abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133339362
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat heb ik een beetje met Bas van Toor en Peter Jan Rens.
De 2e ronde!!
  zondag 17 november 2013 @ 12:45:26 #202
242879 Onnoman
The On And Only
pi_133339420
ik vind dat de paashaas volgend jaar zwart moet zijn..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 17 november 2013 @ 13:08:34 #203
3542 Gia
User under construction
pi_133339993
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 12:42 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

De 2e ronde!!
Applaus voor jezelf!!
pi_133339995
Gisteren de intocht van de Sint in centrum Den Haag meegemaakt / gezien.

Het was echt een groot feest , iedereen blij , jong en oud.

En zoals ik al eerder heb geschreven , net zoals alle andere jaren was weer meer dan de helft van de kinderen en ouders licht getint / beige / zwart en deden volop mee aan het feest.

Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Pietje verkleed rondliepen.

Het resultaat van al het gejank en gezeik van Opperzeikpiet Quincy en zijn knechten was hier in ieder geval dat het nog drukker was en er meer Zwarte Pieten rondliepen dan ooit.

Heerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMabuse op 17-11-2013 13:17:12 ]
  zondag 17 november 2013 @ 13:09:49 #205
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_133340022
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef DrMabuse het volgende:

En zoals ik al eerder heb geschreven , net zoals alle andere jaren was weer meer dan de helft van de kinderen en ouders licht getint / beige / zwart en deden volop mee aan het feest.

Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Piet rondliepen.

Het resultaat van al het gejank en gezeik van Opperzeikpiet Quincy en zijn knechten was hier in ieder geval dat het nog drukker was en er meer Zwarte Pieten rondliepen dan ooit.

Heerlijk.

[ afbeelding ]
TOP! *O*
pi_133340082
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Applaus voor jezelf!!
*Anonymoussie klapt*
pi_133340179
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef DrMabuse het volgende:

Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Piet rondliepen.

Heerlijk.

[ afbeelding ]
Het is dan voornamelijk een Amsterdams probleem, heb ik het idee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133340234
20 demonstranten op de Dam (en even zoveel pers):
  zondag 17 november 2013 @ 13:21:18 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133340267
Sisser, iemand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133340309
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 12:06 schreef kawotski het volgende:
Hoe een klein groepje anti-Zwarte Piet fundamentalisten zo'n aandacht kan krijgen. ;(
Dit verbaast mij ook ja.. sinds ik een klein Pleuntje2011 was heb ik nooit 1 onvertogen woord gehoord over ons mooie Sinterklaasfeest. Maar opeens zijn er een paar figuren die roepen dat zwarte piet racisme is en deze kleine groep drammers krijgt enorm veel aandacht en wil het voor iedereen verpesten. ;(
pi_133340312
quote:
13s.gif Op zondag 17 november 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
20 demonstranten op de Dam (en even zoveel pers): [ afbeelding ]
17 november, never forget.
pi_133340348
quote:
De intocht van Sinterklaas in de stad is zondagochtend in volle gang. Vanmiddag zal er tegen Zwarte Piet gedemonstreerd worden.

Enkele honderden tegenstanders van de hulp van Sinterklaas hebben aangegeven op de Dam te gaan demonstreren. Als Sinterklaas daar even na 13.00 langs zal komen, zullen zij de stoet de rug toekeren.

Ook andere plekken, zoals het Beursplein, zijn door burgemeester Eberhard van der Laan aangewezen als plek waar geprotesteerd mag worden. Het is nog niet duidelijk of op die plekken door daadwerkelijk een protest zal plaatsvinden.
Enkele honderden of enkele - honderden.
pi_133340372
Maar AT5 zend dus niks uit?
pi_133340399
Het schijnt trouwens opvallend veel drukker te zijn geweest in Amsterdam, dan voorgaande jaren.
  zondag 17 november 2013 @ 13:27:08 #215
2964 Armageddon
pi_133340401
Laat ze lekker dood vallen die lutsers. :')
pi_133340418
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:26 schreef marcodej het volgende:
Maar AT5 zend dus niks uit?
Ze hadden een streampje via de site.

Geen idee of ze die bij de demonstratie aan laten staan.
pi_133340479
Voor wie lachen wil :

https://www.facebook.com/(...)f_t=plan_user_joined

quote:
Nederland Wordt Beter
16 en 17 november

We merken dat er verwarring is ontstaan vanwege de demonstratie van Zwarte Piet Niet op zaterdag 16 november en de oproep van Nederland Wordt Beter voor stil protest bij de landelijke intochten.
Voor de duidelijkheid:

Op 16 november organiseert 'Zwarte Piet Niet' op het beursplein van Amsterdam een demonstratie tegen Zwarte Piet. Nederland Wordt Beter is hier ook aanwezig om steun te betuigen.

Op 16 en 17 november zijn door heel het land Sinterklaas intochten. Wij roepen jullie op om (met je kinderen, of gewoon zelf) verkleed naar je plaatselijke intocht te komen als alternatieve piet, om te laten zien dat Roetveeg Piet, Regenboog Piet, of welke Piet dan ook net zo leuk en vrolijk is.

Op de 17e is de intocht van Sinterklaas in Amsterdam. Wij (de organisatie van Nederland Wordt Beter) wonen daar en wij zullen dan ook bij deze intocht aanwezig zijn. We gaan naar de Dam om onze rug naar de intocht toe te draaien wanneer deze voorbij komt. Iedereen is vrij mee te doen.
Kun je in jouw woonplaats genoeg mensen verzamelen om op dezelfde manier een vreedzaam maar duidelijk statement te maken, dan kan dat natuurlijk ook!!
foto van Zwarte Piet Niet.
quote:
Update Morgen Intocht Amsterdam op de Dam!!

Ten eerste willen wij Zwarte-Piet-Niet en alle mensen die vandaag op het Beursplein in Amsterdam aanwezig waren bedanken voor hun inzet en de onvergetelijke dag die wij met zijn allen hebben ervaren.

::Morgen Zondag 17 november 10.00-14.00 op de Dam::
Morgen staan wij wegens de verwachte drukte al vanaf 10.00 uur op de Dam in Amsterdam waar de stoet om 13.30 aankomt. We willen een lange lijn maken langs de hekken zodat Sint en de Pieten het goed kunnen zien wanneer wij hen de rug toedraaien.

Wij hebben goed contact met de politie. Ze zijn beducht op radicale pro-pieten. De politie en de burgemeester vinden dat wij net als alle Nederlanders vrijheid van meningsuiting hebben.

STIL PROTEST
Ons protest morgen is een stil protest. Als de stoet langskomt ga je er met je rug naartoe staan. Geen lawaai maar stilte en blijven staan tot de stoet voorbij is. Dit vergt discipline maar als wij al meer dan een eeuw met Zwarte Pieten kunnen leven, kunnen wij best 20 minuten stilstaan.

OUDERS EN KINDEREN
Ouders en kinderen: Be the change. Vandaag hebben wij veel foto’s gezien hoe leuk het alternatieven kunnen zijn. Kom morgen naar de intocht in Amsterdam verkleed als 'the change you wish to see'. Ga verkleed als Roetveeg Piet, Regenboog Piet, Schoorsteenveger, Krampus of hoe jij het alternatief voor de huidige Zwarte Piet ook voor je ziet. We zijn benieuwd naar de foto’s.
pi_133340522
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef Copycat het volgende:
Sisser, iemand?
Nou! Gelukkig maar. *O*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 17 november 2013 @ 13:36:19 #219
2964 Armageddon
pi_133340608
quote:
_O-
  zondag 17 november 2013 @ 13:38:40 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133340661
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 13:32 schreef CartWOman het volgende:
Nou! Gelukkig maar. *O*
Ik had niet anders verwacht. Tot volgend jaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 november 2013 @ 13:51:35 #222
241662 Jian
Well, well, well
pi_133340954
quote:
Hij is leuk ...... en dan al die humorloze zeikerds _O-

"Hoe kan je? Zoiets uitzenden en vervolgens nog gaan zitten lachen met je publiek... Zie je zelf dan niet in hoe mensonterend de slavernij is geweest?," vraagt kijker Sharon zich af op de Facebookpagina van het RTL-programma. "Wij eisen een rectificatie in de eerstvolgende uitzending en een diepe spijtbetuiging", aldus Natelie. Kijker Bridgie: 'Dit kan je echt niet wegwuiven met een 'sorry'...."

http://www.telegraaf.nl/p(...)etgrap_Daphne__.html
pi_133340993

Wat willen ze hiermee zeggen, dat ze monddood worden gemaakt? _O-
pi_133341185
quote:
13s.gif Op zondag 17 november 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
20 demonstranten op de Dam (en even zoveel pers): [ afbeelding ]
Als ik daar met m'n kind zou staan zou ik dus echt tegen ze zeggen "joh, als jullie het toch niet willen zien, laat ons dan op dat mooie plekje vooraan staan."

Tevens:
quote:
Toen de Sint rond 13.30 bij de Dam arriveerde, hadden ongeveer twintig demonstranten zich verzameld.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ld-in-amsterdam.html
20 :')

Je moet ze wel 1 ding nageven. Dat piepkleine groepje zeikstralen weet wel een enorme hoeveelheid teringherrie te veroorzaken in dit land.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_133341280
quote:
9s.gif Op zondag 17 november 2013 13:52 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]

Wat willen ze hiermee zeggen, dat ze monddood worden gemaakt? _O-
Bij die met dat petje lijkt me dat wel terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')