abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:15:59 #1
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6058840
Iemand al een idee wanneer dat begint, een dezer dagen volgens mij.

Ik weet trouwens wel hoe je moet neuken, maar als BM het gaat uitleggen doe ik wel alsof ik nog van niets weet

He's devoted to the devil fascinated by crime[br]Glamorous death is his destination
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:16:52 #2
24962 sandur
spiffy spoofer
pi_6058852
Hoe neuk je Bridget? Tis toch gewoon een vrouw
Doing his Superman-thing again :)
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:18:41 #3
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6058885
Persbericht:

BNN gaat de winter in met 'Neuken doe je zo'

Bridget komt met een nieuw programma met de fijne titel 'Neuken doe je zo'. Het gaat over neuken en alles wat ermee te maken heeft. De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.

He's devoted to the devil fascinated by crime[br]Glamorous death is his destination
pi_6058905
Het klinkt erg leuk!

De Integratiequiz (oid) was trouwens ook leuk!

dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:19:51 #5
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6058909
Neuken met Bridget ??? Waar kan je je opgeven???

Maar ff serieus: dit klinkt een beetje als die sexcursus van PauzeTV van tig jaar geleden met Carlo B. en Barbara van Beukering (what's in a name) Als het ook maar half zo leuk is, is het nog steeds een goed programma.

dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:20:58 #6
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6058932
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:19 schreef Miwe het volgende:
Maar ff serieus: dit klinkt een beetje als die sexcursus van PauzeTV van tig jaar geleden met Carlo B. en Barbara van Beukering
Bridget: Neuken doe je zo!

Nu Nederland eindelijk politiek bewust is geworden door Lijst 0 zoekt Bridget Maasland haar nieuwe uitdaging op het gebied van de sexuele voorlichting. Vanaf januari 2003 neemt ze Neuken doe je zo voor haar rekening. De persberichten zijn nog niet de deur uit, maar het zou best weleens kunnen dat ze à la Angela Groothuizen neerploft op een stel kussens en samen met een groepje tieners taboebrekende details gaat behandelen.

pi_6058950
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:18 schreef Uncle_Eric het volgende:
De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.
[flauwe puberale opmerking]
Nee, het programma gaat vast erg diep.
[/flauwe puberale opmerking]
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:22:17 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6058955
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:21 schreef k_man het volgende:

[..]

[flauwe puberale opmerking]
Nee, het programma gaat vast erg diep.
[/flauwe puberale opmerking]

Het staat stijf van de inhoud.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6058976
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:22 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Het staat stijf van de inhoud.

Daar kom ben je dan mooi klaar mee.
pi_6059067
De bedoelingen staan als een paal boven water.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:29:55 #12
11923 I.R.Baboon
pi_6059073
Een programma met potentie.
pi_6059082
Ik voel nattigheid.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:32:12 #14
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6059112
Ja, leuke woordspelingen.
heeft iemand nog iets te zeggen over het nut van zo'n programma of iets anders ontopic.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:34:52 #15
11923 I.R.Baboon
pi_6059147
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:32 schreef Uncle_Eric het volgende:
Ja, leuke woordspelingen.
heeft iemand nog iets te zeggen over het nut van zo'n programma of iets anders ontopic.
Heel nuttig.
pi_6059150
Zal wel een echt kul programma worden met tienermeisjesvragen.... nouja, er is vast vraag naar (maar wat een kut titel, moet dit nu weer zo?)

Bridget moet trouwens een ontzettende bitch zijn en naakt zullen we haar wel niet te zien krijgen in de instructie filmpjes.

Toch ga ik kijken (ben ook een man...), kijken of mijn angstige vermoedens juist zijn.

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:37:17 #17
34549 Uncle_Eric
Insane in the membrane
pi_6059183
Wie herrinnert zich nog een dergelijk programma bij Veronica, waar je wel degelijk neukende tieners te zien kreeg (minus sperma en penetratie)
pi_6059198
Van www.mokkels.nl (what is in a name?) komt deze belangwekkende informatie omtrent dit topprogramma:
quote:
Vanaf januari 2003 neemt ze Neuken doe je zo voor haar rekening. De persberichten zijn nog niet de deur uit, maar het zou best weleens kunnen dat ze à la Angela Groothuizen neerploft op een stel kussens en samen met een groepje tieners taboebrekende details gaat behandelen.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 17:38:13 #19
11923 I.R.Baboon
pi_6059201
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:37 schreef Uncle_Eric het volgende:
Wie herrinnert zich nog een dergelijk programma bij Veronica, waar je wel degelijk neukende tieners te zien kreeg (minus sperma en penetratie)
Ik weet alleen nog Sex met Angela. Maar dat heb ik eigenlijk ook nauwelijks gezien want daar was ik veel te jong voor.
pi_6059216
quote:
Neukende tieners zonder penetratie
pi_6059625
quote:
Ja maar dat is wel iets van 15 jaar geleden. Kwam zelfs vroeg op dea vond, na Countdown of zo. Kzat tv te kijken, mijn moeder zat op de bank te lezen, beginnen ze ineens volop te neuken..
pi_6059647
quote:
Sorry hoor, maar dan minstens een zak over d'r kop!
pi_6060096
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:12 schreef Dropslurf het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dan minstens een zak over d'r kop!

Tuurlijk ventje.

Ik kijk al was het maar om dit

pi_6060325
Dat zal veel kijkers trekken...
pi_6060329
Zat Balkenende niet in de eerste aflevering
pi_6061073
Bridget vondt ik nooit niks maar zag er gister weer eens op tv en ze heeft toch echt wel mooi neukbaar lichaam
pi_6061422
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:35 schreef snoeki het volgende:
Zal wel een echt kul programma worden met tienermeisjesvragen....
Dan ga ik zeker kijken!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:26:01 #28
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_6066194
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bridget vondt ik nooit niks maar zag er gister weer eens op tv en ze heeft toch echt wel mooi neukbaar lichaam
bridget is een van de beste talenten op de nederlandse televisie!!
(en niet alleen uiterlijk, ook haar intelligentie!)
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:28:09 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_6066219
Misschien zuigt Bridget wel...

Je weet het nooit.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_6066226
bridged zuigt.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_6066231
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:18 schreef Uncle_Eric het volgende:
De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.
Tsja, waarom kies je dan voor zo'n titel vraag ik me dan af.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:33:08 #32
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_6066275
Dat ga ik wel even kijken
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_6066363
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
bridged zuigt.
Mooi!!!
pi_6066428
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:04 schreef RAiDEN het volgende:
Dat zal veel kijkers trekken...
Hmm, trekken......nee, ik zal es geen woordgrap maken

Hoe dan ook, ik weet denk ik wel hoe dat neuken moet, dus niet aan mij besteedt.

When does the hurting stop ? ...
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:05:52 #35
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6066568
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:04 schreef Jorn_Z het volgende:
Zat Balkenende niet in de eerste aflevering
ROFL
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:09:46 #36
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6066594
-edit: lama
pi_6070278
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:50 schreef SliderTPP het volgende:

[..]

Hmm, trekken......nee, ik zal es geen woordgrap maken

Hoe dan ook, ik weet denk ik wel hoe dat neuken moet, dus niet aan mij besteedt.

met bridget
  woensdag 2 oktober 2002 @ 12:50:58 #38
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_6070371
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
bridged zuigt.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_6070384
Ik neuk liever niet met Bridget Maasland.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6070394
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik neuk liever niet met Bridget Maasland.

Is goed dan doe ik het wel voor je
  maandag 7 oktober 2002 @ 09:48:25 #41
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_6146066
quote:
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren, dat is al zeker 15 jaar geleden. Volgens mij een eenmalig programma. Wat ik me ervan kan herinneren is, dat het behoorlijk geil was (maarja, ik was toen een jaar of 10 dus het was waarschijnlijk al gauw geil). Ze lieten zien hoe je sex kon hebben zonder penetratie i.v.m. AIDS. Werd flink wat in afgesext.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_6161593
Zal wel veel kijkers trekken...
  maandag 7 oktober 2002 @ 23:27:56 #43
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6161623
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:26 schreef VerbodenAppel het volgende:
Zal wel veel kijkers trekken...
Ze heeft er tenminste geen kijkers voor uitgenodigt...
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Redactie Frontpage dinsdag 4 februari 2003 @ 19:58:57 #44
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8278913
BNN gaat voor 't eerst over seks praten. Bridget start namelijk vanaf maandag 24 februari met de wekelijkse show Vanaf 24 februari elke maandag om 22.00 uur bij BNN op Ned: Neuken doe je zo!, het allereerste echte seksprogramma dat BNN uitzendt.

Neuken doe je zo! is recht voor z'n raap, duidelijk, realistisch, een beetje geil en er mag best gelachen worden. Want seks heb je niet altijd onder de meest ideale omstandigheden met de meest ideale partner op de meest ideale plek. Dus: hoe doe je het als je dronken bent, welk standje is het beste, wat doe je als je niet kunt klaarkomen, hoe werkt dat met pijpen, welk voorbehoedsmiddel kun je het beste gebruiken en hoe moet je het eigenlijk doen?

Komende tijd in Neuken doe je zo!
In elke aflevering staat een bepaald thema centraal:

24 februari: Versieren
3 maart: De eerste keer
10 maart: Klaarkomen
17 maart: Standjes
24 maart: Seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA´s)
31 maart: Vreemdgaan

In de laatste aflevering zie je natuurlijk de hoogtepunten uit Neuken Doe Je Zo!

dinsdag 4 februari 2003 @ 20:46:14 #45
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8279635
Bridget, wat een dom wijf. BNN was aan het begin nog wel leuk, maar kom op zeg, dit is echt te triest. Dat lijst 0 ook al.
Bridget in een discussie over politiek:
quote:
ja, maar als het om inhoud en uitstraling gaat, zijn wij toch heel belangrijk
En die gast ervoor had dus net gezegd dat politiek alleen om inhoud moet gaan. Domme

Pas was ze hier op de uni bij de facultiet rechten een discussie te leiden. Vraagt ze hoe belangrijk stage is. Zegt een student: je bedoelt de student-stage? Zegt Bridget heel bits: Nou ik denk t wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè? Domme wist niet eens dat er ook een medewerker-stage is voor rechten studenten, lekker goed voorbereid.

Volgens mij moeten ze een programma maken waarbij iedereen over dat domme wijf heen mag kotsen, dan sta ik voorop. O ja, en Katja Schuurman ook erbij. Of dat ze over elkaar heen moeten kotsen.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_8292273
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 19:58 schreef SunChaser het volgende:
BNN gaat voor 't eerst over seks praten. Bridget start namelijk vanaf maandag 24 februari met de wekelijkse show Vanaf 24 februari elke maandag om 22.00 uur bij BNN op Ned: Neuken doe je zo!, het allereerste echte seksprogramma dat BNN uitzendt.

Neuken doe je zo! is recht voor z'n raap, duidelijk, realistisch, een beetje geil en er mag best gelachen worden. Want seks heb je niet altijd onder de meest ideale omstandigheden met de meest ideale partner op de meest ideale plek. Dus: hoe doe je het als je dronken bent, welk standje is het beste, wat doe je als je niet kunt klaarkomen, hoe werkt dat met pijpen, welk voorbehoedsmiddel kun je het beste gebruiken en hoe moet je het eigenlijk doen?

In de laatste aflevering zie je natuurlijk de hoogtepunten uit Neuken Doe Je Zo!

* Topic bookmarked..

Gaat ze ook zelf laten zien hoe je moet nueken?

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:03:54 #47
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8293499
quote:
Het is wel in logische volgorde! Al hoort vreemdgaan natuurlijk eigenlijk vóór SOA's.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_8294111
Toch maar eens een keer kijken als het zover is.... gewoon uit nieuwsgierigheid .
pi_8294125
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef ErikT het volgende:

Pas was ze hier op de uni bij de facultiet rechten een discussie te leiden. Vraagt ze hoe belangrijk stage is. Zegt een student: je bedoelt de student-stage? Zegt Bridget heel bits: Nou ik denk t wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè? Domme wist niet eens dat er ook een medewerker-stage is voor rechten studenten, lekker goed voorbereid.

Zow he. Wat een schande.
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:35:22 #50
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8294172
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef ErikT het volgende:
Bridget, wat een dom wijf. BNN was aan het begin nog wel leuk, maar kom op zeg, dit is echt te triest. Dat lijst 0 ook al.
Bridget in een discussie over politiek:
[..]

En die gast ervoor had dus net gezegd dat politiek alleen om inhoud moet gaan. Domme

Volgens mij moeten ze een programma maken waarbij iedereen over dat domme wijf heen mag kotsen, dan sta ik voorop. O ja, en Katja Schuurman ook erbij. Of dat ze over elkaar heen moeten kotsen.

beter wetende k*t student, zeker ook Van Bommels en Polo-shirtjes?
Sodemieter toch op, omdat je pappa nou toevallig een Jaguar rijdt geeft je nog niet het recht om je beter of slimmer te voelen als anderen
pi_8294234
Is er ook filmmateriaal van Bridget zelf van kortgeleden in de auto in Amsterdam? Daar schijnt ze zelf het goede voorbeeld gegeven te hebben.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 5 februari 2003 @ 16:40:09 #52
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8294257
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:35 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Sodemieter toch op, omdat je pappa nou toevallig een Jaguar rijdt geeft je nog niet het recht om je beter of slimmer te voelen alsDAN anderen

maar verder heb je gelijk Doops...

Oh ja en die Bridget...... !

[Dit bericht is gewijzigd door DrPurno op 05-02-2003 16:45]

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  woensdag 5 februari 2003 @ 17:06:59 #53
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8294802
quote:
Sodemieter toch op, omdat je pappa nou toevallig een Jaguar rijdt geeft je nog niet het recht om je beter of slimmer te voelen als anderen
Nou nou nou, ik ben geloof ik op wat teentjes gaan staan.
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een te debiele titel voor een TV-show, en ik vind die bridget ook te debiel. Mag ik?
En nee, ik heb geen Van Bommels en Polo-shirtjes, dat kan ik niet betalen, bij lange na niet. En mijn vader kan ook geen Jaguar betalen, hij gaat op de fiets naar zn werk als je t echt weten wil.
En wat heeft slimmer voelen er nou mee te maken? Zij gaat een discussie leiden, zeikt iemand af die een normale vraag stelt, omdat ze zich niet genoeg verdiept heeft. Wat wil je nou? Dat is toch dom.
pi_8294892
Hoe diep moet zij zich verdiepen dan? Kom op zeg. Ze is toch geen student of zo.
  woensdag 5 februari 2003 @ 17:23:32 #55
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_8295049
Ok voor wie het wil weten het uitzendschema:
quote:

bron: http://217.170.40.25/index.php?page=gids&name=factsheet_ndjz
  woensdag 5 februari 2003 @ 18:14:21 #56
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8295866
Als je een discussie gaat leiden, lijkt het me handig dat je weet waarover t gaat. Anders moet je gewoon die discussie niet gaan leiden.

Ik zal t stukje uit het U-blad ff citeren:

quote:
(Titel:) Blonde Bridget
TV-idol Bridget Maasland was afgelopen vrijdag discussieleider bij het forum van de bedrijvendag van de Juridische Studentenvereniging Utrecht. De forumleden waren onder andere vertegenwoordigers van advocatenkantoren. Niet iedereen was te spreken ove Bridget. Ronald Pasanea, vijfdejaars rechten: "Zij maakte een paar opmerkingen waaruit bleek dat ze niet zoveel achtergrond informatie had opgezocht. Toen Bridget vroeg hoe belangrijk stage is, zei een forumlid: 'je bedoelt de student-stage?' Zij antwoordde daarop heel bits: 'Nou ik denk het wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè?'. Het werd heel stil in de zaal want iedereen weet dat rechtenstudenten een student-stage en een medewerker-stage moeten lopen."

Ieder zijn eigen mening, mijn mening is dat het dom is om een discussie te gaan leiden als je er eigenlijk te weinig van af weet.
Nog dommer vind ik het om Bridget voor zoiets te vragen, maar ja, anders komt er natuurlijk weer niemand.

woensdag 5 februari 2003 @ 18:22:07 #57
45425 TdaClown
Clown terror!!
pi_8295950
quote:
[b]Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef ErikT het volgende:

Of een programma waarbij ze alletwee over jou heen .... betwetertje ...
Als bij een zooi studenten een discussie gaat leiden, lijkt het me logisch dat ze ervanuit gaat dat er alleen (of iig vooral) studenten aanwezig zijn, dat jij dan zo gaat zeuren over dat ze 1 lullig persoontje in de vorm van een medewerker-stage vergeet vin ik persoonlijk een beetje zielig.
Being insane is not a disease, it's a way of life
pi_8297871
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:22 schreef TdaClown het volgende:

[..]

Of een programma waarbij ze alletwee over jou heen .... betwetertje ...
Als bij een zooi studenten een discussie gaat leiden, lijkt het me logisch dat ze ervanuit gaat dat er alleen (of iig vooral) studenten aanwezig zijn, dat jij dan zo gaat zeuren over dat ze 1 lullig persoontje in de vorm van een medewerker-stage vergeet vin ik persoonlijk een beetje zielig.

je snapt het niet..

het zijn wel allemaal studenten maar al die studenten moeten 2 stages doen..

woensdag 5 februari 2003 @ 19:51:24 #59
45425 TdaClown
Clown terror!!
pi_8297896
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:50 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

je snapt het niet..

het zijn wel allemaal studenten maar al die studenten moeten 2 stages doen..

Dan had Bridget dus gelijk als ze zei dat het allemaal studenten waren ....
Being insane is not a disease, it's a way of life
pi_8299480
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:39 schreef Lucille het volgende:
Is er ook filmmateriaal van Bridget zelf van kortgeleden in de auto in Amsterdam? Daar schijnt ze zelf het goede voorbeeld gegeven te hebben.
Wat meer uitleg please..
pi_8306685
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:51 schreef TdaClown het volgende:

[..]

Dan had Bridget dus gelijk als ze zei dat het allemaal studenten waren ....

Ja, maar daarmee gaf ze geen antwoord op de vraag van de student. Wat men hier probeert te illustreren, is dat Bridget, hoewel zij forumleidster was, zij eigenlijk weinig informatie zou hebben gehad over de studie in kwestie en dus niet zou weten dat er twee verschillende stages zijn. Toch een essentiëel onderdeel dat zij even miste. Dat je dat niet weet is niet erg, maar als je dáár forumleidster bent is het een beetje slordig. Ik vind niks mis met Bridget hoor, vind haar een prima meid, alleen lijkt het alsof ze een beetje lui is met inhoudelijke feiten verzamelen. Bij Lijst 0 leek het vaak ook zo.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8307265
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 20:52 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat meer uitleg please..

Volgens Beau E v D is ze gezien in een auto in A'dam, pijpend en wel dus.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8307431
quote:
ik wil een trio met bridget en katja

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 06-02-2003 10:01]

pi_8308708
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 09:35 schreef Lucille het volgende:

[..]

Volgens Beau E v D is ze gezien in een auto in A'dam, pijpend en wel dus.

En helaas kon Albert daar geen presentatie over geven?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 23 februari 2003 @ 00:05:04 #66
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_8658872
Het begint morgen!
  Redactie Frontpage zondag 23 februari 2003 @ 00:06:06 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8658906
*tissue's haalt*
pi_8658931
Ff uit het andere topic:
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:03 schreef BDisOKE het volgende:
beetje lompe titel, maar het zal de jeugd wel aanspreken...
damn ik word oud..:X
Wees niet bang.
Ik ben 20, maar vind de titel zo lomp als maar zijn kan en zoiets spreekt mij totaal niet aan.

Maar ja, met jeugd zal dan wel weer 15-jarig, breezerdrinkend, Break Out-lezend Nederland zijn.
Oftewel: die kindjes die gezellig een spelletje horen te doen 's avonds

pi_8659417
quote:
Het werd heel stil in de zaal want iedereen weet dat rechtenstudenten een student-stage en een medewerker-stage moeten lopen."
Rechtenstudenten hoeven helemaal geen student-stage te lopen, dat is facultatief. En alleen als je advocaat wil worden moet je de medewerker-stage lopen.
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_8659544
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:25 schreef dax het volgende:

Rechtenstudenten hoeven helemaal geen student-stage te lopen, dat is facultatief. En alleen als je advocaat wil worden moet je de medewerker-stage lopen.

Nou weet ik ff niet precies waar het over gaat, maar bij rechten is een stage niet verplicht (tenminste, aan de UM niet). Maar je mag 'em wel lopen natuurlijk, lijkt me ook wel nuttig.
quote:
Zeg kaerel, voel jij je aangesproken?
Dit is pas een opmerking om over te , alleen omdattie bol staat van de vooroordelen.

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 23-02-2003 00:34]

zondag 23 februari 2003 @ 00:33:41 #71
11923 I.R.Baboon
pi_8659613
Ik mis eigenlijk het precieze verband tussen neuken en rechten. Maar goed, that's me.
pi_8659643
wordt wel een lekker geile programmering zo, eerst bnn cut (waar de hormomen ook al de beeldbuis uitknallen) en dan een soort van verkapt adult television entertainment....

een talkshow afgewisseld met wat real-life voorbeelden

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  zondag 23 februari 2003 @ 00:35:41 #73
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_8659664
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis eigenlijk het precieze verband tussen neuken en rechten. Maar goed, that's me.
Ik snap het ook niet helemaal meer .
pi_8659685
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ff teruggelezen:
Iemand geeft aan dat Bridget een domme koe is (duh) omdat ze bij een presentatie op een rechtenfaculteit niet goed ingelicht was. Vandaar.

Maarre, geen verband? Nog nooit van verkrachting gehoord? Lijkt mij zowel met neuken als met rechten te maken te hebben

zondag 23 februari 2003 @ 00:40:11 #75
11923 I.R.Baboon
pi_8659786
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:36 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik heb ff teruggelezen:
Iemand geeft aan dat Bridget een domme koe is (duh) omdat ze bij een presentatie op een rechtenfaculteit niet goed ingelicht was. Vandaar.

Maarre, geen verband? Nog nooit van verkrachting gehoord? Lijkt mij zowel met neuken als met rechten te maken te hebben

Ja, okee. Maar goed, ik neem niet aan dat ze in dit programma uitleg over hoe je iemand verkracht gaat geven, dus dan is het toch offtopic.

.

pi_8659851
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:35 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Wel knap dat jij zoveel eigenschappen van iemand uit één post kunt herleiden. Maar bedenk wel: studenten in het algemeen en rechtenstudenten in het bijzonder zijn de ruggengraat van onze samenleving!

zondag 23 februari 2003 @ 00:43:25 #77
40303 Roboflop
Robot-floppy-cop,Made in Japan
pi_8659858
Ik heb er een fragment van gezien

Daarin ging Bridget op de meest droge manier mogelijk uitleggen mbv een plastic pop(!) hoe je moet pijpen.

echt zo van 'dit en dit zijn de meest gevoelige plekkies van de penis....'

... Oh, nee. Ze noemde dat ding 'lul'

Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious. - Brendan Gill
pi_8659859
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:40 schreef I.R.Baboon het volgende:

Ja, okee. Maar goed, ik neem niet aan dat ze in dit programma uitleg over hoe je iemand verkracht gaat geven, dus dan is het toch offtopic.

1: Ik weet niet waar ze het over gaan hebben en ik wil het ook niet weten
2: In de topictitel staat ook de naam van de presentatrice, dus elke verwijzing naar haar is ontopic
quote:
Wel knap dat jij zoveel eigenschappen van iemand uit één post kunt herleiden. Maar bedenk wel: studenten in het algemeen en rechtenstudenten in het bijzonder zijn de ruggengraat van onze samenleving!
dax, studeer jij rechten?
Polo's roeleren Maar nu ga ik geloof helemaal offtopic.

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 23-02-2003 00:44]

zondag 23 februari 2003 @ 00:43:37 #79
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8659863
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef dax het volgende:

[..]

En zelf missen ze die ruggegraat dan weer net...
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8659877
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef dax het volgende:

[..]

en je kunt ze ook maar beter niet boos maken, wna tdan is t cu in court...
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_8659887
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:44 schreef mabit het volgende:

en je kunt ze ook maar beter niet boos maken, wna tdan is t cu in court...

En pas maar op met die ruggengraat: er zijn ook rechtenstudenten die aan vechtsporten doen. Da's dubbel zo gevaarlijk

zondag 23 februari 2003 @ 00:47:27 #82
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8659935
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef Roboflop het volgende:
Ik heb er een fragment van gezien

Daarin ging Bridget op de meest droge manier mogelijk uitleggen mbv een plastic pop(!) hoe je moet pijpen.

echt zo van 'dit en dit zijn de meest gevoelige plekkies van de penis....'

... Oh, nee. Ze noemde dat ding 'lul'

Dat was Bridget niet, dat was een blonde doos (...)
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_8659988
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

dax, studeer jij rechten?
Polo's roeleren Maar nu ga ik geloof helemaal offtopic.

Jazeker. Ik behoor dus tot de ruggengraat van Nederland
pi_8660004
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:50 schreef dax het volgende:

Jazeker. Ik behoor dus tot de ruggengraat van Nederland

Ikke ook
pi_8660033
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:51 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ikke ook

Heel goed! Wij roeleren de pan uit
pi_8660048
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:53 schreef dax het volgende:

Heel goed! Wij roeleren de pan uit

En niet te zuinig ook!
Yihaa!!!!
pi_8660051
Klinkt als een geniaal programma. Ik ga kijken.
[i]We're Gods. Lousy little Gods who control the lifes of the people we create.[/i]
pi_8660060
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:53 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

En niet te zuinig ook!
Yihaa!!!!

All this forum belongs to us
pi_8660080
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:54 schreef dax het volgende:

All this forum belongs to us

Laat me raden: jij kwam vroeger veel op de FP?
Maar het was geloof ik 'All your forum are belong to us'
pi_8660110
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:55 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Laat me raden: jij kwam vroeger veel op de FP?
Maar het was geloof ik 'All your forum are belong to us'

Nee, maar dat zinnetje is een internet-klassieker, vandaar.
  zondag 23 februari 2003 @ 00:58:03 #91
40303 Roboflop
Robot-floppy-cop,Made in Japan
pi_8660128
quote:
Dat was Bridget niet, dat was een blonde doos (...)
Ow, kan best... ik ken die hele bridget niet. Maar het was wel een fragment van dit programma, I'm sure.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious. - Brendan Gill
pi_8660134
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:57 schreef dax het volgende:

Nee, maar dat zinnetje is een internet-klassieker, vandaar.

Een jaar of 2 geleden was het ffkes een trend om dat op de FP te zeggen. Als 1e.
pi_8660160
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:58 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Een jaar of 2 geleden was het ffkes een trend om dat op de FP te zeggen. Als 1e.

Die periode uit de FP-geschiedenis heb ik volgens mij niet bewust meegemaakt . Ik moet trouwens zeggen dat ik me de laatste tijd zwaar gedemoniseerd voel als rechtenstudent op dit forum.
pi_8660187
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:59 schreef dax het volgende:

Die periode uit de FP-geschiedenis heb ik volgens mij niet bewust meegemaakt . Ik moet trouwens zeggen dat ik me de laatste tijd zwaar gedemoniseerd voel als rechtenstudent op dit forum.

't Zit ons niet mee
En ik heb nog enkele andere niet-algemene eigenaardigheden die vooral in WFT ter sprake komen.
Ik ben echt heeeeeeeeeeeeel zielig
pi_8660216
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:01 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

't Zit ons niet mee
En ik heb nog enkele andere niet-algemene eigenaardigheden die vooral in WFT ter sprake komen.
Ik ben echt heeeeeeeeeeeeel zielig

Misschien is het een idee om een para-militaire organisatie op te richten die het opneemt tegen de onderdrukking van de voor de maatschappij zo waardevolle bijna juristen?
pi_8660246
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:03 schreef dax het volgende:

Misschien is het een idee om een para-militaire organisatie op te richten die het opneemt tegen de onderdrukking van de voor de maatschappij zo waardevolle bijna juristen?

Het plebs De eenvoudige mens begrijpt eenvoudig weg niet welke nuttige bijdrage juristen en bijna-juristen leveren aan de mensheid in het algemeen en die van het pl de eenvoudige mens in het bijzonder!
pi_8660300
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:04 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Het plebs De eenvoudige mens begrijpt eenvoudig weg niet welke nuttige bijdrage juristen en bijna-juristen leveren aan de mensheid in het algemeen en die van het pl de eenvoudige mens in het bijzonder!

Inderdaad! De eenvoudige mens zou tegen zijn beperkte geestelijke vermogens in bescherming moeten worden genomen. En als de beperkte mens de jurist en bijna-jurist niet op juiste waarde weet te schatten dan blijft geweld de enige mogelijkheid om onze positie in de maatschappij op te eisen.
pi_8660321
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:08 schreef dax het volgende:
Inderdaad! De eenvoudige mens zou tegen zijn beperkte geestelijke vermogens in bescherming moeten worden genomen. En als de beperkte mens de jurist en bijna-jurist niet op juiste waarde weet te schatten dan blijft geweld de enige mogelijkheid om onze positie in de maatschappij op te eisen.
Als vertegenwoordiger van het plebsde eenvoudige mens zou ik toch graag om een slotje willen verzoeken voor alle plannen voor deze coup gereed zijn.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 23 februari 2003 @ 01:10:35 #99
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8660333
Kinderen, kinderen, hebben jullie geen MSN ofzo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_8660336
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:08 schreef dax het volgende:

Immers, er is dan sprake van noodweer. Als men de intelligentie van juristen en bijna-juristen niet op waarde weet de schatten en dus hun positie aantast, is er sprake van een aanval op onze integriteit en onze intellectuele bagage.
Art. 47 Sr lijkt mij hier volkomen gerechtvaardigd!
pi_8660384
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:10 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Immers, er is dan sprake van noodweer. Als men de intelligentie van juristen en bijna-juristen niet op waarde weet de schatten en dus hun positie aantast, is er sprake van een aanval op onze integriteit en onze intellectuele bagage.
Art. 47 Sr lijkt mij hier volkomen gerechtvaardigd!

Ik heb nog maar maar een paar colleges strafrecht gehad, maar gezien het feit dat jij rechten studeert weet ik dat ik volledig op jouw intelligentie kan vertrouwen. Derhalve schaar ik me achter de aangebrachte mogelijkheid om geweld middels een beroep op noodweer te rechtvaardigen.
  zondag 23 februari 2003 @ 01:17:33 #102
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8660431
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:10 schreef Zapper het volgende:
Kinderen, kinderen, hebben jullie geen MSN ofzo
Nee da's niet voor dit soort types.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8660455
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:17 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee da's niet voor dit soort types.

We are above the law!
pi_8660610
COunt me in hehehe I'll Fuck her
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_8662018
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:19 schreef dax het volgende:

We are above the law!

Tevens willen wij de eenvoudige mens er op wijzen dat hij het recht heeft om te zwijgen. Alles was hij zegt kan en zal tegen hem gebruikt worden.
Daarnaast wil ik nog opmerken dat wij idd boven de wet staan en als wij ons genoodzaakt zien de waarheid met harde hand boven tafel te halen, zullen wij deze methode zeker niet schuwen.
pi_8662476
Gaan we het nou nog een keertje hebben over het programma zelf?
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_8662486
quote:
Op zondag 23 februari 2003 11:13 schreef maarteniscrazy het volgende:
Gaan we het nou nog een keertje hebben over het programma zelf?
Wat zei ik nou???
pi_8662562
Jij zei:
quote:
Tevens willen wij de eenvoudige mens er op wijzen dat hij het recht heeft om te zwijgen. Alles was hij zegt kan en zal tegen hem gebruikt worden.
Daarnaast wil ik nog opmerken dat wij idd boven de wet staan en als wij ons genoodzaakt zien de waarheid met harde hand boven tafel te halen, zullen wij deze methode zeker niet schuwen.

Maar daar maak ik niet uit op dat je weer on-topic wil

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
  zondag 23 februari 2003 @ 20:14:59 #109
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8672054
en is het wat??

ik hoor net dat 42% van de jongeren wel eens een one night stand heeft gehad,,,, whaaha , wat een onziin!!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8672131
Maandagvond begint het zogenaamde seksprogramma: Neuken doe je zo. Vanaf tien uur presenteert Bridget Neuken doe je zo bij BNN op Nederland 2. BNN wil hiermee wat losmaken in het zevendelige programma.

Het nieuwe programma bevat onderdelen die voor de nodige discussie zullen zorgen. Men maakt gebruik van twee levens echte poppen van vierduizend euro per stuk die ook worden gebruikt door mensen om seks mee te hebben.

BNN We dachten eerst aan levende modellen, maar dat zou te veel afleiden. De mannelijke presentator BO (van Erven Doorns?) vertelt alles op een neutrale toon en zeer feitelijk. Wij richten ons op jongeren tussen dertien en negentien jaar. Elke aflevering sluit af met het opgeven van huiswerk: Goed oefenen deze week. [Radio.nl]

De presentatie is in ieder geval in goede handen...

pi_8672149
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en is het wat??

ik hoor net dat 42% van de jongeren wel eens een one night stand heeft gehad,,,, whaaha , wat een onziin!!

Dat jij dat nog nooit gehad hebt maakt het nog niet meteen onzin!

Ontopic: begint dat programma morgen of wat zag ik strax op de FP ?

zondag 23 februari 2003 @ 20:19:16 #112
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8672165
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:18 schreef hunky het volgende:

[..]

Dat jij dat nog nooit gehad hebt maakt het nog niet meteen onzin!

Ontopic: begint dat programma morgen of wat zag ik strax op de FP ?

Ik zag net reclame op tv dat het morgen is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 23 februari 2003 @ 20:44:22 #113
12621 tcr
*nix 4ever
pi_8672752
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
BNN We dachten eerst aan levende modellen, maar dat zou te veel afleiden. De mannelijke presentator BO (van Erven Doorns?) vertelt alles op een neutrale toon en zeer
Hoe kom je erbij dat het een man is? Volgens mij is het namelijk deze mevrouw:

Ze heeft/had ook een website, maar tja die ken ik natuurlijk niet .

Website gevonden , maar ja is p*rn linkje dus mag zeker niet van moderators.

[Dit bericht is gewijzigd door tcr op 23-02-2003 20:51]

pi_8672766
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik zag net reclame op tv dat het morgen is.

Mooi, dan weten we dat ook weer...
pi_8673249
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:44 schreef tcr het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het een man is? Volgens mij is het namelijk deze mevrouw:

Dat weet ik niet zeker maar ik dacht bij Bo aan Beau van Erven Doorns...
  zondag 23 februari 2003 @ 21:05:13 #116
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8673314
iK BEN WEL ERG BENIEUWD HOOR!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 23 februari 2003 @ 21:05:30 #117
12621 tcr
*nix 4ever
pi_8673322
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:02 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker maar ik dacht bij Bo aan Beau van Erven Doorns...

Oke, maar toen ik de frontpage van BNN zag en die naast bovenstaande foto hield leken beide dame's wel erg op elkaar... Maar kan me vergissen... We zien het morgen wel.
pi_8673461
Ik geloof dat dat programma van Veronica destijds wat realistischer was. NDJZ werkt met real dolls! . (als je de website plaatjes mag geloven).

C’est Davie :o)
  zondag 23 februari 2003 @ 21:14:04 #119
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8673519
Wat voor kijkcijfer zal t programma scoren?
Ik gok zo rond de 800.000 kijkers, voor een BNN programma is dat hoog.
  zondag 23 februari 2003 @ 21:17:00 #120
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8673578
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:14 schreef Zapper het volgende:
Wat voor kijkcijfer zal t programma scoren?
Ik gok zo rond de 800.000 kijkers, voor een BNN programma is dat hoog.
Ik check het iig morgen wel ff.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 07:31:02 #121
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8678670
Het begint om 22.00 uur dus als het niet geil is kun je altijd nog overschakelen naar De Villa op V8.
  maandag 24 februari 2003 @ 09:07:44 #122
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8679079
quote:
Op maandag 24 februari 2003 07:31 schreef SunChaser het volgende:
Het begint om 22.00 uur dus als het niet geil is kun je altijd nog overschakelen naar De Villa op V8.
wanneer is dat??? Ik zie het niet staan op de gids!? Ik wilde dat zoo graag een keer zien, nooit van gekomen.. , maar volgens mij is dit programma niet meer toch?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 24 februari 2003 @ 09:59:32 #123
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_8679673
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

wanneer is dat??? Ik zie het niet staan op de gids!? Ik wilde dat zoo graag een keer zien, nooit van gekomen.. , maar volgens mij is dit programma niet meer toch?

Het is vandaag hoor schat. Om 22.00
Love will be my strongest weapon
pi_8690732
Gaan ze die Realdolls dan "proberen" ofzo
pi_8691261
En het onderwerp is versieren dus daar zal BHFH wel veel aan hebben met het oog op dat Chinese popje...
  maandag 24 februari 2003 @ 19:26:14 #126
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8691827
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het onderwerp is versieren dus daar zal BHFH wel veel aan hebben met het oog op dat Chinese popje...
Ik ga zeker kijken!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 20:08:22 #127
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8692890
Nog niet eens 1 aflevering geweest en nu al bijna toe aan topic 2
  maandag 24 februari 2003 @ 20:52:41 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8694058
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:08 schreef SunChaser het volgende:
Nog niet eens 1 aflevering geweest en nu al bijna toe aan topic 2
En een topictitel met 'neuken' en 'Bridget Maasland' zorgt ook altijd voor een paar views
  maandag 24 februari 2003 @ 20:56:18 #129
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8694160
wanneer begint het nou?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 24 februari 2003 @ 20:58:08 #130
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8694212
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het nou?
22.00 uur, rustig, de hormoontjes spelen weer op?
pi_8694221
Nog iets meer dan een uurtje!
It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 24 februari 2003 @ 21:37:16 #132
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_8695458
zullen we elke minuut aftellen?
Nog 25...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_8695611
quote:
Op maandag 24 februari 2003 21:37 schreef Patch het volgende:
zullen we elke minuut aftellen?
Nog 25...
Nog 16min......
pi_8695666
Op welke zender???
BNN is toch zo'n omroep die op een andere zender uitzendt?
Zendt UPC het uit?
* Rembooo wordt wanhopig
Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
pi_8695790
Kom op nou mensen, over 14 min begint het al
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 21:47:03 #136
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8695796
Wie maakt er screenshots?
pi_8695958
Ah, het is:
Nederland 2
  Trouwste user 2022 maandag 24 februari 2003 @ 21:57:49 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_8696208
Dit wordt de grootste teleurstelling van het televisie-seizoen.

Al die pubers die nu al met hun leuter in de hand zitten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8696342
Leuke real-dolls
#geen
  Trouwste user 2022 maandag 24 februari 2003 @ 22:01:08 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_8696356
Het woord pijpen uit de mond van Bridget is wel geil.

Eerlijk is eerlijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8696362
Iiieuw.
Sex is like Nokia: Connecting People
  Trouwste user 2022 maandag 24 februari 2003 @ 22:01:40 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_8696369
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:00 schreef DuchessX het volgende:
Leuke real-dolls
Ik zou me schamen voor zulke lippen.

pi_8696384
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zou me schamen voor zulke lippen.

Deurbel.
pi_8696388
Hier hebben de #filosofie-ers nog wel wat aan. .
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 22:02:54 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8696417
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:01 schreef CJ het volgende:
Iiieuw.
Het gaat ook vast over homo's.
pi_8696439
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het gaat ook vast over homo's.

Daar is al iets interessanters in beeld. Leuk maatje.
  Trouwste user 2022 maandag 24 februari 2003 @ 22:03:34 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_8696449
Auw.

GVD.

Zo trek je niet.

pi_8696452
Sneller trekken slet
  maandag 24 februari 2003 @ 22:04:52 #149
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8696502
ik leer wel! dat van die klitoris woist ik niet ik dacht dat ie in het midden zat!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8696509
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:03 schreef tong80 het volgende:
Auw.

GVD.

Zo trek je niet.

Zij blijkbaar wel. Viel me nog mee dat die pik er niet af vloog.
pi_8696531
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik leer wel! dat van die klitoris woist ik niet ik dacht dat ie in het midden zat!
En je moet er vooral hard op drukken. Dan hoor je vanzelf wel "Ding Dong".
pi_8696566
lachen hoor, maar wat heb ik er nou aan? ik heb toch al zat ervaring (waarbij ik het grensoverscheidende werk ook zeker niet uit de weg ben gegaan )
All good things must come to an end...
  maandag 24 februari 2003 @ 22:06:26 #153
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8696568
DIE openings tune is ook meesterlijk

Schattig???

[Dit bericht is gewijzigd door ElCondor op 24-02-2003 22:07]

Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
pi_8696577
quote:
tussen haar schaamlippen ofzo?
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_8696581
Hahaha eindelijks iets leuks op tv.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_8696603
Tsjakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  maandag 24 februari 2003 @ 22:07:50 #157
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8696616
Tis een hoog jong gehalte...*zucht*
Er zitten 365 dagen in een jaar en er zijn 366 redenen om te feesten (Boliviaans spreekwoord)
  maandag 24 februari 2003 @ 22:09:00 #158
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8696659
18 is toch perfect voor iedereen juist? niet te jiong, want meerderjarig en in ieder geval niet te oud...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8696685
quote:
Maakt niet uit, want die buitenlandse dames waar jij voor gaat hebben meestal toch geen clitoris (meer). .
  maandag 24 februari 2003 @ 22:11:35 #160
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8696761
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:09 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Maakt niet uit, want die buitenlandse dames waar jij voor gaat hebben meestal toch geen clitoris (meer). .

Auw.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 24 februari 2003 @ 22:13:21 #161
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8696821
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:11 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Auw.

YUK! Ziek...
  maandag 24 februari 2003 @ 22:14:40 #162
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8696862
Sex op het internet??? WAAR???
  maandag 24 februari 2003 @ 22:15:18 #163
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8696885
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:14 schreef ElCondor het volgende:
Sex op het internet??? WAAR???

Dit is echt te zielig hoor...

pi_8696906
Zag ik dat nou goed "Force Feel Back"? Hmm... misschien moet ik mijn Force Feedback Joystick maar eens gaan inruilen voor zo'n Force Feel Back Joystick.
  maandag 24 februari 2003 @ 22:17:56 #165
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8696985
whahahahahaha wat een dingen zijn dat!!!!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8696992
Wow, dan sta je National voor lul.
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 22:18:08 #167
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8696995
Wat een dom programma zeg
pi_8697023
Oh my God, was that real??
  maandag 24 februari 2003 @ 22:19:06 #169
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8697028
Thad beter kunnen heten: Sex, hoe moet je het niet doen?
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 22:21:47 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8697111
En een domme sketch met wiggers.

Dit moet om 20.00 uur worden uitgezonden.

pi_8697126
Dit is echt een extreem loos programma, wie gaat er nou ooit iemand anders met een dildo bevredigen via internet

[Dit bericht is gewijzigd door Jasperde_Lange op 24-02-2003 22:24]

"This is the way it has to be", the wiseman wisely said
  maandag 24 februari 2003 @ 22:22:36 #173
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8697138
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:21 schreef SunChaser het volgende:
En een domme sketch met wiggers.

Dit moet om 20.00 uur worden uitgezonden.

vonnum wel geini, sorry, vinnum wel geini
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 22:24:17 #174
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8697183
Wat is dit erg zeg. Die acteurs komen beter tot hun recht bij Telekids ofzo.

Iig: neuken doe je zo NIET.

maandag 24 februari 2003 @ 22:25:02 #175
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8697203
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:24 schreef SunChaser het volgende:

gelijk vind dat jij hebt
pi_8697210
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:22 schreef Jasperde_Lange het volgende:
wie gaat er nou ooit iemand anders met een dildo bevredigen via internet

[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 24-02-2003 22:25]

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_8697216
dione van studio sport vond het ook leuk
pi_8697219
Ik vind het echt ontzettend triest....

Aan de ene kant zeuren over al die Soa's en tienermoeders tegenwoordig maar wel zulk soort dingen uitzenden

Tis toch veel leuker om dat samen te ontdekken...vond ik wel in iedergeval

Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:25:46 #179
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_8697222
Programma werkt op de lachspieren
ğğ Democracy is so overrated ğğ
  maandag 24 februari 2003 @ 22:25:58 #180
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8697224
Ik stel een verhuizing naar het Z@ppelin-blok voor.
For great justice!
pi_8697231
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:24 schreef SunChaser het volgende:

Ja maar we beginnen rustig. Neuken komt later pas. Eerst versieren. Of wilde je meteen al op je eerste date neuken?
pi_8697244
Waar kan je zo,n ding bestellen hahaha
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 22:27:00 #183
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8697255
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik stel een verhuizing naar het Z@ppelin-blok voor.
Of naar de zondag VPRO-ochtend.
  maandag 24 februari 2003 @ 22:27:08 #184
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8697261
Briljant programma, en wat een coole actie van bridget!!
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:27:10 #185
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_8697264
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:26 schreef chelloboy het volgende:
Hou Gathering of Tweakers maar in de gaten, daar komt vast een inkoopactie
pi_8697278
1 woord: KANSLOOS
  maandag 24 februari 2003 @ 22:27:48 #187
34372 Lu-Cky
Nothing is what it seems
pi_8697280
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:22 schreef ElCondor het volgende:

[..]

vonnum wel geini, sorry, vinnum wel geini

Ik ook wel
Http://www.luckyboy.nl natuurlijk, maar dat spreekt voor zich...
pi_8697283
wie was in godsnaam die gast met dat ding???? die zal morgen op zijn werk/ school er ook wel ff op aangesproken worden !

...
pi_8697291
What The Fuck? Bridget die iemand over internet aan het bevredigen is!
En die "acteurs" kunnen inderdaad beter terug naar telekids.
x
pi_8697301
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:26 schreef chelloboy het volgende:
zitten er een paar honderd van die tweakers in zo'n chatbox te wachten tot er een vrouw joined die ook zo'n ding heeft
pi_8697322
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:06 schreef Praag het volgende:
lachen hoor, maar wat heb ik er nou aan? ik heb toch al zat ervaring (waarbij ik het grensoverscheidende werk ook zeker niet uit de weg ben gegaan )
/me jalours is
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_8697361
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:27 schreef Mie het volgende:
wie was in godsnaam die gast met dat ding???? die zal morgen op zijn werk/ school er ook wel ff op aangesproken worden !

Die gozer kan wel inpakken hoor
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 22:30:42 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8697379
Wat sneu trouwens, die actie van Bridget. Eerst iemand zoeken om mee te cybersexen en dan ineens heel vies doen dat ze niets met zijn orgasme te maken wil hebben. 'Dat ga ik niet voor hem doen.'

Preutse trut.

pi_8697402
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:27 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Hou Gathering of Tweakers maar in de gaten, daar komt vast een inkoopactie

Nog ff kijken of iemand daartoe bereid is, kan me niet voorstellen dat iemand via een IA een aantal vage dildo's gaat verspreiden, maarja, het gaat er bij de crew toch niet door...

edit:
BTW moet eerst GoT nog online zijn, want je hebt databases en je hebt MySQL...

"This is the way it has to be", the wiseman wisely said
pi_8697455
Je zou met zo'n ding trouwens een keer perongeluk een stroomstoot van je computer krijgen
x
  maandag 24 februari 2003 @ 22:33:34 #196
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8697480
SUPER programma .. ik vond het zeker de moeite waard, veel geleerd !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 24 februari 2003 @ 22:35:00 #197
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_8697531
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:31 schreef Jasperde_Lange het volgende:
edit:
Waarom denk je dat het zo lang duurt?
MySQL heeft de robosuck ook ontdekt
  maandag 24 februari 2003 @ 22:35:07 #198
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8697539
Wat een walgelijk achterlijk dom programma zeg...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 24 februari 2003 @ 22:35:49 #199
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8697566
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:06 schreef ElCondor het volgende:
DIE openings tune is ook meesterlijk
Durwood Douche - Everybody's fucking but me (is wel via K*z** te halen)
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 24 februari 2003 @ 22:36:02 #200
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_8697575
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:33 schreef dfr0st het volgende:
Je zou met zo'n ding trouwens een keer perongeluk een stroomstoot van je computer krijgen
Je zal er maar mee gehacked worden
pi_8697722
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:35 schreef Qarinx het volgende:
insgelijks
  maandag 24 februari 2003 @ 22:41:35 #202
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8697751
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:35 schreef Qarinx het volgende:
preutse trut
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8697765
Vaag programma
oops ohh my ...
pi_8697768
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:35 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Durwood Douche - Everybody's fucking but me (is wel via K*z** te halen)

Werd een hele tijd geleden nog gekraakt bij Maken of Kraken op Radio 538.

On topic: het programma viel bar tegen. Flauw, niet leerzaam en op bepaalde punten zelfs tenenkrommend.

Ars longa, vita brevis
pi_8697785
Het begin was lachwekkend maar de rest nogal simpel...
  maandag 24 februari 2003 @ 22:45:00 #206
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8697869
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:41 schreef Kwark het volgende:
preutse trut
Neej, fatsoen
  maandag 24 februari 2003 @ 22:45:18 #207
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8697884
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:42 schreef motown het volgende:
On topic: het programma viel bar tegen. Flauw, niet leerzaam en op bepaalde punten zelfs tenenkrommend.
Yup, heb later maag weggezapt. Een enorm suffe bedoening.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 24 februari 2003 @ 22:47:09 #208
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_8697943
Haha dit ging echt nergens over, wat ontzettend irritant dat ze een quasi-casual sfeertje wouden scheppen door alles maar rukken, kut en lul te noemen.

Ik zou bijna zeggen tijd voor bridget om even langs te komen, leggen we het 'r ff uit, maar waarschijnlijk doet ze dat dan ook

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:50:11 #209
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8698043
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Neej, fatsoen

Fatsoen doe je zo met Bridget Maasland?

maandag 24 februari 2003 @ 22:52:00 #210
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8698089
Hmm, ik had eigenlijk meer verwacht. Die erotiek-specialist, of hoe noemde ze haar was wel heel slecht gepresenteerd . Beetje slechte B-acteur zeg maar .

En die ene achter de computer zal ook wel een acteur zijn, want als je moeder dan toevallig zapt en ze ziet haar zoon zo achter de computer ... .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  maandag 24 februari 2003 @ 22:52:05 #211
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8698091
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:47 schreef Dagootje het volgende:
Haha dit ging echt nergens over, wat ontzettend irritant dat ze een quasi-casual sfeertje wouden scheppen door alles maar rukken, kut en lul te noemen.
Jah inderdaad.. ik vond het erg grof overkomen.. alsof sex alleen gebruikt wordt in de porno-industrie ofzo...
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 22:52:52 #212
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8698112
Die man leek me ook een acteur van die zogenaamde stijve pik waar hij de robosuck overheen schoof was duidelijk een dildo.
  maandag 24 februari 2003 @ 22:54:50 #213
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8698161
Het was gewoon kut.
En dat was het nog niet eens, het was niets.
For great justice!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:55:25 #214
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_8698180
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Die man leek me ook een acteur van die zogenaamde stijve pik waar hij de robosuck overheen schoof was duidelijk een dildo.
Je hebt er nogal verstand van.
pi_8698198
Die 2 poppen die je aan het begin zag kosten 4000 euro per stuk !!!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:57:20 #216
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_8698231
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Daar ging het hele budget van het programma ook aan op blijkbaar. Wat creatieve talenten konden er niet meer vanaf.
For great justice!
  maandag 24 februari 2003 @ 22:57:45 #217
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8698237
quote:
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwkay.......
pi_8698240
quote:
en dat voor 2 minuten video

kan je er ook echt mee neuken? of zijn ze alleen voor demonstratie enzo

maandag 24 februari 2003 @ 23:00:28 #219
8369 speknek
Another day another slay
pi_8698315
Begon goed, daarna was het nogal suf. Maar dat is praten over versieren sowieso. Die cabaratiers waren gewoon kut.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8698325
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:57 schreef QyRoZ het volgende:
Daar ging het hele budget van het programma ook aan op blijkbaar. Wat creatieve talenten konden er niet meer vanaf.
dat had ik ook al bedacht ja

"Bridget: we zouden toch opnamen maken van die 2 acteurs die sex hebben?"
"Manager: sorry het geld is op, boven staat nog een pc, maak maar wat cybersex"

maandag 24 februari 2003 @ 23:02:14 #221
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8698357
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:57 schreef Wisp het volgende:

[..]

en dat voor 2 minuten video

kan je er ook echt mee neuken? of zijn ze alleen voor demonstratie enzo

Volgens mij gaan we ze nog tegenkomen in de komende afleveringen Zouden ze al een naam hebben?
  maandag 24 februari 2003 @ 23:02:47 #222
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_8698365
Het viel me ook al op dat die pc een netwerk-IP had en dat de verbinding wel erg goed was, ja aan dat soort dingen denk ik altijd tijdens de sex.

Er stond trouwens ook op een gegeven moment in die chat "godverdomme, sodemieter op!", kon alleen de regels er omheen niet lezen, iemand screenie ?

pi_8698397
Wat een enorm zielig programma zeg. En dat stukje met die vrouwen die (niet succesvol) jongens nadeden. Gaat nergens over.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8698450
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:31 schreef Jasperde_Lange het volgende:

[..]

Nog ff kijken of iemand daartoe bereid is, kan me niet voorstellen dat iemand via een IA een aantal vage dildo's gaat verspreiden, maarja, het gaat er bij de crew toch niet door...

edit:

GoT is inmiddels weer online. Je kan nu checken of ze een Robosuck inkoopactie willen gaan organiseren.
pi_8698463
Vlug! NOVA heeft nu een reportage over "Neuken doe je zo"!

[Dit bericht is gewijzigd door motown op 24-02-2003 23:09]

Ars longa, vita brevis
  Redactie Frontpage maandag 24 februari 2003 @ 23:08:59 #226
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8698488
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:08 schreef motown het volgende:
Vlug! NOVA begint nu over Neuken doe je zo!
Yep.
  maandag 24 februari 2003 @ 23:14:35 #227
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8698628
Ja da was ook een goed item... Wel leuk dat ze Angela Groothuizen nog ff voorbij laten komen.. Ghehehe... tien jaar verschil.. ik denk dat Angela het beter deed...
pi_8698639
Nou tot volgende week en nog veel oefenen met beffen en pijpen
  maandag 24 februari 2003 @ 23:15:52 #229
43626 ElCondor
Geluk is Onmisbaar
pi_8698663
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:14 schreef Funzzy het volgende:
Nou tot volgende week en nog veel oefenen met beffen en pijpen
Komt niet helemaal over.. klinkt meer als huiswerk... wie komt me helpen?
  maandag 24 februari 2003 @ 23:16:27 #230
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8698683
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:08 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Yep.

Niet meer toch?
pi_8698757
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:16 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Niet meer toch?

Nee, was inderdaad een kort afsluitend onderwerp. Het ging vanavond hoofdzakelijk om Ahold en de Franse afkeer van Bush.
Ars longa, vita brevis
pi_8700582
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:02 schreef Dagootje het volgende:

Er stond trouwens ook op een gegeven moment in die chat "godverdomme, sodemieter op!", kon alleen de regels er omheen niet lezen, iemand screenie ?

Ik zag het ook
  dinsdag 25 februari 2003 @ 00:33:14 #233
27974 thekorenwolf
oderint, dum metuant
pi_8700741
Heb het gemist vandaag, dus heb geen idee over welk cybersex ding of whatever jullie het nu hebben, wordt het nog herhaald ofzo?

Trouwens, wat is eigenlijk de doelgroep voor dit programma en is het ook een beetje nuttig voor deze doelgroep?
Persoonlijk zou ik het logisch vinden als ze ook een aflevering met als onderwerp voorbehoedsmiddelen en hoe je ze gebruikt zouden hebben, maar dat zou kennelijk niet genoeg kijkcijfers trekken
Het is in ieder geval niet ter sprake gekomen begrijp ik uit de reacties hier.

dinsdag 25 februari 2003 @ 02:16:36 #234
19775 Slam
The True AoD
pi_8702480
Ik heb geen fuck geleerd
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 02:18:06 #235
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8702496
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 00:27 schreef -Mk- het volgende:
Ik zag het ook
yeah me2!
Toen kwam er waarschijnlijk per ongeluk de TV-cameras voor de webcam en kon die zien dat ie met zn cyberfuckunitdinges om zn lul op TV komt!
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_8702511
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 02:18 schreef DaMayan het volgende:
yeah me2!
Toen kwam er waarschijnlijk per ongeluk de TV-cameras voor de webcam en kon die zien dat ie met zn cyberfuckunitdinges om zn lul op TV komt!
'k Geloof er niks van. Wat is nou de kans dat een willekeurige seks-chatter over dergelijke apparatuur beschikt? Waarvan er waarschijnlijk 2 prototypes zijn gemaakt.

Nee, volgens mij was 't gewoon een acteur ofzo, in de kamer ernaast.

dinsdag 25 februari 2003 @ 02:22:07 #237
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8702518
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 02:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Geloof er niks van. Wat is nou de kans dat een willekeurige seks-chatter over dergelijke apparatuur beschikt? Waarvan er waarschijnlijk 2 prototypes zijn gemaakt.

hmm idd. you got a point there.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 02:23:05 #238
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8702523
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 02:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

ik neem aan dat het een speciaal chatprogramma is dat bij die cyberbox wordt geleverd, of dat je een id krijgt om in te loggen op een of andere website.

En als het geen acteur was hebben ze toestemming gevraagd om het uit te zenden.

dinsdag 25 februari 2003 @ 02:30:40 #239
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_8702562
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 02:23 schreef Kwark het volgende:

[..]

ik neem aan dat het een speciaal chatprogramma is dat bij die cyberbox wordt geleverd, of dat je een id krijgt om in te loggen op een of andere website.

En als het geen acteur was hebben ze toestemming gevraagd om het uit te zenden.

DIt was iig fake, het ipadres waar ze naar toe connecte (was even zichtbaar op het scherm) was 192.168.0.2, lokaal dus. Die andere gozer zat waarschijnlijk gewoon in hetzelfde gebouw
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_8702894
Kheb het niet gezien en volgens mij heb ik er ook niets aan gemist.

Volgende week, moet ik dan kijken om te lachen of moet ik het laten zitten om niet te gaan huilen?

Redactie Frontpage dinsdag 25 februari 2003 @ 08:05:18 #241
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8702980
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 07:41 schreef Henk-Wim het volgende:
Volgende week, moet ik dan kijken om te lachen of moet ik het laten zitten om niet te gaan huilen?
Je kunt beter met iemand gaan neuken.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 08:48:14 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_8703223
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 00:33 schreef thekorenwolf het volgende:
Persoonlijk zou ik het logisch vinden als ze ook een aflevering met als onderwerp voorbehoedsmiddelen en hoe je ze gebruikt zouden hebben, maar dat zou kennelijk niet genoeg kijkcijfers trekken
Het is in ieder geval niet ter sprake gekomen begrijp ik uit de reacties hier.
Volgende week werd aangekondigd. En er is een aflevering over soa's.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_8703232
Ik moet zeggen, ik vond het best leuk. Vooral met die computerdingen. Dat bloeiende maagden vond ik helemaal niet grappig, maar dat kan ook aan mij liggen.
pi_8703832
Voor de mensen die de Robosuck gemist hebben, hier kan je de hele uitzending nog eens rustig bekijken:

Real Player:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.rm

WMP:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.asf

Volgens mij heeft Bo trouwens glijmiddel gebruikt tijdens het aftrekken van die pop. Haar handen glimmen nogal.

[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 25-02-2003 09:52]

dinsdag 25 februari 2003 @ 09:52:44 #245
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_8703851
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:51 schreef CJ het volgende:
Voor de mensen die de Robosuck gemist hebben, hier kan je de hele uitzending nog eens rustig bekijken:

Real Player:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.rm

WMP:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.asf

Weet iemand ook waar je hem kunt bestellen...
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_8703857
Nou, vertel. Was het leuk?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 09:56:32 #247
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_8703886
Dit programma slaat echt nergens op! Ze doen net alsof het allemaal neer komt op een bepaalde techniek en als je die techniek voldoende beheerst, dan kan het niet meer mis gaan!

Wel eens van romantiek gehoord?

I believe in Heaven, I hope you understand...
pi_8703942
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:52 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

http://www.tweakers.net/pricewatch

En volgens mij dan onder het kopje GameControllers?

pi_8703952

Bridget
Dat chatgedoe is best nep.. ( gratis reclame )
pi_8704073
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:52 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

http://www.google.com/search?q=%22force+feel+back%22
  dinsdag 25 februari 2003 @ 10:16:14 #251
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_8704084
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:15 schreef LX4U het volgende:

[..]

http://www.google.com/search?q=%22force+feel+back%22

*zucht* neem jij altijd alles zo serieus...
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 10:18:41 #252
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_8704115
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 08:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond het best leuk. Vooral met die computerdingen. Dat bloeiende maagden vond ik helemaal niet grappig, maar dat kan ook aan mij liggen.
Het programma zelf vond ik niet zo geweldig, maar misschien heeft het nut voor de klungelende tiener die niet precies weet waar de clitoris is te vinden. De reportage over dat sexapparaat via internet is meer geschikt voor de buitenwereld vermijdende nerds, die alleen maar online-relaties durven aangaan.

Overigens vond ik de Bloeiende Maagden wel leuk, maar dat komt omdat ik hun programma´s uit het theater ken. Op TV komen ze toch minder goed over. Het stukje wat ze speelden was een bewerking van een scene uit één van hun theatershows. In die show is het een deel van het verhaal, waardoor het veel leuker overkomt.

Over het algemeen niet echt schokkend, dit programma. Het valt alleen wat meer op door de nietsverhullende titel.

Ik maak me overigens wel zorgen, want nu blijkt dat ik al jaren op een verkeerde manier masturbeer. Nu moet ik een geheel nieuwe techniek gaan aanleren.

"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_8704759
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:16 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

De goede link zat er wel tussen.

http://www.forcefeelback.com/HTM/Index.htm

Daar kun je de Cyberbox en Robosuck en andere sexspeeltjes kopen.

Ik zat trouwens net even op die screen te kijken:

Robocop: Ben jij niet die chick van tv?
DoubleB: Nee, maar als je dat wilt doe ik alsof
Robocop: Wil je doen alsof je Katja bent?
DoubleB: Sodemieter op!

Overigens denk ik nog steeds dat die chat gewoon in scene is gezet en die jongen gewoon in de kamer er naast zat en een kunstpik met robosuck gebruikte.

pi_8705413
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:16 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

meestal wel
  dinsdag 25 februari 2003 @ 11:58:25 #255
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8705556
Niks gemist dus?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_8705577
Slotje?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 12:03:48 #257
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_8705651
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')