Past wel bij vandaag.quote:
het is een treurige bedoeling vandaag. Ik wil gewoon nog een WR zien om te compenserenquote:
Wel vreemd dat ze dezelfde race door twee laten becommentariėren. Da's nou niet echt in het kader van bezuinigingen, zeg maar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:59 schreef komrad het volgende:
[..]
televisie is sowieso aan te raden ivm commentaar
Geld moet rollen zeggen ze wel eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dezelfde race door twee laten becommentariėren. Da's nou niet echt in het kader van bezuinigingen, zeg maar.
als ik in den haag in de tweede kamer zat, zou ik meteen een motie indienen om een paar FTE extra weg te bezuinigen bij de sportredactie van de NOSquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dezelfde race door twee laten becommentariėren. Da's nou niet echt in het kader van bezuinigingen, zeg maar.
Wotherspoon kwaliteit in het kwadraatquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
Die 500 meter van Lee, what...the...fuck.![]()
Zie het nu pas terug, wįt een race.
Als we tijd mogen geloven ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
Ze is pas 39quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Tabata zal inmiddels wel tegen de 50 lopen?
40quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Tabata zal inmiddels wel tegen de 50 lopen?
Je zou verwachten dat de PVV dat wel zou doen. Die willen immers ook de elfstedentocht op kunstijs, dus ze zijn betrokken bij schaatsenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:02 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik in den haag in de tweede kamer zat, zou ik meteen een motie indienen om een paar FTE extra weg te bezuinigen bij de sportredactie van de NOS
1991 11 WK Junioren allround Calgary CANquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe lang loopt die tabata al mee?
Samen met Pechstein volgens mij de enige die er al bij was toen ik begon met kijken, toen je soms nog die vrouw als commentator hadquote:
ik zou alleen eerst bij algememe maatregel van bestuur de PVV verbannen naar Limburgquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de PVV dat wel zou doen. Die willen immers ook de elfstedentocht op kunstijs, dus ze zijn betrokken bij schaatsen
Bijna perfecte race idd, met die opening, ze had wat voordeel van Wolf op het rechte stuk en die laatste bocht was ook bijna perfect.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef komrad het volgende:
wat is voorhuis hier aan het proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |