Ik weet trouwens wel hoe je moet neuken, maar als BM het gaat uitleggen doe ik wel alsof ik nog van niets weet
BNN gaat de winter in met 'Neuken doe je zo'
Bridget komt met een nieuw programma met de fijne titel 'Neuken doe je zo'. Het gaat over neuken en alles wat ermee te maken heeft. De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.
Maar ff serieus: dit klinkt een beetje als die sexcursus van PauzeTV van tig jaar geleden met Carlo B. en Barbara van Beukering (what's in a name) Als het ook maar half zo leuk is, is het nog steeds een goed programma.
quote:Bridget: Neuken doe je zo!
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:19 schreef Miwe het volgende:
Maar ff serieus: dit klinkt een beetje als die sexcursus van PauzeTV van tig jaar geleden met Carlo B. en Barbara van Beukering
Nu Nederland eindelijk politiek bewust is geworden door Lijst 0 zoekt Bridget Maasland haar nieuwe uitdaging op het gebied van de sexuele voorlichting. Vanaf januari 2003 neemt ze Neuken doe je zo voor haar rekening. De persberichten zijn nog niet de deur uit, maar het zou best weleens kunnen dat ze à la Angela Groothuizen neerploft op een stel kussens en samen met een groepje tieners taboebrekende details gaat behandelen.
quote:[flauwe puberale opmerking]
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:18 schreef Uncle_Eric het volgende:
De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.
quote:Het staat stijf van de inhoud.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:21 schreef k_man het volgende:[..]
[flauwe puberale opmerking]
Nee, het programma gaat vast erg diep.
[/flauwe puberale opmerking]
quote:Daar kom ben je dan mooi klaar mee.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het staat stijf van de inhoud.
quote:Heel nuttig.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:32 schreef Uncle_Eric het volgende:
Ja, leuke woordspelingen.
heeft iemand nog iets te zeggen over het nut van zo'n programma of iets anders ontopic.
Bridget moet trouwens een ontzettende bitch zijn en naakt zullen we haar wel niet te zien krijgen in de instructie filmpjes.
Toch ga ik kijken (ben ook een man...), kijken of mijn angstige vermoedens juist zijn.
quote:
Vanaf januari 2003 neemt ze Neuken doe je zo voor haar rekening. De persberichten zijn nog niet de deur uit, maar het zou best weleens kunnen dat ze à la Angela Groothuizen neerploft op een stel kussens en samen met een groepje tieners taboebrekende details gaat behandelen.
quote:Ik weet alleen nog Sex met Angela. Maar dat heb ik eigenlijk ook nauwelijks gezien want daar was ik veel te jong voor.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:37 schreef Uncle_Eric het volgende:
Wie herrinnert zich nog een dergelijk programma bij Veronica, waar je wel degelijk neukende tieners te zien kreeg (minus sperma en penetratie)
quote:Neukende tieners zonder penetratie
Wie herrinnert zich nog een dergelijk programma bij Veronica, waar je wel degelijk neukende tieners te zien kreeg (minus sperma en penetratie)
quote:Ja maar dat is wel iets van 15 jaar geleden. Kwam zelfs vroeg op dea vond, na Countdown of zo. Kzat tv te kijken, mijn moeder zat op de bank te lezen, beginnen ze ineens volop te neuken..
quote:Sorry hoor, maar dan minstens een zak over d'r kop!
Neuken met Bridget??? Waar kan je je opgeven???
quote:Tuurlijk ventje.
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:12 schreef Dropslurf het volgende:[..]
Sorry hoor, maar dan minstens een zak over d'r kop!
Ik kijk al was het maar om dit
quote:Dan ga ik zeker kijken!
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:35 schreef snoeki het volgende:
Zal wel een echt kul programma worden met tienermeisjesvragen....
quote:bridget is een van de beste talenten op de nederlandse televisie!!
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bridget vondt ik nooit niks maar zag er gister weer eens op tv en ze heeft toch echt wel mooi neukbaar lichaam
quote:Tsja, waarom kies je dan voor zo'n titel vraag ik me dan af.
Op dinsdag 1 oktober 2002 17:18 schreef Uncle_Eric het volgende:
De titel is wel erg plat maar dat wordt het programma allerminst.
quote:Hmm, trekken......nee, ik zal es geen woordgrap maken
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:04 schreef RAiDEN het volgende:
Dat zal veel kijkers trekken...
Hoe dan ook, ik weet denk ik wel hoe dat neuken moet, dus niet aan mij besteedt.
quote:ROFL
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:04 schreef Jorn_Z het volgende:
Zat Balkenende niet in de eerste aflevering
quote:met bridget
Op woensdag 2 oktober 2002 00:50 schreef SliderTPP het volgende:[..]
Hmm, trekken......nee, ik zal es geen woordgrap maken
Hoe dan ook, ik weet denk ik wel hoe dat neuken moet, dus niet aan mij besteedt.
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
bridged zuigt.
quote:Is goed dan doe ik het wel voor je
Op woensdag 2 oktober 2002 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik neuk liever niet met Bridget Maasland.
![]()
![]()
quote:Ja, dat kan ik me nog wel herinneren, dat is al zeker 15 jaar geleden. Volgens mij een eenmalig programma. Wat ik me ervan kan herinneren is, dat het behoorlijk geil was (maarja, ik was toen een jaar of 10 dus het was waarschijnlijk al gauw geil). Ze lieten zien hoe je sex kon hebben zonder penetratie i.v.m. AIDS. Werd flink wat in afgesext.
quote:Ze heeft er tenminste geen kijkers voor uitgenodigt...
Op maandag 7 oktober 2002 23:26 schreef VerbodenAppel het volgende:
Zal wel veel kijkers trekken...
Neuken doe je zo! is recht voor z'n raap, duidelijk, realistisch, een beetje geil en er mag best gelachen worden. Want seks heb je niet altijd onder de meest ideale omstandigheden met de meest ideale partner op de meest ideale plek. Dus: hoe doe je het als je dronken bent, welk standje is het beste, wat doe je als je niet kunt klaarkomen, hoe werkt dat met pijpen, welk voorbehoedsmiddel kun je het beste gebruiken en hoe moet je het eigenlijk doen?
Komende tijd in Neuken doe je zo!
In elke aflevering staat een bepaald thema centraal:
24 februari: Versieren
3 maart: De eerste keer
10 maart: Klaarkomen
17 maart: Standjes
24 maart: Seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA´s)
31 maart: Vreemdgaan
In de laatste aflevering zie je natuurlijk de hoogtepunten uit Neuken Doe Je Zo!
quote:En die gast ervoor had dus net gezegd dat politiek alleen om inhoud moet gaan. Domme
ja, maar als het om inhoud en uitstraling gaat, zijn wij toch heel belangrijk
Pas was ze hier op de uni bij de facultiet rechten een discussie te leiden. Vraagt ze hoe belangrijk stage is. Zegt een student: je bedoelt de student-stage? Zegt Bridget heel bits: Nou ik denk t wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè? Domme wist niet eens dat er ook een medewerker-stage is voor rechten studenten, lekker goed voorbereid.
Volgens mij moeten ze een programma maken waarbij iedereen over dat domme wijf heen mag kotsen, dan sta ik voorop. O ja, en Katja Schuurman ook erbij. Of dat ze over elkaar heen moeten kotsen.
quote:* Topic bookmarked..
Op dinsdag 4 februari 2003 19:58 schreef SunChaser het volgende:
BNN gaat voor 't eerst over seks praten. Bridget start namelijk vanaf maandag 24 februari met de wekelijkse show Vanaf 24 februari elke maandag om 22.00 uur bij BNN op Ned: Neuken doe je zo!, het allereerste echte seksprogramma dat BNN uitzendt.Neuken doe je zo! is recht voor z'n raap, duidelijk, realistisch, een beetje geil en er mag best gelachen worden. Want seks heb je niet altijd onder de meest ideale omstandigheden met de meest ideale partner op de meest ideale plek. Dus: hoe doe je het als je dronken bent, welk standje is het beste, wat doe je als je niet kunt klaarkomen, hoe werkt dat met pijpen, welk voorbehoedsmiddel kun je het beste gebruiken en hoe moet je het eigenlijk doen?
In elke aflevering staat een bepaald thema centraal:24 februari: Versieren
In de laatste aflevering zie je natuurlijk de hoogtepunten uit Neuken Doe Je Zo!
Gaat ze ook zelf laten zien hoe je moet nueken?
quote:Het is wel in logische volgorde! Al hoort vreemdgaan natuurlijk eigenlijk vóór SOA's.
24 februari: Versieren
quote:Zow he. Wat een schande.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef ErikT het volgende:
Pas was ze hier op de uni bij de facultiet rechten een discussie te leiden. Vraagt ze hoe belangrijk stage is. Zegt een student: je bedoelt de student-stage? Zegt Bridget heel bits: Nou ik denk t wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè? Dommewist niet eens dat er ook een medewerker-stage is voor rechten studenten, lekker goed voorbereid.
quote:beter wetende k*t student, zeker ook Van Bommels en Polo-shirtjes?
Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef ErikT het volgende:
Bridget, wat een dom wijf. BNN was aan het begin nog wel leuk, maar kom op zeg, dit is echt te triest. Dat lijst 0 ook al.
Bridget in een discussie over politiek:
[..]En die gast ervoor had dus net gezegd dat politiek alleen om inhoud moet gaan. Domme
Pas was ze hier op de uni bij de facultiet rechten een discussie te leiden. Vraagt ze hoe belangrijk stage is. Zegt een student: je bedoelt de student-stage? Zegt Bridget heel bits: Nou ik denk t wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè? Domme
wist niet eens dat er ook een medewerker-stage is voor rechten studenten, lekker goed voorbereid.
Volgens mij moeten ze een programma maken waarbij iedereen over dat domme wijf heen mag kotsen, dan sta ik voorop. O ja, en Katja Schuurman ook erbij. Of dat ze over elkaar heen moeten kotsen.
quote:maar verder heb je gelijk Doops...
Op woensdag 5 februari 2003 16:35 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
beter wetende k*t student, zeker ook Van Bommels en Polo-shirtjes?
Sodemieter toch op, omdat je pappa nou toevallig een Jaguar rijdt geeft je nog niet het recht om je beter of slimmer te voelen alsDAN anderen
Oh ja en die Bridget...... !
[Dit bericht is gewijzigd door DrPurno op 05-02-2003 16:45]
quote:Nou nou nou, ik ben geloof ik op wat teentjes gaan staan.
Sodemieter toch op, omdat je pappa nou toevallig een Jaguar rijdt geeft je nog niet het recht om je beter of slimmer te voelen als anderen![]()
quote:bron: http://217.170.40.25/index.php?page=gids&name=factsheet_ndjz
In elke aflevering staat een bepaald thema centraal:24 februari: Versieren
Ik zal t stukje uit het U-blad ff citeren:
quote:
(Titel:) Blonde Bridget
TV-idol Bridget Maasland was afgelopen vrijdag discussieleider bij het forum van de bedrijvendag van de Juridische Studentenvereniging Utrecht. De forumleden waren onder andere vertegenwoordigers van advocatenkantoren. Niet iedereen was te spreken ove Bridget. Ronald Pasanea, vijfdejaars rechten: "Zij maakte een paar opmerkingen waaruit bleek dat ze niet zoveel achtergrond informatie had opgezocht. Toen Bridget vroeg hoe belangrijk stage is, zei een forumlid: 'je bedoelt de student-stage?' Zij antwoordde daarop heel bits: 'Nou ik denk het wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè?'. Het werd heel stil in de zaal want iedereen weet dat rechtenstudenten een student-stage en een medewerker-stage moeten lopen."
Ieder zijn eigen mening, mijn mening is dat het dom is om een discussie te gaan leiden als je er eigenlijk te weinig van af weet.
Nog dommer vind ik het om Bridget voor zoiets te vragen, maar ja, anders komt er natuurlijk weer niemand.
quote:Of een programma waarbij ze alletwee over jou heen
[b]Op dinsdag 4 februari 2003 20:46 schreef ErikT het volgende:Pas was ze hier op de uni bij de facultiet rechten een discussie te leiden. Vraagt ze hoe belangrijk stage is. Zegt een student: je bedoelt de student-stage? Zegt Bridget heel bits: Nou ik denk t wel, want ik zie hier alleen studenten zitten hè? Domme
wist niet eens dat er ook een medewerker-stage is voor rechten studenten, lekker goed voorbereid.
quote:je snapt het niet..
Op woensdag 5 februari 2003 18:22 schreef TdaClown het volgende:[..]
Of een programma waarbij ze alletwee over jou heen
.... betwetertje ...
Als bij een zooi studenten een discussie gaat leiden, lijkt het me logisch dat ze ervanuit gaat dat er alleen (of iig vooral) studenten aanwezig zijn, dat jij dan zo gaat zeuren over dat ze 1 lullig persoontje in de vorm van een medewerker-stage vergeet vin ik persoonlijk een beetje zielig.
het zijn wel allemaal studenten maar al die studenten moeten 2 stages doen..
quote:Dan had Bridget dus gelijk als ze zei dat het allemaal studenten waren ....
Op woensdag 5 februari 2003 19:50 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
je snapt het niet..
het zijn wel allemaal studenten maar al die studenten moeten 2 stages doen..
quote:Wat meer uitleg please..
Op woensdag 5 februari 2003 16:39 schreef Lucille het volgende:
Is er ook filmmateriaal van Bridget zelf van kortgeleden in de auto in Amsterdam? Daar schijnt ze zelf het goede voorbeeld gegeven te hebben.
quote:Ja, maar daarmee gaf ze geen antwoord op de vraag van de student. Wat men hier probeert te illustreren, is dat Bridget, hoewel zij forumleidster was, zij eigenlijk weinig informatie zou hebben gehad over de studie in kwestie en dus niet zou weten dat er twee verschillende stages zijn. Toch een essentiëel onderdeel dat zij even miste. Dat je dat niet weet is niet erg, maar als je dáár forumleidster bent is het een beetje slordig. Ik vind niks mis met Bridget hoor, vind haar een prima meid, alleen lijkt het alsof ze een beetje lui is met inhoudelijke feiten verzamelen. Bij Lijst 0 leek het vaak ook zo.
Op woensdag 5 februari 2003 19:51 schreef TdaClown het volgende:[..]
Dan had Bridget dus gelijk als ze zei dat het allemaal studenten waren ....
quote:Volgens Beau E v D is ze gezien in een auto in A'dam, pijpend en wel dus.
Op woensdag 5 februari 2003 20:52 schreef Disorder het volgende:[..]
Wat meer uitleg please..
quote:ik wil een trio met bridget en katja
Neuken met Bridget??? Waar kan je je opgeven???
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 06-02-2003 10:01]
quote:En helaas kon Albert daar geen presentatie over geven?
Op donderdag 6 februari 2003 09:35 schreef Lucille het volgende:[..]
Volgens Beau E v D is ze gezien in een auto in A'dam, pijpend en wel dus.
quote:Wees niet bang.
Op zondag 23 februari 2003 00:03 schreef BDisOKE het volgende:
beetje lompe titel, maar het zal de jeugd wel aanspreken...![]()
damn ik word oud..:X
Maar ja, met jeugd zal dan wel weer 15-jarig, breezerdrinkend, Break Out-lezend Nederland zijn.
Oftewel: die kindjes die gezellig een spelletje horen te doen 's avonds
quote:Rechtenstudenten hoeven helemaal geen student-stage te lopen, dat is facultatief. En alleen als je advocaat wil worden moet je de medewerker-stage lopen.
Het werd heel stil in de zaal want iedereen weet dat rechtenstudenten een student-stage en een medewerker-stage moeten lopen."
quote:Nou weet ik ff niet precies waar het over gaat, maar bij rechten is een stage niet verplicht (tenminste, aan de UM niet). Maar je mag 'em wel lopen natuurlijk, lijkt me ook wel nuttig.
Op zondag 23 februari 2003 00:25 schreef dax het volgende:Rechtenstudenten hoeven helemaal geen student-stage te lopen, dat is facultatief. En alleen als je advocaat wil worden moet je de medewerker-stage lopen.
quote:Zeg kaerel, voel jij je aangesproken?
Sodemieter toch op, omdat je pappa nou toevallig een Jaguar rijdt geeft je nog niet het recht om je beter of slimmer te voelen als anderen
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 23-02-2003 00:34]
een talkshow afgewisseld met wat real-life voorbeelden
quote:Ik snap het ook niet helemaal meer
Op zondag 23 februari 2003 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis eigenlijk het precieze verband tussen neuken en rechten. Maar goed, that's me.
quote:Ik heb ff teruggelezen:
Op zondag 23 februari 2003 00:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis eigenlijk het precieze verband tussen neuken en rechten. Maar goed, that's me.
Maarre, geen verband? Nog nooit van verkrachting gehoord? Lijkt mij zowel met neuken als met rechten te maken te hebben
quote:Ja, okee. Maar goed, ik neem niet aan dat ze in dit programma uitleg over hoe je iemand verkracht gaat geven, dus dan is het toch offtopic.
Op zondag 23 februari 2003 00:36 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik heb ff teruggelezen:
Iemand geeft aan dat Bridget een domme koe is (duh) omdat ze bij een presentatie op een rechtenfaculteit niet goed ingelicht was. Vandaar.Maarre, geen verband? Nog nooit van verkrachting gehoord? Lijkt mij zowel met neuken als met rechten te maken te hebben
.
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 16:35 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Sodemieter toch op, omdat je pappa nou toevallig een Jaguar rijdt geeft je nog niet het recht om je beter of slimmer te voelen als anderen
Wel knap dat jij zoveel eigenschappen van iemand uit één post kunt herleiden. Maar bedenk wel: studenten in het algemeen en rechtenstudenten in het bijzonder zijn de ruggengraat van onze samenleving!
Daarin ging Bridget op de meest droge manier mogelijk uitleggen mbv een plastic pop(!) hoe je moet pijpen.
echt zo van 'dit en dit zijn de meest gevoelige plekkies van de penis....'
... Oh, nee. Ze noemde dat ding 'lul'
quote:1: Ik weet niet waar ze het over gaan hebben en ik wil het ook niet weten
Op zondag 23 februari 2003 00:40 schreef I.R.Baboon het volgende:Ja, okee. Maar goed, ik neem niet aan dat ze in dit programma uitleg over hoe je iemand verkracht gaat geven, dus dan is het toch offtopic.
quote:dax, studeer jij rechten?
Wel knap dat jij zoveel eigenschappen van iemand uit één post kunt herleiden. Maar bedenk wel: studenten in het algemeen en rechtenstudenten in het bijzonder zijn de ruggengraat van onze samenleving!
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 23-02-2003 00:44]
quote:En zelf missen ze die ruggegraat dan weer net...
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef dax het volgende:[..]
quote:en je kunt ze ook maar beter niet boos maken, wna tdan is t cu in court...
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef dax het volgende:[..]
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:44 schreef mabit het volgende:en je kunt ze ook maar beter niet boos maken, wna tdan is t cu in court...
En pas maar op met die ruggengraat: er zijn ook rechtenstudenten die aan vechtsporten doen. Da's dubbel zo gevaarlijk
quote:Dat was Bridget niet, dat was een blonde doos (...)
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef Roboflop het volgende:
Ik heb er een fragment van gezienDaarin ging Bridget op de meest droge manier mogelijk uitleggen mbv een plastic pop(!) hoe je moet pijpen.
echt zo van 'dit en dit zijn de meest gevoelige plekkies van de penis....'
... Oh, nee. Ze noemde dat ding 'lul'
quote:Jazeker. Ik behoor dus tot de ruggengraat van Nederland
Op zondag 23 februari 2003 00:43 schreef ChrisJX het volgende:[..]
dax, studeer jij rechten?
Polo's roelerenMaar nu ga ik geloof helemaal offtopic.
quote:Ikke ook
Op zondag 23 februari 2003 00:50 schreef dax het volgende:Jazeker. Ik behoor dus tot de ruggengraat van Nederland
quote:Heel goed! Wij roeleren de pan uit
Op zondag 23 februari 2003 00:51 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ikke ook
quote:En niet te zuinig ook!
Op zondag 23 februari 2003 00:53 schreef dax het volgende:Heel goed! Wij roeleren de pan uit
quote:All this forum belongs to us
Op zondag 23 februari 2003 00:53 schreef ChrisJX het volgende:[..]
En niet te zuinig ook!
Yihaa!!!!
quote:Laat me raden: jij kwam vroeger veel op de FP?
Op zondag 23 februari 2003 00:54 schreef dax het volgende:All this forum belongs to us
quote:Nee, maar dat zinnetje is een internet-klassieker, vandaar.
Op zondag 23 februari 2003 00:55 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Laat me raden: jij kwam vroeger veel op de FP?
Maar het was geloof ik 'All your forum are belong to us'
quote:Ow, kan best... ik ken die hele bridget niet. Maar het was wel een fragment van dit programma, I'm sure.
Dat was Bridget niet, dat was een blonde doos (...)
quote:Een jaar of 2 geleden was het ffkes een trend om dat op de FP te zeggen. Als 1e.
Op zondag 23 februari 2003 00:57 schreef dax het volgende:Nee, maar dat zinnetje is een internet-klassieker, vandaar.
quote:Die periode uit de FP-geschiedenis heb ik volgens mij niet bewust meegemaakt
Op zondag 23 februari 2003 00:58 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Een jaar of 2 geleden was het ffkes een trend om dat op de FP te zeggen. Als 1e.
quote:'t Zit ons niet mee
Op zondag 23 februari 2003 00:59 schreef dax het volgende:Die periode uit de FP-geschiedenis heb ik volgens mij niet bewust meegemaakt
. Ik moet trouwens zeggen dat ik me de laatste tijd zwaar gedemoniseerd voel als rechtenstudent op dit forum.
quote:Misschien is het een idee om een para-militaire organisatie op te richten die het opneemt tegen de onderdrukking van de voor de maatschappij zo waardevolle bijna juristen?
Op zondag 23 februari 2003 01:01 schreef ChrisJX het volgende:[..]
't Zit ons niet mee
En ik heb nog enkele andere niet-algemene eigenaardigheden die vooral in WFT ter sprake komen.
Ik ben echt heeeeeeeeeeeeel zielig
quote:
Op zondag 23 februari 2003 01:03 schreef dax het volgende:Misschien is het een idee om een para-militaire organisatie op te richten die het opneemt tegen de onderdrukking van de voor de maatschappij zo waardevolle bijna juristen?
quote:Inderdaad! De eenvoudige mens zou tegen zijn beperkte geestelijke vermogens in bescherming moeten worden genomen. En als de beperkte mens de jurist en bijna-jurist niet op juiste waarde weet te schatten dan blijft geweld de enige mogelijkheid om onze positie in de maatschappij op te eisen.
Op zondag 23 februari 2003 01:04 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Het plebs De eenvoudige mens begrijpt eenvoudig weg niet welke nuttige bijdrage juristen en bijna-juristen leveren aan de mensheid in het algemeen en die van het pl de eenvoudige mens in het bijzonder!
quote:Als vertegenwoordiger van het plebsde eenvoudige mens zou ik toch graag om een slotje willen verzoeken voor alle plannen voor deze coup gereed zijn.
Op zondag 23 februari 2003 01:08 schreef dax het volgende:
Inderdaad! De eenvoudige mens zou tegen zijn beperkte geestelijke vermogens in bescherming moeten worden genomen. En als de beperkte mens de jurist en bijna-jurist niet op juiste waarde weet te schatten dan blijft geweld de enige mogelijkheid om onze positie in de maatschappij op te eisen.
quote:Immers, er is dan sprake van noodweer. Als men de intelligentie van juristen en bijna-juristen niet op waarde weet de schatten en dus hun positie aantast, is er sprake van een aanval op onze integriteit en onze intellectuele bagage.
Op zondag 23 februari 2003 01:08 schreef dax het volgende:Inderdaad! De eenvoudige mens zou tegen zijn beperkte geestelijke vermogens in bescherming moeten worden genomen. En als de beperkte mens de jurist en bijna-jurist niet op juiste waarde weet te schatten dan blijft geweld de enige mogelijkheid om onze positie in de maatschappij op te eisen.
quote:Ik heb nog maar maar een paar colleges strafrecht gehad, maar gezien het feit dat jij rechten studeert weet ik dat ik volledig op jouw intelligentie kan vertrouwen. Derhalve schaar ik me achter de aangebrachte mogelijkheid om geweld middels een beroep op noodweer te rechtvaardigen.
Op zondag 23 februari 2003 01:10 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Immers, er is dan sprake van noodweer. Als men de intelligentie van juristen en bijna-juristen niet op waarde weet de schatten en dus hun positie aantast, is er sprake van een aanval op onze integriteit en onze intellectuele bagage.
Art. 47 Sr lijkt mij hier volkomen gerechtvaardigd!
quote:Nee da's niet voor dit soort types.
Op zondag 23 februari 2003 01:10 schreef Zapper het volgende:
Kinderen, kinderen, hebben jullie geen MSN ofzo
quote:We are above the law!
Op zondag 23 februari 2003 01:17 schreef TrenTs het volgende:[..]
Nee da's niet voor dit soort types.
quote:Tevens willen wij de eenvoudige mens er op wijzen dat hij het recht heeft om te zwijgen. Alles was hij zegt kan en zal tegen hem gebruikt worden.
Op zondag 23 februari 2003 01:19 schreef dax het volgende:We are above the law!
quote:Wat zei ik nou???
Op zondag 23 februari 2003 11:13 schreef maarteniscrazy het volgende:
Gaan we het nou nog een keertje hebben over het programma zelf?
quote:
Tevens willen wij de eenvoudige mens er op wijzen dat hij het recht heeft om te zwijgen. Alles was hij zegt kan en zal tegen hem gebruikt worden.
Daarnaast wil ik nog opmerken dat wij idd boven de wet staan en als wij ons genoodzaakt zien de waarheid met harde hand boven tafel te halen, zullen wij deze methode zeker niet schuwen.
Maar daar maak ik niet uit op dat je weer on-topic wil
ik hoor net dat 42% van de jongeren wel eens een one night stand heeft gehad,,,, whaaha , wat een onziin!!
BNN We dachten eerst aan levende modellen, maar dat zou te veel afleiden. De mannelijke presentator BO (van Erven Doorns?) vertelt alles op een neutrale toon en zeer feitelijk. Wij richten ons op jongeren tussen dertien en negentien jaar. Elke aflevering sluit af met het opgeven van huiswerk: Goed oefenen deze week. [Radio.nl]
De presentatie is in ieder geval in goede handen...
quote:Dat jij dat nog nooit gehad hebt maakt het nog niet meteen onzin!
Op zondag 23 februari 2003 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en is het wat??ik hoor net dat 42% van de jongeren wel eens een one night stand heeft gehad,,,, whaaha , wat een onziin!!
Ontopic: begint dat programma morgen of wat zag ik strax op de FP ?
quote:Ik zag net reclame op tv dat het morgen is.
Op zondag 23 februari 2003 20:18 schreef hunky het volgende:[..]
Dat jij dat nog nooit gehad hebt maakt het nog niet meteen onzin!
Ontopic: begint dat programma morgen of wat zag ik strax op de FP ?
quote:Hoe kom je erbij dat het een man is? Volgens mij is het namelijk deze mevrouw:
Op zondag 23 februari 2003 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
BNN We dachten eerst aan levende modellen, maar dat zou te veel afleiden. De mannelijke presentator BO (van Erven Doorns?) vertelt alles op een neutrale toon en zeer
Ze heeft/had ook een website, maar tja die ken ik natuurlijk niet .
Website gevonden , maar ja is p*rn linkje dus mag zeker niet van moderators.
[Dit bericht is gewijzigd door tcr op 23-02-2003 20:51]
quote:Mooi, dan weten we dat ook weer...
Op zondag 23 februari 2003 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik zag net reclame op tv dat het morgen is.
quote:Dat weet ik niet zeker maar ik dacht bij Bo aan Beau van Erven Doorns...
Op zondag 23 februari 2003 20:44 schreef tcr het volgende:[..]
Hoe kom je erbij dat het een man is? Volgens mij is het namelijk deze mevrouw:
quote:Oke, maar toen ik de frontpage van BNN zag en die naast bovenstaande foto hield leken beide dame's wel erg op elkaar... Maar kan me vergissen... We zien het morgen wel.
Op zondag 23 februari 2003 21:02 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Dat weet ik niet zeker maar ik dacht bij Bo aan Beau van Erven Doorns...
quote:Ik check het iig morgen wel ff.
Op zondag 23 februari 2003 21:14 schreef Zapper het volgende:
Wat voor kijkcijfer zal t programma scoren?
Ik gok zo rond de 800.000 kijkers, voor een BNN programma is dat hoog.
quote:wanneer is dat??? Ik zie het niet staan op de gids!? Ik wilde dat zoo graag een keer zien, nooit van gekomen..
Op maandag 24 februari 2003 07:31 schreef SunChaser het volgende:
Het begint om 22.00 uur dus als het niet geil is kun je altijd nog overschakelen naar De Villa op V8.
quote:Het is vandaag hoor schat. Om 22.00
Op maandag 24 februari 2003 09:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
wanneer is dat??? Ik zie het niet staan op de gids!? Ik wilde dat zoo graag een keer zien, nooit van gekomen..
, maar volgens mij is dit programma niet meer toch?
quote:Ik ga zeker kijken!!!
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
En het onderwerp is versieren dus daar zal BHFH wel veel aan hebben met het oog op dat Chinese popje...
quote:En een topictitel met 'neuken' en 'Bridget Maasland' zorgt ook altijd voor een paar views
Op maandag 24 februari 2003 20:08 schreef SunChaser het volgende:
Nog niet eens 1 aflevering geweest en nu al bijna toe aan topic 2
quote:22.00 uur, rustig, de hormoontjes spelen weer op?
Op maandag 24 februari 2003 20:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer begint het nou?
quote:Nog 16min......
Op maandag 24 februari 2003 21:37 schreef Patch het volgende:
zullen we elke minuut aftellen?
Nog 25...
Al die pubers die nu al met hun leuter in de hand zitten.
Eerlijk is eerlijk.
quote:Ik zou me schamen voor zulke lippen.
Op maandag 24 februari 2003 22:00 schreef DuchessX het volgende:
Leuke real-dolls
quote:Deurbel.
Op maandag 24 februari 2003 22:01 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik zou me schamen voor zulke lippen.
quote:Het gaat ook vast over homo's.
Op maandag 24 februari 2003 22:01 schreef CJ het volgende:
Iiieuw.
quote:Daar is al iets interessanters in beeld. Leuk maatje.
Op maandag 24 februari 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het gaat ook vast over homo's.
GVD.
Zo trek je niet.
quote:Zij blijkbaar wel.
Op maandag 24 februari 2003 22:03 schreef tong80 het volgende:
Auw.GVD.
Zo trek je niet.
quote:En je moet er vooral hard op drukken. Dan hoor je vanzelf wel "Ding Dong".
Op maandag 24 februari 2003 22:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik leer wel! dat van die klitoris woist ik niet ik dacht dat ie in het midden zat!
Schattig???
[Dit bericht is gewijzigd door ElCondor op 24-02-2003 22:07]
quote:
ik leer wel! dat van die klitoris woist ik niet ik dacht dat ie in het midden zat!
quote:Maakt niet uit, want die buitenlandse dames waar jij voor gaat hebben meestal toch geen clitoris (meer).
quote:Auw.
Op maandag 24 februari 2003 22:09 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Maakt niet uit, want die buitenlandse dames waar jij voor gaat hebben meestal toch geen clitoris (meer).
.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:11 schreef tvlxd het volgende:[..]
Auw.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:14 schreef ElCondor het volgende:
Sex op het internet??? WAAR???Dit is echt te zielig hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door Jasperde_Lange op 24-02-2003 22:24]
quote:vonnum wel geini, sorry, vinnum wel geini
Op maandag 24 februari 2003 22:21 schreef SunChaser het volgende:
En een domme sketch met wiggers.Dit moet om 20.00 uur worden uitgezonden.
Iig: neuken doe je zo NIET.
quote:gelijk vind dat jij hebt
Op maandag 24 februari 2003 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is dit erg zeg. Die acteurs komen beter tot hun recht bij Telekids ofzo.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:22 schreef Jasperde_Lange het volgende:
wie gaat er nou ooit iemand anders met een dildo bevredigen via internet![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 24-02-2003 22:25]
Aan de ene kant zeuren over al die Soa's en tienermoeders tegenwoordig maar wel zulk soort dingen uitzenden
Tis toch veel leuker om dat samen te ontdekken...vond ik wel in iedergeval
quote:Ja maar we beginnen rustig. Neuken komt later pas. Eerst versieren. Of wilde je meteen al op je eerste date neuken?
Op maandag 24 februari 2003 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat is dit erg zeg. Die acteurs komen beter tot hun recht bij Telekids ofzo.
quote:Of naar de zondag VPRO-ochtend.
Op maandag 24 februari 2003 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik stel een verhuizing naar het Z@ppelin-blok voor.
quote:Hou Gathering of Tweakers maar in de gaten, daar komt vast een inkoopactie
Op maandag 24 februari 2003 22:26 schreef chelloboy het volgende:
Waar kan je zo,n ding bestellen hahaha
quote:Ik ook wel
Op maandag 24 februari 2003 22:22 schreef ElCondor het volgende:[..]
vonnum wel geini, sorry, vinnum wel geini
quote:zitten er een paar honderd van die tweakers in zo'n chatbox te wachten tot er een vrouw joined die ook zo'n ding heeft
Op maandag 24 februari 2003 22:26 schreef chelloboy het volgende:
Waar kan je zo,n ding bestellen hahaha
quote:/me jalours is
Op maandag 24 februari 2003 22:06 schreef Praag het volgende:
lachen hoor, maar wat heb ik er nou aan? ik heb toch al zat ervaring (waarbij ik het grensoverscheidende werk ook zeker niet uit de weg ben gegaan)
quote:Die gozer kan wel inpakken hoor
Op maandag 24 februari 2003 22:27 schreef Mie het volgende:
wie was in godsnaam die gast met dat ding???? die zal morgen op zijn werk/ school er ook wel ff op aangesproken worden !
Preutse trut.
quote:Nog ff kijken of iemand daartoe bereid is, kan me niet voorstellen dat iemand via een IA een aantal vage dildo's gaat verspreiden, maarja, het gaat er bij de crew toch niet door...
Op maandag 24 februari 2003 22:27 schreef RoelerMF het volgende:[..]
Hou Gathering of Tweakers maar in de gaten, daar komt vast een inkoopactie
edit:
BTW moet eerst GoT nog online zijn, want je hebt databases en je hebt MySQL...
quote:Waarom denk je dat het zo lang duurt?
Op maandag 24 februari 2003 22:31 schreef Jasperde_Lange het volgende:
edit:
quote:Durwood Douche - Everybody's fucking but me (is wel via K*z** te halen)
Op maandag 24 februari 2003 22:06 schreef ElCondor het volgende:
DIE openings tune is ook meesterlijk
quote:Je zal er maar mee gehacked worden
Op maandag 24 februari 2003 22:33 schreef dfr0st het volgende:
Je zou met zo'n ding trouwens een keer perongeluk een stroomstoot van je computer krijgen
quote:insgelijks
Op maandag 24 februari 2003 22:35 schreef Qarinx het volgende:
Wat een walgelijk achterlijk dom programma zeg...
quote:preutse trut
Op maandag 24 februari 2003 22:35 schreef Qarinx het volgende:
Wat een walgelijk achterlijk dom programma zeg...
quote:Werd een hele tijd geleden nog gekraakt bij Maken of Kraken op Radio 538.
Op maandag 24 februari 2003 22:35 schreef MSXUser het volgende:[..]
Durwood Douche - Everybody's fucking but me (is wel via K*z** te halen)
On topic: het programma viel bar tegen. Flauw, niet leerzaam en op bepaalde punten zelfs tenenkrommend.
quote:Neej, fatsoen
Op maandag 24 februari 2003 22:41 schreef Kwark het volgende:
preutse trut
quote:Yup, heb later maag weggezapt. Een enorm suffe bedoening.
Op maandag 24 februari 2003 22:42 schreef motown het volgende:
On topic: het programma viel bar tegen. Flauw, niet leerzaam en op bepaalde punten zelfs tenenkrommend.
Ik zou bijna zeggen tijd voor bridget om even langs te komen, leggen we het 'r ff uit, maar waarschijnlijk doet ze dat dan ook
quote:Fatsoen doe je zo met Bridget Maasland?
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Qarinx het volgende:[..]
Neej, fatsoen
En die ene achter de computer zal ook wel een acteur zijn, want als je moeder dan toevallig zapt en ze ziet haar zoon zo achter de computer ... .
quote:Jah inderdaad.. ik vond het erg grof overkomen.. alsof sex alleen gebruikt wordt in de porno-industrie ofzo...
Op maandag 24 februari 2003 22:47 schreef Dagootje het volgende:
Haha dit ging echt nergens over, wat ontzettend irritant dat ze een quasi-casual sfeertje wouden scheppen door alles maar rukken, kut en lul te noemen.
quote:Je hebt er nogal verstand van.
Op maandag 24 februari 2003 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Die man leek me ook een acteur van die zogenaamde stijve pik waar hij de robosuck overheen schoof was duidelijk een dildo.
quote:Daar ging het hele budget van het programma ook aan op blijkbaar. Wat creatieve talenten konden er niet meer vanaf.
Op maandag 24 februari 2003 22:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die 2 poppen die je aan het begin zag kosten 4000 euro per stuk !!!
quote:owwwwwwwwwwwwwwwwwwwkay.......
quote:en dat voor 2 minuten video
kan je er ook echt mee neuken? of zijn ze alleen voor demonstratie enzo
quote:dat had ik ook al bedacht ja
Op maandag 24 februari 2003 22:57 schreef QyRoZ het volgende:
Daar ging het hele budget van het programma ook aan op blijkbaar. Wat creatieve talenten konden er niet meer vanaf.
"Bridget: we zouden toch opnamen maken van die 2 acteurs die sex hebben?"
"Manager: sorry het geld is op, boven staat nog een pc, maak maar wat cybersex"
quote:Volgens mij gaan we ze nog tegenkomen in de komende afleveringen
Op maandag 24 februari 2003 22:57 schreef Wisp het volgende:[..]
en dat voor 2 minuten video
kan je er ook echt mee neuken? of zijn ze alleen voor demonstratie enzo
![]()
Er stond trouwens ook op een gegeven moment in die chat "godverdomme, sodemieter op!", kon alleen de regels er omheen niet lezen, iemand screenie ?
quote:GoT is inmiddels weer online. Je kan nu checken of ze een Robosuck inkoopactie willen gaan organiseren.
Op maandag 24 februari 2003 22:31 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Nog ff kijken of iemand daartoe bereid is, kan me niet voorstellen dat iemand via een IA een aantal vage dildo's gaat verspreiden, maarja, het gaat er bij de crew toch niet door...
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 24-02-2003 23:09]
quote:Yep.
Op maandag 24 februari 2003 23:08 schreef motown het volgende:
Vlug! NOVA begint nu over Neuken doe je zo!
quote:Komt niet helemaal over.. klinkt meer als huiswerk... wie komt me helpen?
Op maandag 24 februari 2003 23:14 schreef Funzzy het volgende:
Nou tot volgende week en nog veel oefenen met beffen en pijpen
quote:Niet meer toch?
Op maandag 24 februari 2003 23:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Yep.
quote:Nee, was inderdaad een kort afsluitend onderwerp. Het ging vanavond hoofdzakelijk om Ahold en de Franse afkeer van Bush.
Op maandag 24 februari 2003 23:16 schreef Qarinx het volgende:[..]
Niet meer toch?
quote:Ik zag het ook
Op maandag 24 februari 2003 23:02 schreef Dagootje het volgende:Er stond trouwens ook op een gegeven moment in die chat "godverdomme, sodemieter op!", kon alleen de regels er omheen niet lezen, iemand screenie
?
Trouwens, wat is eigenlijk de doelgroep voor dit programma en is het ook een beetje nuttig voor deze doelgroep?
Persoonlijk zou ik het logisch vinden als ze ook een aflevering met als onderwerp voorbehoedsmiddelen en hoe je ze gebruikt zouden hebben, maar dat zou kennelijk niet genoeg kijkcijfers trekken
Het is in ieder geval niet ter sprake gekomen begrijp ik uit de reacties hier.
quote:yeah me2!
Op dinsdag 25 februari 2003 00:27 schreef -Mk- het volgende:
Ik zag het ook![]()
quote:'k Geloof er niks van. Wat is nou de kans dat een willekeurige seks-chatter over dergelijke apparatuur beschikt? Waarvan er waarschijnlijk 2 prototypes zijn gemaakt.
Op dinsdag 25 februari 2003 02:18 schreef DaMayan het volgende:
yeah me2!
Toen kwam er waarschijnlijk per ongeluk de TV-cameras voor de webcam en kon die zien dat ie met zn cyberfuckunitdinges om zn lul op TV komt!
Nee, volgens mij was 't gewoon een acteur ofzo, in de kamer ernaast.
quote:hmm idd. you got a point there.
Op dinsdag 25 februari 2003 02:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Geloof er niks van. Wat is nou de kans dat een willekeurige seks-chatter over dergelijke apparatuur beschikt? Waarvan er waarschijnlijk 2 prototypes zijn gemaakt.Nee, volgens mij was 't gewoon een acteur ofzo, in de kamer ernaast.
quote:ik neem aan dat het een speciaal chatprogramma is dat bij die cyberbox wordt geleverd, of dat je een id krijgt om in te loggen op een of andere website.
Op dinsdag 25 februari 2003 02:20 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Geloof er niks van. Wat is nou de kans dat een willekeurige seks-chatter over dergelijke apparatuur beschikt? Waarvan er waarschijnlijk 2 prototypes zijn gemaakt.
Nee, volgens mij was 't gewoon een acteur ofzo, in de kamer ernaast.
En als het geen acteur was hebben ze toestemming gevraagd om het uit te zenden.
quote:DIt was iig fake, het ipadres waar ze naar toe connecte (was even zichtbaar op het scherm) was 192.168.0.2, lokaal dus. Die andere gozer zat waarschijnlijk gewoon in hetzelfde gebouw
Op dinsdag 25 februari 2003 02:23 schreef Kwark het volgende:[..]
ik neem aan dat het een speciaal chatprogramma is dat bij die cyberbox wordt geleverd, of dat je een id krijgt om in te loggen op een of andere website.
En als het geen acteur was hebben ze toestemming gevraagd om het uit te zenden.
Volgende week, moet ik dan kijken om te lachen of moet ik het laten zitten om niet te gaan huilen?
quote:Je kunt beter met iemand gaan neuken.
Op dinsdag 25 februari 2003 07:41 schreef Henk-Wim het volgende:
Volgende week, moet ik dan kijken om te lachen of moet ik het laten zitten om niet te gaan huilen?
quote:Volgende week werd aangekondigd. En er is een aflevering over soa's.
Op dinsdag 25 februari 2003 00:33 schreef thekorenwolf het volgende:
Persoonlijk zou ik het logisch vinden als ze ook een aflevering met als onderwerp voorbehoedsmiddelen en hoe je ze gebruikt zouden hebben, maar dat zou kennelijk niet genoeg kijkcijfers trekken![]()
Het is in ieder geval niet ter sprake gekomen begrijp ik uit de reacties hier.
Real Player:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.rm
WMP:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.asf
Volgens mij heeft Bo trouwens glijmiddel gebruikt tijdens het aftrekken van die pop. Haar handen glimmen nogal.
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 25-02-2003 09:52]
quote:Weet iemand ook waar je hem kunt bestellen...
Op dinsdag 25 februari 2003 09:51 schreef CJ het volgende:
Voor de mensen die de Robosuck gemist hebben, hier kan je de hele uitzending nog eens rustig bekijken:Real Player:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.rmWMP:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/neukendoejezo/bb.20030224.asf
Wel eens van romantiek gehoord?
quote:http://www.tweakers.net/pricewatch
Op dinsdag 25 februari 2003 09:52 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Weet iemand ook waar je hem kunt bestellen...
En volgens mij dan onder het kopje GameControllers?
quote:http://www.google.com/search?q=%22force+feel+back%22
Op dinsdag 25 februari 2003 09:52 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Weet iemand ook waar je hem kunt bestellen...
quote:*zucht* neem jij altijd alles zo serieus...
Op dinsdag 25 februari 2003 10:15 schreef LX4U het volgende:[..]
http://www.google.com/search?q=%22force+feel+back%22
quote:Het programma zelf vond ik niet zo geweldig, maar misschien heeft het nut voor de klungelende tiener die niet precies weet waar de clitoris is te vinden. De reportage over dat sexapparaat via internet is meer geschikt voor de buitenwereld vermijdende nerds, die alleen maar online-relaties durven aangaan.
Op dinsdag 25 februari 2003 08:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond het best leuk. Vooral met die computerdingen. Dat bloeiende maagden vond ik helemaal niet grappig, maar dat kan ook aan mij liggen.
Overigens vond ik de Bloeiende Maagden wel leuk, maar dat komt omdat ik hun programma´s uit het theater ken. Op TV komen ze toch minder goed over. Het stukje wat ze speelden was een bewerking van een scene uit één van hun theatershows. In die show is het een deel van het verhaal, waardoor het veel leuker overkomt.
Over het algemeen niet echt schokkend, dit programma. Het valt alleen wat meer op door de nietsverhullende titel.
Ik maak me overigens wel zorgen, want nu blijkt dat ik al jaren op een verkeerde manier masturbeer. Nu moet ik een geheel nieuwe techniek gaan aanleren.
quote:De goede link zat er wel tussen.
Op dinsdag 25 februari 2003 10:16 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
*zucht* neem jij altijd alles zo serieus...
http://www.forcefeelback.com/HTM/Index.htm
Daar kun je de Cyberbox en Robosuck en andere sexspeeltjes kopen.
Ik zat trouwens net even op die screen te kijken:
Robocop: Ben jij niet die chick van tv?
DoubleB: Nee, maar als je dat wilt doe ik alsof
Robocop: Wil je doen alsof je Katja bent?
DoubleB: Sodemieter op!
Overigens denk ik nog steeds dat die chat gewoon in scene is gezet en die jongen gewoon in de kamer er naast zat en een kunstpik met robosuck gebruikte.
quote:meestal wel
Op dinsdag 25 februari 2003 10:16 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
*zucht* neem jij altijd alles zo serieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |