was al bij handje aan het ijs van Gregg ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Commentaar loopt dus nog steeds voor.
Tja, dat zou op een WK een logische keuze zijn, maar hier zou het vooral krachten verspillen zijn als je dat doet denk ikquote:
Aan de andere kant why not. Enige wat hij dit weekend nog rijdt, is zondag nog een 500.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat zou op een WK een logische keuze zijn, maar hier zou het vooral krachten verspillen zijn als je dat doet denk ik
Dan maar wat minder WC-punten.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:50 schreef geindoctrineerd het volgende:
Mo was wel superhard, had zo 34,1 of 34,0 kunnen zijn
Van tussen je oren ga je niet harder, van goed ijs wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat het niet eens aan het ijs ligt, maar dat het gewoon tussen de oren zit dit keer.
Geen pizza met melk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
Ik trek maar eens een zak chips open.
Misschien heb je die tegenwoordig ook als chipssmaak?quote:
Ik nuttig even een glaasje water.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
Ik trek maar eens een zak chips open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |