Pechstein haalde daar al goud. Twee jaar na haar eerste Olympische medaille.quote:
En Zijlstra en Niermann heette daar nog gewoon Niermann.quote:
Je bent in de war met de wielrenner.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Zijlstra en Niermann heette daar nog gewoon Niermann.
Die heette toen nog Niemannquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Zijlstra en Niermann heette daar nog gewoon Niermann.
trilt als een rietjequote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef Wombcat het volgende:
Nesbitt zal wel weer stijf staan van de stress.
Niermann.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent in de war met de wielrenner.
Die is niet in vormquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:18 schreef Wombcat het volgende:
Nesbitt zal wel weer stijf staan van de stress.
Ze is later toch hertrouwd met een Stirnemann?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent in de war met de wielrenner.
ja klopt, dat zijn volgens mij een beetje mijn eerste echte herinneringen. Elena Belci, maar ook Hordobetiu bv..quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Thomas reed daarna nog 12 (!) jaar door. Adeberg, Belci en Warnicke zijn voor mij meer namen uit die vervlogen tijden.
Ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is later toch hertrouwd met een Stirnemann?
Oorspronkelijk heet ze toch Kleemann?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze is later toch hertrouwd met een Stirnemann?
En Bonnie Blair natuurlijk, daar lijkt iedereen overheen te kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja klopt, dat zijn volgens mij een beetje mijn eerste echte herinneringen. Elena Belci, maar ook Hordobetiu bv..
och en die races van Carla Zijlstra..er staat me bij dat het altijd zwaar, ellendig en moeilijk was...
ja maar dat is meer een begrip.. Net als Niemann. Die vergeet je minder snel / nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Bonnie Blair natuurlijk, daar lijkt iedereen overheen te kijken
Klopt, maar later gebruikte ze de naam Niermann-Stirnemann en niet Kleemann-Stirnemann. (Op zich best vreemd om de naam van je eerste man blijven te gebruiken, maar misschien heeft ze dat gedaan omdat ze met deze naam bekend is geworden?)quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oorspronkelijk heet ze toch Kleemann?
Niemann, zonder de R.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar later gebruikte ze de naam Niermann-Stirnemann en niet Kleemann-Stirnemann. (Op zich best vreemd om de naam van je eerste man blijven te gebruiken, maar misschien heeft ze dat gedaan omdat ze met deze naam bekend is geworden?)
net zoiets als Sabia van der Vaart - Bouhlarouz ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar later gebruikte ze de naam Niermann-Stirnemann en niet Kleemann-Stirnemann. (Op zich best vreemd om de naam van je eerste man blijven te gebruiken, maar misschien heeft ze dat gedaan omdat ze met deze naam bekend is geworden?)
Gaat niet meer gebeuren ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sablikova moet nu even alle rondjes onder de 30 rijden.
Ach ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |