abonnement Unibet Coolblue
pi_133330586
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
DAT JE DAT INGERUILD HEB VOOR ONS!!! o|O
SORRY SORRY DAT DOE IK OOK NOOIT MEER :'(
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:16:45 #252
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133331088
Er zat iets raars in mijn olijf. Brak bijna mijn gebit erop. Stukje pit }:|
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:24:30 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133331365
Deze foto bedoelde ik dus laatst in de vergelijking van Miley en een alien uit MIB _O-

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133331409
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 november 2013 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Deze foto bedoelde ik dus laatst in de vergelijking van Miley en een alien uit MIB _O-

[ afbeelding ]
CLOSE ENOUGH
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:36:21 #255
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133331711
Ze heeft ook gewoon GEEN kont he? En dat voor een meid van 20 jaar...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133331928
zoek ALLE patronen :')
pi_133332135
Ik wil het schaatsen afkijken, maar ik val zowat in slaap ;(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zondag 17 november 2013 @ 01:35:36 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133334423
Oh hai bed O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_133335102
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 01:35 schreef Debsterr het volgende:
Oh hai bed O+
+1!
Aids.
pi_133335140
Zulks een tyfuseind rijden :')

Maar ik lig ook in bed O+
Dat was weer een bazenmeet O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zondag 17 november 2013 @ 06:19:18 #261
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_133336053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
En meh, ben ik de enige die van die in-ear oordopjes echt superirritant vindt? Ik wil gewoon van die ouderwetse. :')

Ik ben wel benieuwd naar alle voedsel. En naar Maisnon. :D
Ik heb al jaren een ouderwetse koptelefoon O+ _O_

Maar als je zo'n swag ding van die rappert koopt ga ik je slaan. En dat is geen garp.
3!
  zondag 17 november 2013 @ 06:33:13 #262
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_133336085
Ohai vanaf mijn uitslaapochtend :')

HOE WAS HET IK WIL ALLES WETEN GEEF ME DE DETAILS NUUUUUUUUU

Dan zal ik jullie verblijden met een dagboekpost.

Ik had gisteren echt zo'n leuke dag O+ eerst gingen we naar het babyconcert en dat was echt superleuk! De eerste 10 minuten heeft Isabel niet bewogen, echt níet gewoon, ze was echt heel hard aan het luisteren, zo lief! Gedurende het concert zag je echt hoe die baby's één voor één loskwamen, op het laatst waren ze allemaal aan het spartelen en dansen en kruipen enzo, echt supercute O+ de regionale tv-zender heeft het opgenomen ook, ben heel benieuwd of we daar nog iets van terug gaan zien en of ik het durf te laten zien aan anderen want dan sta ik er zelf ook op. Aan het eind ging de verslaggeefster een foto van Isabel maken met haar telefoon, dus ze vond har vast leuk en mooi O-) tijdens het concert reageerde I echt heel erg op de violen en de dichtstbijzijnde violiste kwam dan heel dichtbij haar zitten, dat was echt cool :Y

En daarna gingen we naar de Sinterklaasoptocht, die hebben we gezien vanaf het balkon van vrienden en dat was ook enorm leuk O+ Stef is best verlegen met dit soort dingen dus voor hem was het fijn dat hij alles zo goed kon zien zonder dat het dichtbij kwam. En de kleine meid is echt een theatermeisje, die ging helemaal dansen en gillen en zwaaien O+ op de parade ging ze ook al zo uit haar dak, echt superleuk (we zijn haar broer gewend, van hem mogen wíj ook niet bewegen als er zoiets is, omdat hij bang is de aandacht te trekken -O- ). Daarna hebben ze uitgeteld hun schoentjes gezet en vanmorgen om vijf uur bleek de Sint echt knetergoede cadeau's te hebben uitgezocht.

Lief dagboek, ik ga nu iets eten en een tukje proberen te doen. Laterrrrrr
3!
pi_133337252
Hallo het was leuk. 6,5 uur slaap is niet genieg. Gr gr
pi_133337296
Dat was een goeden meet O+
Aids.
pi_133337315
Zeker O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zondag 17 november 2013 @ 10:50:53 #266
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133337474
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 06:33 schreef Incantrix het volgende:
Ohai vanaf mijn uitslaapochtend :')

HOE WAS HET IK WIL ALLES WETEN GEEF ME DE DETAILS NUUUUUUUUU

Dan zal ik jullie verblijden met een dagboekpost.

Ik had gisteren echt zo'n leuke dag O+ eerst gingen we naar het babyconcert en dat was echt superleuk! De eerste 10 minuten heeft Isabel niet bewogen, echt níet gewoon, ze was echt heel hard aan het luisteren, zo lief! Gedurende het concert zag je echt hoe die baby's één voor één loskwamen, op het laatst waren ze allemaal aan het spartelen en dansen en kruipen enzo, echt supercute O+ de regionale tv-zender heeft het opgenomen ook, ben heel benieuwd of we daar nog iets van terug gaan zien en of ik het durf te laten zien aan anderen want dan sta ik er zelf ook op. Aan het eind ging de verslaggeefster een foto van Isabel maken met haar telefoon, dus ze vond har vast leuk en mooi O-) tijdens het concert reageerde I echt heel erg op de violen en de dichtstbijzijnde violiste kwam dan heel dichtbij haar zitten, dat was echt cool :Y

En daarna gingen we naar de Sinterklaasoptocht, die hebben we gezien vanaf het balkon van vrienden en dat was ook enorm leuk O+ Stef is best verlegen met dit soort dingen dus voor hem was het fijn dat hij alles zo goed kon zien zonder dat het dichtbij kwam. En de kleine meid is echt een theatermeisje, die ging helemaal dansen en gillen en zwaaien O+ op de parade ging ze ook al zo uit haar dak, echt superleuk (we zijn haar broer gewend, van hem mogen wíj ook niet bewegen als er zoiets is, omdat hij bang is de aandacht te trekken -O- ). Daarna hebben ze uitgeteld hun schoentjes gezet en vanmorgen om vijf uur bleek de Sint echt knetergoede cadeau's te hebben uitgezocht.

Lief dagboek, ik ga nu iets eten en een tukje proberen te doen. Laterrrrrr
Klinkt allemaal heel geslaagd, wat fijn! En bijzonder, zo'n babyconcert :).

Meet was top O+ ik haat verliezen ;( maar meet was top O+

Wel jammer trouwens dat ik met m'n lompe gedrag vannacht mijn wijsvingernagel compleet gespleten heb en net helemaal kort heb moeten knippen.. en de rest dus ook moest kortwieken ;(
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_133337518
Debs O+
Debs in hetzelfde spel als Priem O+ O+
Priem O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zondag 17 november 2013 @ 10:57:51 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133337568
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_133337678
quote:
Oh nice :9 Ik wil die highlighter van de kerstcollectie nog kopen.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zondag 17 november 2013 @ 11:10:27 #270
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133337749
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:05 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Oh nice :9 Ik wil die highlighter van de kerstcollectie nog kopen.
Altijd fijn dit soort bonnen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 17 november 2013 @ 11:24:20 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133337946
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 11:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Altijd fijn dit soort bonnen!
alleen niet online te gebruiken, alleen maar in de winkel, dus daarom skip ik 'm.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 17 november 2013 @ 11:25:30 #272
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133337975
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Debs O+
Debs in hetzelfde spel als Priem O+ O+
Priem O+
Debs die elke keer jouw keurig opgestelde treintjes verstoorde door er met haar vinger doorheen te gaan O+
Autistje pesten :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 17 november 2013 @ 11:27:39 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133338012
Speesje, ik snap heus wel dat er verschil zit in een telefoon van 140 euro en een van 650 euro, maar niet wélk verschil dat dan precies is. Dus uitzoeken vind ik gewoon lastig, al dat vergelijken, want driekwart van de features snap ik niet en je kunt mij daarmee zo oplichten :')
Na 12 pagina's met verschillen tussen die types snap ik er niets meer van, slaat frustratie toe en knal ik die sites meestal maar weer dicht :')
Vorige telefoon heb ik door zwager uit laten zoeken, bevalt prima op zich, zeker voor dat geld, alleen na 2,5 jaar intensief gebruik gaat die nu traag worden en soms vervelend doen. En hij wordt niet meer geupgrade naar nieuwere Android versies, das een beetje jammer.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_133338017
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 11:25 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Debs die elke keer jouw keurig opgestelde treintjes verstoorde door er met haar vinger doorheen te gaan O+
Autistje pesten :+
MIJN PATROON WAT DOE JE? :'( :'(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  zondag 17 november 2013 @ 11:29:20 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133338033
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 06:33 schreef Incantrix het volgende:
Ohai vanaf mijn uitslaapochtend :')

HOE WAS HET IK WIL ALLES WETEN GEEF ME DE DETAILS NUUUUUUUUU

Dan zal ik jullie verblijden met een dagboekpost.

Ik had gisteren echt zo'n leuke dag O+ eerst gingen we naar het babyconcert en dat was echt superleuk! De eerste 10 minuten heeft Isabel niet bewogen, echt níet gewoon, ze was echt heel hard aan het luisteren, zo lief! Gedurende het concert zag je echt hoe die baby's één voor één loskwamen, op het laatst waren ze allemaal aan het spartelen en dansen en kruipen enzo, echt supercute O+ de regionale tv-zender heeft het opgenomen ook, ben heel benieuwd of we daar nog iets van terug gaan zien en of ik het durf te laten zien aan anderen want dan sta ik er zelf ook op. Aan het eind ging de verslaggeefster een foto van Isabel maken met haar telefoon, dus ze vond har vast leuk en mooi O-) tijdens het concert reageerde I echt heel erg op de violen en de dichtstbijzijnde violiste kwam dan heel dichtbij haar zitten, dat was echt cool :Y

En daarna gingen we naar de Sinterklaasoptocht, die hebben we gezien vanaf het balkon van vrienden en dat was ook enorm leuk O+ Stef is best verlegen met dit soort dingen dus voor hem was het fijn dat hij alles zo goed kon zien zonder dat het dichtbij kwam. En de kleine meid is echt een theatermeisje, die ging helemaal dansen en gillen en zwaaien O+ op de parade ging ze ook al zo uit haar dak, echt superleuk (we zijn haar broer gewend, van hem mogen wíj ook niet bewegen als er zoiets is, omdat hij bang is de aandacht te trekken -O- ). Daarna hebben ze uitgeteld hun schoentjes gezet en vanmorgen om vijf uur bleek de Sint echt knetergoede cadeau's te hebben uitgezocht.

Lief dagboek, ik ga nu iets eten en een tukje proberen te doen. Laterrrrrr
Klinkt leuk O+
Waar was dat babyconcert? En is dat eenmalig of vaker? Klinkt wel leuk om te onthouden O+

Mijn nichtje had gisteren voor het eerst (bewust) haar schoen gezet, zo lief die reactie O+
En heeeelemaal verbaasd O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')