Tsja, ze mikten eerst op 2018 en daarvoor biedt het wel hoop (maar dan hebben ze eigenlijk nog wel een goede schaatser nodig, individueel kan alleen Swings mee). 2014 is gewoon te vroeg.quote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flinke verbetering tov vorige week inderdaad.. Belooft misschien wel wat
Doelde meer op een mogelijke nieuwe WR van Nederland of USA (moeten we ook niet uitsluiten)quote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ze mikten eerst op 2018 en daarvoor biedt het wel hoop (maar dan hebben ze eigenlijk nog wel een goede schaatser nodig, individueel kan alleen Swings mee). 2014 is gewoon te vroeg.
gewoon een paar Nederlanders nationaliseren die niet zeker zijn. Mss wel iets voor Blokhuizenquote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, ze mikten eerst op 2018 en daarvoor biedt het wel hoop (maar dan hebben ze eigenlijk nog wel een goede schaatser nodig, individueel kan alleen Swings mee). 2014 is gewoon te vroeg.
Ah. Ja, daar zie ik wel kansen voor.quote:Op zondag 17 november 2013 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doelde meer op een mogelijke nieuwe WR van Nederland of USA (moeten we ook niet uitsluiten)
Het lijkt er trouwens op dat Smallenbroek gewoon de spelen gaat halen op de 1.500, dus dat nationaliseren loont wel.quote:Op zondag 17 november 2013 00:06 schreef komrad het volgende:
[..]
gewoon een paar Nederlanders nationaliseren die niet zeker zijn. Mss wel iets voor Blokhuizen
tsja meedoen is belangrijker dan winnen of zo. Dat is echt kansloos en dat niveau zou ik als belgen niet nemenquote:Op zondag 17 november 2013 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het lijkt er trouwens op dat Smallenbroek gewoon de spelen gaat halen op de 1.500, dus dat nationaliseren loont wel.
Is Smallenbroek momenteel niet in SLC? Had hij anders niet mee kunnen doen aan TP?quote:Op zondag 17 november 2013 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het lijkt er trouwens op dat Smallenbroek gewoon de spelen gaat halen op de 1.500, dus dat nationaliseren loont wel.
Hij rijdt voor Oostenrijk, dus dat wordt lastigquote:Op zondag 17 november 2013 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Smallenbroek momenteel niet in SLC? Had hij anders niet mee kunnen doen aan TP?
Ah ja natuurlijk, vond het een verdacht Nederlandse/Belgische naam. Heb hem wel vaker gezien in de uitslagen.quote:Op zondag 17 november 2013 00:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij rijdt voor Oostenrijk, dus dat wordt lastig. Vorige week hadden ze wel een team, maar Hager en Heidegger zijn er deze week niet.
Dat zijn allebei wel talentvolle junioren, maar op dit moment nog lang neit goed genoeg om serieus met de senioren mee te doen.
Eén van de weinige wiki-entries waar ik aan heb bijgedragen is die van Schaatsbelg, dus daar kan je ook de andere obscure sportvluchtingen vinden.quote:Op zondag 17 november 2013 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, vond het een verdacht Nederlandse/Belgische naam. Heb hem wel vaker gezien in de uitslagen.
Mooie pagina! Weet je toevallig hoe het nu met die familie Lommers is, lees in nieuwsbericht dat ze naar Luxemburg zijn gevlucht of zoquote:Op zondag 17 november 2013 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Eén van de weinige wiki-entries waar ik aan heb bijgedragen is die van Schaatsbelg, dus daar kan je ook de andere obscure sportvluchtingen vinden.
Nou, naar aanleiding daarvan zat ik net even te zoeken, maar na 2011 hebben ze geen wedstrijden meer gereden. Geen idee dus.quote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie pagina! Weet je toevallig hoe het nu met die familie Lommers is, lees in nieuwsbericht dat ze naar Luxemburg zijn gevlucht of zo
Zit ook een beetje te zoeken over hem. Lees overal dat zijn laatste stap naar CAS was, die verloor hij volgens mij. Daarna staat er niets meer over hem. Helaasquote:Op zondag 17 november 2013 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, naar aanleiding daarvan zat ik net even te zoeken, maar na 2011 hebben ze geen wedstrijden meer gereden. Geen idee dus.
Gelukkig is de pagina recentelijk ook aangevuld, want van Loukas Patsoulas had ik tot 10 minuten geleden nog nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |