Dat jij zo vroeg al op bent, je lag er toch pas om half 6 in, of had je gewoon je wekker gezet om, om die tijd even een berichtje te plaatsen om het ongelijk van Ryan3 en mij te bewijzenquote:Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn er al rellen? Dan schakel ik wel even in.
Haha dat zou je wel willen he? Maar nee, het was een kort nachtje.quote:Op zondag 17 november 2013 11:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat jij zo vroeg al op bent, je lag er toch pas om half 6 in, of had je gewoon je wekker gezet om, om die tijd even een berichtje te plaatsen om het ongelijk van Ryan3 en mij te bewijzen
Veel plezier!quote:Op zondag 17 november 2013 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha dat zou je wel willen he? Maar nee, het was een kort nachtje.
Had graag nog in bed gelegen maar moet naar intocht... Dus laters... Als ik een protestpiet zie zal ik hem jouw kant opsturen.
Aj is even groot of groter dan CNN, dus dat is niet zo gekquote:
Het niveau straalt er vanaf. Wow.quote:Op zondag 17 november 2013 10:48 schreef Jian het volgende:
Filmpje gisteren Beursplein Amsterdam, Quincy wil niet dat er gesproken wordt met de Telegraaf, Geenstijl en Powned, let ook op het eind aan die Rotterdammer die speciaal naar Amsterdam is gekomen voor het protest![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_echt_niet____.html
Nee, bij een onbeduidende intocht van Sinterklaas in Nederland verwacht je normaliter echt Al Jazeera ......quote:Op zondag 17 november 2013 11:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Aj is even groot of groter dan CNN, dus dat is niet zo gek
ze zijn er ook bij andere feesten zoals koninginnedag?quote:Op zondag 17 november 2013 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, bij een onbeduidende intocht van Sinterklaas in Nederland verwacht je normaliter echt Al Jazeera ......
Dat is qua belangwekkendheid (in het buitenland) wel van een iets ander orde dan een intocht van het kinderfeestje Sinterklaas. Maar wellicht heden ten dage niet zoals blijkt .......quote:Op zondag 17 november 2013 11:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze zijn er ook bij andere feesten zoals koninginnedag?
Waren ze er gisteren ook?quote:Op zondag 17 november 2013 11:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze zijn er ook bij andere feesten zoals koninginnedag?
Die hebben zitten balen in hun busje.quote:Op zondag 17 november 2013 11:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk het wel, die zijn er echt met oog op de racismekwestie en eventuele ongeregeldheden.
Ja, de demonstranten staan zo'n beetje langs de dam en daar komt Sinterklaas zo rond half 2 langs als ik het goed heb.quote:Op zondag 17 november 2013 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben zitten balen in hun busje.
Maar ik lees net dat die anti Piet demo pas om 13:00 begint dus we hebben nog de hele middag.
Die met de rug naar intocht gaan staan?quote:Op zondag 17 november 2013 11:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, de demonstranten staan zo'n beetje langs de dam en daar komt Sinterklaas zo rond half 2 langs als ik het goed heb.
Maar goed ook. Anders was het in NL idd te klein en zaten we nu op nummertje 60.quote:Op zondag 17 november 2013 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben zitten balen in hun busje.
Ik denk het en als het daar bij blijft hebben we dat ook maar weer gehad.quote:Op zondag 17 november 2013 12:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die met de rug naar intocht gaan staan?
Idd ja.quote:Op zondag 17 november 2013 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk het en als het daar bij blijft hebben we dat ook maar weer gehad.
Die Piet hypocriet op 0,45!quote:Op zondag 17 november 2013 10:48 schreef Jian het volgende:
Filmpje gisteren Beursplein Amsterdam, Quincy wil niet dat er gesproken wordt met de Telegraaf, Geenstijl en Powned, let ook op het eind aan die Rotterdammer die speciaal naar Amsterdam is gekomen voor het protest![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_echt_niet____.html
Dat heb ik een beetje met Bas van Toor en Peter Jan Rens.quote:Op zondag 17 november 2013 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelf als kind ervan genoten, maar nu kan het echt niet meer.
De 2e ronde!!quote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje met Bas van Toor en Peter Jan Rens.
TOP!quote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef DrMabuse het volgende:
Gisteren de intocht van de Sint in centrum Den Haag meegemaakt / gezien.
Het was echt een groot feest , iedereen blij , jong en oud.
En zoals ik al eerder heb geschreven , net zoals alle andere jaren was weer meer dan de helft van de kinderen en ouders licht getint / beige / zwart en deden volop mee aan het feest.
Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Piet rondliepen.
Het resultaat van al het gejank en gezeik van Opperzeikpiet Quincy en zijn knechten was hier in ieder geval dat het nog drukker was en er meer Zwarte Pieten rondliepen dan ooit.
Heerlijk.
[ afbeelding ]
Het is dan voornamelijk een Amsterdams probleem, heb ik het idee.quote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef DrMabuse het volgende:
Gisteren de intocht van de Sint in centrum Den Haag meegemaakt / gezien.
Het was echt een groot feest , iedereen blij , jong en oud.
En zoals ik al eerder heb geschreven , net zoals alle andere jaren was weer meer dan de helft van de kinderen en ouders licht getint / beige / zwart en deden volop mee aan het feest.
Ik heb ook meerdere donkere kinderen gezien die (zonder schmink) als Piet rondliepen.
Het resultaat van al het gejank en gezeik van Opperzeikpiet Quincy en zijn knechten was hier in ieder geval dat het nog drukker was en er meer Zwarte Pieten rondliepen dan ooit.
Heerlijk.
[ afbeelding ]
Dit verbaast mij ook ja.. sinds ik een klein Pleuntje2011 was heb ik nooit 1 onvertogen woord gehoord over ons mooie Sinterklaasfeest. Maar opeens zijn er een paar figuren die roepen dat zwarte piet racisme is en deze kleine groep drammers krijgt enorm veel aandacht en wil het voor iedereen verpesten.quote:Op zondag 17 november 2013 12:06 schreef kawotski het volgende:
Hoe een klein groepje anti-Zwarte Piet fundamentalisten zo'n aandacht kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |