Rusland wil het WK 2023 organiseren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
Rugby, ik las ergens op internet dat, ze dat in Rusland willen verbieden .....
Dat is een val ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Rusland wil het WK 2023 organiseren.
Ben je homo?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee, die sport boeit me niet.
Kun je op zijn minst scheidsrechter worden hoor. Ipv gaan rugby'en.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt alvast 2 van de 3 kenmerken voor een liefhebber van de herenliefde. Hou je van de kleur roze ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of 4e man, wat dan ook wel weer dubbel klinkt in deze discussie ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je op zijn minst scheidsrechter worden hoor. Ipv gaan rugby'en.
Als hij maar geen mandekker wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
of 4e man, wat dan ook wel weer dubbel klinkt in deze discussie ...
Nee, maar 90 minuten kijken naar continu huilende en vallende mietjes omdat ze ergens een pijntje hebben is gewoon niet zo boeiendquote:
Nielsch kennende gaat hij tussen 2 linies spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij maar geen mandekker wordt.
Jij hebt liever stoere, ruige kerels!?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar 90 minuten kijken naar continu huilende en vallende mietjes omdat ze ergens een pijntje hebben is gewoon niet zo boeiend
Tussen is de catchword wrs idd, of anders tijdens het douchen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nielsch kennende gaat hij tussen 2 linies spelen.
Iets met bear was het volgens mij. Sugarbear met haar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt liever stoere, ruige kerels!?
Nielsch begon hè, die doet aan rugby.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Ga eens even naar een ander topic met dat gare rugby.
Sorry hoor boosblanke !quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
We waren aan het toewerken naar Zwarte Piet hoor, nou ja sort of ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Ja, ja...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:57 schreef Nielsch het volgende:
Nee Spec, ik ga richting stad. Bier drinken, slapen, opstaan, Sinterklaasintocht. Dus veel plezier met jullie FOK!-nacht allemaal, dat het nog maar lang onrustig mag zijn op jullie zolderkamers
Vergeet je T shirt morgen niet:quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:57 schreef Nielsch het volgende:
Nee Spec, ik ga richting stad. Bier drinken, slapen, opstaan, Sinterklaasintocht. Dus veel plezier met jullie FOK!-nacht allemaal, dat het nog maar lang onrustig mag zijn op jullie zolderkamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |