijd dat de mannen eens een 33er gaan rijden.
35 laag. En dit weekend in Inzell 35 hoog. Wordt al heel knap als ie de spelen haalt, want het niveau op de 500 is wel heel hoog in Canada.quote:Op zondag 17 november 2013 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met wotherspoon dan? Wat voor tijden rijdt hij nu?
Gaatje van 1 tel.. Ik weet niet precies hoe het gegaan is met Wotherspoon, maar er valt weinig over te zeggen over zijn capaciteiten... Het kan erg vlug gaan met de tijden als je nog niet in dat ritme zit.quote:Op zondag 17 november 2013 13:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
35 laag. En dit weekend in Inzell 35 hoog. Wordt al heel knap als ie de spelen haalt, want het niveau op de 500 is wel heel hoog in Canada.
1 34,25 Gilmore Junio MN4 Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
2 34,37 Jamie Gregg MSA Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
3 34,70 William Dutton MSA Olympic Oval Invitational
Calgary (CAN)
17 October 2013
4 34,72 Laurent Dubreuil MN2 Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
5 34,78 Alex Boisvert-Lacroix MSA Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
6 34,84 Alexandre St-Jean MN2 Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
7 34,99 Tyler Derraugh MSA Time Trials
Calgary (CAN)
2 November 2013
8 35,08 Philippe Riopel MSA Time Trials
Calgary (CAN)
10 October 2013
9 35,14 Jeremy Wotherspoon M35 Time Trials
Calgary (CAN)
13.50.quote:Op zondag 17 november 2013 13:30 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zit te wachten op het interview met Sven Jan en Koen.
Gisteren zei Henry dat we dat 12 uur later (om 13.10) konden gaan zien.
Nou laat ze eens opschieten met dat stomme shorttrack.
Neuh, ik heb het eens gedaan, tis meer duw en trekwerk i.p.v. echt racen.quote:Op zondag 17 november 2013 13:31 schreef MiLalaa het volgende:
oh .. dankje
heb het geprobeerd, maar ik vind er echt geen hol aan, shorttrack. Jullie?
111 meter.quote:Op zondag 17 november 2013 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het eens gedaan, tis meer duw en trekwerk i.p.v. echt racen.
In principe zou het denk ik wel leuk zijn op een 250 meter baan oid, ipv 100 meter (weet niet precies hoe groot een rondje is bij shorttrack)
Dit.quote:Op zondag 17 november 2013 13:56 schreef DeLuna het volgende:
Shorttrack vind ik juist ook leuk, en vooral de relays
Shorttrack is juist puur tegen elkaar racen, langebaan is met name tegen de klok of soms 1 andere tegenstander. Ik vind het allebei erg leuk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het eens gedaan, tis meer duw en trekwerk i.p.v. echt racen.
In principe zou het denk ik wel leuk zijn op een 250 meter baan oid, ipv 100 meter (weet niet precies hoe groot een rondje is bij shorttrack)
Echt ongelooflijkquote:Op zondag 17 november 2013 15:26 schreef marcodej het volgende:
Geven ze het gewoon weer weg in de laatste ronde...
Het racen tegen elkaar is idd wel leuk. Maar het zijn alleen maar bochten. Heel knap natuurlijk. Maar ik vind de rechtoe-rechtaan schaats-val-beweging met die rust in de slag juist ook zo mooi om te zien (bv WR Wotherspoon). En hou denk ik toch meer van het gevecht tegen jezelf en de tijd. Tis ook overzichtelijker. Die relays vind ik heel even leuk, maar snap er echt niks van, niet te volgen. Nouja, ik word er gewoon te zenuwachtig van (net als ik bij de team pursuit LT al heb).quote:Op zondag 17 november 2013 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Shorttrack is juist puur tegen elkaar racen, langebaan is met name tegen de klok of soms 1 andere tegenstander. Ik vind het allebei erg leuk.
Kiezen zou niet lukken denk ik, als ze weer op de langzamere banen schaatsen en het zijn gewoon World Cups zou ik toch voor shorttrack gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd, voorlopig rijdt Douwe de Vries alvast onder de 6.15Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Schneider wint dankzij een versnelling na 3km.quote:Op zondag 17 november 2013 12:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder de Clash of The Titans in rit 6 met Hänggi-Schneider. Schneider zal de nederlaag van vorige week natuurlijk niet over zijn kant laten gaan. Hoe zal hij het opbouwen? Wie zal het zeggen! Spanning alom!!
luchtdruk is weer behoorlijk gestegen.quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Max23 het volgende:
Ik vind de andere tijden nog een beetje tegenvallen. Bij de andere afstanden was iedereen een stuk sneller dan vorige week. Nu zijn de tijden vergelijkbaar met wat ze vorige week hebben gereden.
Die commentatorquote:Op zondag 17 november 2013 15:26 schreef marcodej het volgende:
Geven ze het gewoon weer weg in de laatste ronde... Vierde, na prima aan de leiding te hebben gelegen.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die commentator![]()
Heeft drie keer gezegd dat het zo jammer is dat de Amerikanen een doel hebben om voor te rijden. Misschien zit het de volgende keer mee en rijdt alleen Nederland met een doel rond.
Silovs zit bijvoorbeeld 6 seconden boven zijn PR, terwijl die toch in goede vorm is.quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Max23 het volgende:
Ik vind de andere tijden nog een beetje tegenvallen. Bij de andere afstanden was iedereen een stuk sneller dan vorige week. Nu zijn de tijden vergelijkbaar met wat ze vorige week hebben gereden.
Luchtdruk stijgt momenteel naar zo'n 1015 hPa. Dus niet erg gunstig.quote:Op zondag 17 november 2013 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
luchtdruk is weer behoorlijk gestegen.
Die snapte ik ook niet helemaal nee.quote:Op zondag 17 november 2013 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die commentator![]()
Heeft drie keer gezegd dat het zo jammer is dat de Amerikanen een doel hebben om voor te rijden. Misschien zit het de volgende keer mee en rijdt alleen Nederland met een doel rond.
Al die knakkers die nu als laatste zich zouden plaatsen rijden seconden eraf, en Silovs en Niedzwiedzki en wat korianen die vorige week niet meereden rijden ook vrij hard, dus ik denk dat we nu al op 6.25 zitten, dus t worden pittige kwalificatietijden.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Vooralsnog is de 6:31.04 van Shane Williamson (Japan!) nog genoeg om als tijdsnelste mee te gaan (langzaamste snelste). Het zal dit weekend wel harder gaan.
Canada staat er beroerd voor op de 5km heren.
Tja, vrij jonge jongen. Was in Kolomna bij de Russische selectiewedstrijden al sneller dan Yuskov en net wat langzamer dan Skobrev. Een Van Beek, die een jaar ouder is, reed afgelopen week een PR met meer dan drie seconden op de 1500.quote:
Oh ik bedoelde het ook niet als "verdacht", meer als "opvallend", iemand waar ik nog nooit van had gehoord die 6:14 rijdtquote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, vrij jonge jongen. Was in Kolomna bij de Russische selectiewedstrijden al sneller dan Yuskov en net wat langzamer dan Skobrev. Een Van Beek, die een jaar ouder is, reed afgelopen week een PR met meer dan drie seconden op de 1500.
Schuift ie weer een plaatsje op op de Adelskalenderen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hansen rijdt ook gewoon een 34'er.
Nou ja, op de 500m vrouwen had je het gewoon verwacht dit weekend, op de 5km mannen acht ik de kans op een WR nog altijd een stuk kleiner dan de kans op geen WRquote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe niet echt spectaculaire tijden in de B-groep...het is maar de vraag of dat WR op 5k er vandaag komt.
Denk het niet helaasquote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe niet echt spectaculaire tijden in de B-groep...het is maar de vraag of dat WR op 5k er vandaag komt.
same herequote:Op zondag 17 november 2013 13:31 schreef MiLalaa het volgende:
oh .. dankje
heb het geprobeerd, maar ik vind er echt geen hol aan, shorttrack. Jullie?
Moet je vaker kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
same here
Ik heb eens een tijdje gekeken, denk met vorige spelen ofzo. Vrijwel elke race was binnen een paar seconden beslist, degenen die na 5 seconden achteraan lagen kwamen bijna nooit meer vooraan.
En als het dan al eens spannend werd dan had je regelmatig valpartijen.
Inderdaad ja, dat het meestal niet spannend zou zijn en heel snel is beslist is echt hele dikke onzinquote:
Sjinkie is boosquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Max23 het volgende:
Was een fantastische race vanmiddag inderdaad![]()
http://nos.nl/video/576131-val-knegt-kost-nederland-wbplak.html
10 minuten 100.000 bochtjes kijken.. Ik kijk nog liever een 10km langebaan met (verzin eens iemand) Hanggiquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Max23 het volgende:
Was een fantastische race vanmiddag inderdaad![]()
http://nos.nl/video/576131-val-knegt-kost-nederland-wbplak.html
snooker is nog wel aardig op Eurosportquote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef Wombcat het volgende:
Sterker nog, we zijn bezig
Saaier dan de F1 en het darten zal het niet worden
Oh ja, dat was er ook nog.quote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef komrad het volgende:
[..]
snooker is nog wel aardig op Eurosport
Echt jammer, want die kon zo ontzettend hardquote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
KS Lee heeft zn beste tijd gehad.
Ehm... Lijkt mij geen goede analyse.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat de omstandigheden beter zijn dan de afgelopen dagen voor de sprintnummers. Toen was de luchtdruk zo laag en lagen de snelheden zo hoog dat het opeens weer een nadeel werd. Nu lijkt het me perfect.
logica is inderdaad bijzonder te noemenquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Ehm... Lijkt mij geen goede analyse.
Ssst, het klonk even heel snugger.quote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Ehm... Lijkt mij geen goede analyse.
Behalve als je toevallig Sang-Hwa heetquote:Op zondag 17 november 2013 21:36 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat de omstandigheden beter zijn dan de afgelopen dagen voor de sprintnummers. Toen was de luchtdruk zo laag en lagen de snelheden zo hoog dat het opeens weer een nadeel werd. Nu lijkt het me perfect.
Ik bedoelde dan natuurlijk dat de snelheden in de bochten net wat te hoog lagen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef komrad het volgende:
[..]
logica is inderdaad bijzonder te noemen
Als je Sang Hwa heet maakt het je niets uit en ga je nu alvast plaats in de prijzenkast maken om dat Olympisch Goud te stallenquote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve als je toevallig Sang-Hwa heet
same herequote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef takkfyrir het volgende:
Kijken er nog meer mensen via de ISU stream? Zo ja, dan doet ie het bij jullie wel? Bij mij laat ie namelijk het ´voorfilmpje´ van 18 seconden wel zien, maar blijft ie daarna steken.
Dat idee had ik in 2010 al, maar ze gaan maar door.quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die finnen worden wat oud volgens mij..
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef takkfyrir het volgende:
Kijken er nog meer mensen via de ISU stream? Zo ja, dan doet ie het bij jullie wel? Bij mij laat ie namelijk het ´voorfilmpje´ van 18 seconden wel zien, maar blijft ie daarna steken.
Ik wil ook de loterij winnen.quote:
De 495 meter wordt vandaag helaas niet verreden.quote:
Ik zit niet in Nederland dus kan ik daar niet kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/
Ik heb hetzelfde probleem, gisteren en eergisteren werkte het wel gewoon goed.quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik zit niet in Nederland dus kan ik daar niet kijken.
via een proxy server een oplossing?quote:Op zondag 17 november 2013 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, gisteren en eergisteren werkte het wel gewoon goed.
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.htmlquote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik zit niet in Nederland dus kan ik daar niet kijken.
Die doet ´t dus ook niet momenteel.quote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.html
Handgeklokt met windkracht 9 in de rug.quote:
Toen hij nog 50 meter moest werd de tijd alvast gestoptquote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Handgeklokt met windkracht 9 in de rug.
komt door de commentator. Die lult erdoorheen. Mannen afgeleidquote:
whaha, windkracht met ventilators mooi rondgedraaidquote:Op zondag 17 november 2013 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Handgeklokt met windkracht 9 in de rug.
ik vind het gewoon een regel, tijdens startprocedure mond houden.quote:
Deze knakker wordt betaald per woord.quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een regel, tijdens startprocedure mond houden.
Hersman en Snoeks houden zich daar wel aan
Op het NK zag ik geen probleem ja.quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Smeekens deze twee weekenden.....
Ja inderdaad, dat is precies 1 van de dingen waar ik me bij het atletiek op Sport1 altijd kapot aan erger, daar moet je ook gewoon even je muil houden tijdens de startprocedure.quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een regel, tijdens startprocedure mond houden.
Hersman en Snoeks houden zich daar wel aan
geen toevalquote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef Pedroso het volgende:
Laatste binnenbocht lijkt een voordeel. Of is het toeval dat de laatste binnenbocht iedere keer wint ?
Rust in de opbouw richting een goede piekquote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef TheArt het volgende:
Wat heeft Smeekens deze twee weekenden.....
quote:
http://cdn.livetvstatic.r(...)=174069&ci=402&si=18 Hier heb ik nu (niet heel erg goed) beeld.quote:Op zondag 17 november 2013 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, gisteren en eergisteren werkte het wel gewoon goed.
Wordt echt een loterij wie gaat winnen op de spelen zo.quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef TheArt het volgende:
Vrijdag allebei winnen en vandaag gedeeld 11e worden
34.24 is natuurlijk wel gewoon de beste tijd van het weekend.quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Nagashima wint, daar kon je lekker mee cashen zeg
Stayersijs jwtquote:
vorig jaar aan het begin ook.quote:
Ik gok een Mulder! (dubbel kans)quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt echt een loterij wie gaat winnen op de spelen zo.
1 en 1 is 11quote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef TheArt het volgende:
Vrijdag allebei winnen en vandaag gedeeld 11e worden
Wel leukquote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gevonden, althans ook een stream in het Russisch. Toch bedankt.quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
[..]
http://cdn.livetvstatic.r(...)=174069&ci=402&si=18 Hier heb ik nu (niet heel erg goed) beeld.
Mannen 500m zijn gewoon niet in vorm. Sang Hwa Lee gaat er zo voorbij als ze niet scherp blijven.quote:
tussen de nummer 1 en 20 ongeveer net zo verschil als bij de vrouwen tussen 1 en 2quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
De nummer 20 gewoon met een tijd van 34.85.
alleen Lee in de 35ersquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
De nummer 20 gewoon met een tijd van 34.85.
kun je niet via Hola Unblocker o.i.d. de nos stream kijken?quote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gevonden, althans ook een stream in het Russisch. Toch bedankt.
Ik had toch gehoopt dat die zesjes iets van 2'en of 3'en warenquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef TheArt het volgende:
34,62
34,63
34,63
34,64
34,64
34,64
34,67
34,68
34,68
In 2002 werd je derde met 34.73 x2quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Montov het volgende:
Kuttijden? Iedereen in de 34. Misschien net niet die topper in de 34.0 of lager, maar in de breedte is het beter en sneller dan ooit volgens mij.
Die 34.64 van net wel.quote:Op zondag 17 november 2013 21:57 schreef Montov het volgende:
Kuttijden? Iedereen in de 34. Misschien net niet die topper in de 34.0 of lager, maar in de breedte is het beter en sneller dan ooit volgens mij.
Loterijen zijn niet leuk. Als sporters een kaartje kopen en vervolgens verschijnt er een naam op het scorebord als winnaar, dan is het misschien spannend, maar niet leuk.quote:
het zit totaal niet dicht bij elkaarquote:Op zondag 17 november 2013 21:56 schreef TheArt het volgende:
34,62
34,63
34,63
34,64
34,64
34,64
34,67
34,68
34,68
Wordt een gouden comeback van Wotherspoonquote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad, er zit wel een gat van 0,03 daar. Echt niet spannend.quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het zit totaal niet dicht bij elkaar
nope. Denk zelf weer Moquote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt een gouden comeback van Wotherspoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ISU stream doet het nu bij mij, beter beeld en niet die irritante pop-ups.quote:Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
[..]
http://cdn.livetvstatic.r(...)=174069&ci=402&si=18 Hier heb ik nu (niet heel erg goed) beeld.
Eric Heiden won goud op de 10.000 en 500 op de spelenquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
In breedte is het zeker veel beter geworden, het is nu gewoon niet te voorspellen wie vrijwel zeker op podium eindigt
ik ben voor!quote:Op zondag 17 november 2013 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt een gouden comeback van Wotherspoon
er is ook helemaal niet gespecialiseerd sindsdienquote:Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eric Heiden won goud op de 10.000 en 500 op de spelen
Ik heb er meer zin in dan een 500m bij de vrouwen waar de winnares normaal gesproken al vaststaat.quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Loterijen zijn niet leuk. Als sporters een kaartje kopen en vervolgens verschijnt er een naam op het scorebord als winnaar, dan is het misschien spannend, maar niet leuk.
Bij mij nu ook. Bedankt!quote:Op zondag 17 november 2013 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
De ISU stream doet het nu bij mij, beter beeld en niet die irritante pop-ups.
Ja, en we hebben ook medaillekansen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er meer zin in dan een 500m bij de vrouwen waar de winnares normaal gesproken al vaststaat.
matige rijdster.quote:
voor de plekken 4 5 en 6 wel ja niet voor de top 3 daar moet je eerlijk in zijnquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en we hebben ook medaillekansen.
Het is alleen de vraag of al onze medaillekanshebbers naar Sochi mogen. De meesten kunnen namelijk alleen 500m rijden.quote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en we hebben ook medaillekansen.
Er hoeft er maar ééntje te vallen en je kan op het podium eindigen.quote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
voor de plekken 4 5 en 6 wel ja niet voor de top 3 daar moet je eerlijk in zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |