abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 november 2013 @ 00:40:03 #176
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133434780

Dit ga ik echt vaker doen, moest tegen darius. Enimy shaco deed één gank op mij (die ik toegegeven niet verwachtte :') ) maar moest dat zelf ook bekopen met de dood, sindsdien merkte hij dat ik zo nu en dan een vision ward had staan dus bleef hij perma weg.
Op gegeven moment kreeg ik door dat het 3v5 was gezien we 1: een brand hadden die intentionally aan het feeden was, hele tijd mid naar voren lopen en expres dood gaan. en 2: onze alistar trollde hard door elke gank die we deden te saboteren door de enemy weg te headbutten (niet follow up combo nee) en flikte dat ook steeds bij onze blues die hij zodoende naar de enemy shaco gaf.
Ikzelf stal 2x een draak van vijandelijk team en carriede daarna maar hardy. Enemy kon niks doen xD

Heimer is echt bim bam lachen :D

Trouwens dikke aanrader heimer top te spelen, bruisers kunnen geen hol uitvreten, je bent zo goed als onmogelijk te ganken, onmogelijk zonder geharassed te worden als een malle te csen :') Je pushed met grootste gemak je enimy onder de toren en houd em daar definitief, en als hij dom doet ult + w in zn gezicht, doet hun jungler blij ult + e op hun beiden en trololoopje ervandoor. :')

Vanaf nu mn nieuwe main top _O-
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 20 november 2013 @ 00:53:22 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133435076
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef blow... het volgende:
BG waarom gebruik je liever heal dan een andere spell? Als je een beetje spell vamp hebt kunnen die turrets je gewoon in leven houden, net zoals de passive van heimerdinger
Omdat ik er van uitging dat een bruiser mn turrets anders te snel kapot zou meppen?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133436770
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef blow... het volgende:

[..]

omdat het teveel moeite kost om 700 g te farmen voor een tear terwijl je dat met ignite zo terugverdient omdat je meer kills maakt?
Top lane gaat niet om kills maken. Juist elkaar uit lane krijgen en een farm voorsprong krijgen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_133436775
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:01 schreef blow... het volgende:
BG waarom gebruik je liever heal dan een andere spell? Als je een beetje spell vamp hebt kunnen die turrets je gewoon in leven houden, net zoals de passive van heimerdinger
Ik krijg steeds meer het idee dat jij een kloon en troll bent van iemand die hier meer post.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_133436875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Omdat ik er van uitging dat een bruiser mn turrets anders te snel kapot zou meppen?
aahzo. Thx. :)
Because you know i'm all about that ass
pi_133436878
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 06:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Top lane gaat niet om kills maken. Juist elkaar uit lane krijgen en een farm voorsprong krijgen.
als je hem kunt pakken kun je hem nemen lijkt me...
Because you know i'm all about that ass
pi_133436881
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 06:41 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het idee dat jij een kloon en troll bent van iemand die hier meer post.
nope hoezo :?
Because you know i'm all about that ass
pi_133436957
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens dikke aanrader heimer top te spelen, bruisers kunnen geen hol uitvreten, je bent zo goed als onmogelijk te ganken, onmogelijk zonder geharassed te worden als een malle te csen :') Je pushed met grootste gemak je enimy onder de toren en houd em daar definitief, en als hij dom doet ult + w in zn gezicht, doet hun jungler blij ult + e op hun beiden en trololoopje ervandoor. :')

Vanaf nu mn nieuwe main top _O-
Ik denk dat Riven je helemaal afslacht. Die doet dr schildje op, vliegt rondjes om je heen met dikke damage en kan je nog stunnen ook. Als heimer doe je helemaal niks tegen die burst, zeker vanaf level 6. Zelfde geldt eigenlijk voor Renekton, Jax, Akali... alles met hoge mobility en burst eigenlijk.

edit: en Clarity is kut. Geeft gewoon aan dat je je mana niet goed genoeg managen kan.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133436999
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 06:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Top lane gaat niet om kills maken. Juist elkaar uit lane krijgen en een farm voorsprong krijgen.
mmm ligt er aan welke champ je hebt. Ignite pak je zo dat je meer 1v1 pressure hebt of 2v1 als er een gank komt en ze zijn achterlijk genoeg om je te towerdiven dat je een kill kan meenemen door Ignite op hem te gebruiken is het nog 1-1 in kills op top... Ignite word juist top gepakt zodat je 1v1 kan Battlen met de enemy toplaner. Of door de dmg van Ignite een lead te krijgen in lane dat de enemy indd back moet jij lan farmen daarna back kan en een item advent hebt zodat je hem kan pakken zonder Ignite.
pi_133437011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik denk dat Riven je helemaal afslacht. Die doet dr schildje op, vliegt rondjes om je heen met dikke damage en kan je nog stunnen ook. Als heimer doe je helemaal niks tegen die burst, zeker vanaf level 6. Zelfde geldt eigenlijk voor Renekton, Jax, Akali... alles met hoge mobility en burst eigenlijk.

edit: en Clarity is kut. Geeft gewoon aan dat je je mana niet goed genoeg managen kan.
ik ben ook niet goed in mana management als ik geen pots/buffs gebruik eigenlijk, daaeom haal ik op bojna elke lane wel een tear of the goddess of ik speel manaless.
Because you know i'm all about that ass
pi_133437019
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:40 schreef Vangrance het volgende:

[..]

mmm ligt er aan welke champ je hebt. Ignite pak je zo dat je meer 1v1 pressure hebt of 2v1 als er een gank komt en ze zijn achterlijk genoeg om je te towerdiven dat je een kill kan meenemen door Ignite op hem te gebruiken is het nog 1-1 in kills op top... Ignite word juist top gepakt zodat je 1v1 kan Battlen met de enemy toplaner. Of door de dmg van Ignite een lead te krijgen in lane dat de enemy indd back moet jij lan farmen daarna back kan en een item advent hebt zodat je hem kan pakken zonder Ignite.
als je ingite vroeg gebrkijk heb je sws 5 meer damage en een voorsprong in healt, waardoor jw meer druk kunt zetten ( in mijn games tenminste)
Because you know i'm all about that ass
pi_133437374
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:42 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ben ook niet goed in mana management als ik geen pots/buffs gebruik eigenlijk, daaeom haal ik op bojna elke lane wel een tear of the goddess of ik speel manaless.
Mana pots haal ik eigenlijk alleen als support om mijn adc beter te kunnen beschermen en om te poken, op andere champions doe ik het nooit. Op mid kun je mana regen runes gebruiken eventueel, maar je moet vooral proberen om niet teveel je abilities te spammen. Vergeet niet dat auto-attacks ook gewoon damage doen, zelfs op AP champions.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133437612
Clarity is best wel zuig. :D
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 20 november 2013 @ 10:19:56 #189
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_133438921
Volgende keer gewoon Clairvoyance, je weet toch :7
pi_133438985
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 10:19 schreef MeneerBob het volgende:
Volgende keer gewoon Clairvoyance, je weet toch :7
haha dat is zelfs nog beter dan clarity :d
pi_133441263
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 08:35 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mana pots haal ik eigenlijk alleen als support om mijn adc beter te kunnen beschermen en om te poken, op andere champions doe ik het nooit. Op mid kun je mana regen runes gebruiken eventueel, maar je moet vooral proberen om niet teveel je abilities te spammen. Vergeet niet dat auto-attacks ook gewoon damage doen, zelfs op AP champions.
aahzo ja. Mana regen runes gebruik ik niet echt nog, ik heb armor runes gekocht :$
Because you know i'm all about that ass
pi_133442998
ik beat jullie allemaal in Jewels 2
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 20 november 2013 @ 13:26:19 #193
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133443992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 07:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik denk dat Riven je helemaal afslacht. Die doet dr schildje op, vliegt rondjes om je heen met dikke damage en kan je nog stunnen ook. Als heimer doe je helemaal niks tegen die burst, zeker vanaf level 6. Zelfde geldt eigenlijk voor Renekton, Jax, Akali... alles met hoge mobility en burst eigenlijk.

edit: en Clarity is kut. Geeft gewoon aan dat je je mana niet goed genoeg managen kan.
Leg mij maar eens even uit hoe riven dat overleeft als je dr gewoon stunned na dr eerste dash, en haar skill niet meer afmaken kan + hard ge-iced worden als punishment. Renekton kan ik nog wat bij inkomen gezien hij daadwerkelijk onvoorspelbaar mobiel is, maar ook op renekton is men niet gewend om mres te bouwen, meestal rushed men sunfire na brutaliser. (Zonder goede armor is hij renekton ook een heel stuk minder nuttig in een teamfight) Riven is dat niet.. daar covered ze te weinig distance voor. Ik roep ook niet dat heimer tegen alles en iedereen zal werken, maar het is gewoon een heel leuke champ om top te spelen en hij maakt het leven van de jungler ook oneindig moeilijker.

Wat ook leuk is is dat je bot ook tyfeshard countered in teamfights, immers heeft heimer ongelovelijk harde burst met ongelovelijk hoge range, ook de enemy taric support burste ik met één enkele W (zonder ult notabene) de helft van zn hp eraf gezien hij armor buildde. Zo zet je wel naar je hand wat de enemy builden moet. Heimer is gewoon een safe pick en verzekerd dat de vijand zal moeten improviseren wat weer nieuwe mogelijkheden schept. Enige waar je team rekening mee moet houden is dat er geen twee bruisers zijn om de enemy adc mee te kiten, maar 2 ap's zijn mischien wel beter omdat je toch meer artillery creeerd mits je daar goed mee om weet te gaan.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133445110
Als jij consequent die stun grenade kunt raken op een Riven die op je af komt dashen en slashen dan win je het vast wel ja. Ik ben die heimerdingers nog niet tegengekomen. Renekton... tja, hij kan ook gewoon spirit visage rushen en dan vraag ik me af wat je tegen hem gaat doen. Zodra hij zijn ult op heeft kan hij je compleet rapen. Heimer is zo squishy dat hij geen damage nodig heeft om je te killen. Er zullen vast matchups zijn waarin Heimer top best leuk is, maar ik denk dat er meer matchups zijn waarbij het helemaal niet leuk is (denk ook aan bijv. Irelia).
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 20 november 2013 @ 14:23:36 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133446097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef nyny83 het volgende:
Als jij consequent die stun grenade kunt raken op een Riven die op je af komt dashen en slashen dan win je het vast wel ja. Ik ben die heimerdingers nog niet tegengekomen. Renekton... tja, hij kan ook gewoon spirit visage rushen en dan vraag ik me af wat je tegen hem gaat doen. Zodra hij zijn ult op heeft kan hij je compleet rapen. Heimer is zo squishy dat hij geen damage nodig heeft om je te killen. Er zullen vast matchups zijn waarin Heimer top best leuk is, maar ik denk dat er meer matchups zijn waarbij het helemaal niet leuk is (denk ook aan bijv. Irelia).
Nou daarom blijf ik het doen en zo kom ik erachter waar het tegen werkt en waar het niet tegen werkt. :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133450366
Ik wil ook tegen heimerdinger :D
Because you know i'm all about that ass
pi_133450442
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik echt vaker doen, moest tegen darius. Enimy shaco deed één gank op mij (die ik toegegeven niet verwachtte :') ) maar moest dat zelf ook bekopen met de dood, sindsdien merkte hij dat ik zo nu en dan een vision ward had staan dus bleef hij perma weg.
Op gegeven moment kreeg ik door dat het 3v5 was gezien we 1: een brand hadden die intentionally aan het feeden was, hele tijd mid naar voren lopen en expres dood gaan. en 2: onze alistar trollde hard door elke gank die we deden te saboteren door de enemy weg te headbutten (niet follow up combo nee) en flikte dat ook steeds bij onze blues die hij zodoende naar de enemy shaco gaf.
Ikzelf stal 2x een draak van vijandelijk team en carriede daarna maar hardy. Enemy kon niks doen xD

Heimer is echt bim bam lachen :D

Trouwens dikke aanrader heimer top te spelen, bruisers kunnen geen hol uitvreten, je bent zo goed als onmogelijk te ganken, onmogelijk zonder geharassed te worden als een malle te csen :') Je pushed met grootste gemak je enimy onder de toren en houd em daar definitief, en als hij dom doet ult + w in zn gezicht, doet hun jungler blij ult + e op hun beiden en trololoopje ervandoor. :')

Vanaf nu mn nieuwe main top _O-
Taric die aan het einde van de game nog steeds een biscuit heeft :')
Because you know i'm all about that ass
pi_133450733
Tegen aggro champions met een dash heb je als heimer wel een probleem, vooral met meerdere dashes zoals riven. Als je die probeerd te stoppen heb je sowieso dat je de wave gaat pushen zonder escapes. Heimer is wel leuk om te spelen, geef ik je gelijk in, maar is nou niet echt een goede pick op top. Ik zou eerder heimer mid spelen en nonstop pushen , zonder het probleem wat je in toplane hebt met ganks door een kortere lane.
pi_133450939
leuk, kiezen.

riven, heimer, kat of nidalee :')

denk dat ik toch maar rijven > indalen > heimer > kath >.<
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 20 november 2013 @ 16:32:44 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_133451470
ik zonet met heimer tegen 3 top, rengar + tryndamere, molde ze allebei met gemak maar toen de 3e erbij kwam was het gewoon gedaan, werden hele tijd gebabysit door mid (eve) dus kon niks meer doen toen. En de reden? Het was 4v5 onze jungler natuurijk afk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')