kato moet het kunnen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef wimderon het volgende:
Eigenlijk zou ik het jammer vinden als het record van Wotherspoon eraan ging. Er rijdt op dit moment niemand van die klasse rond vind ik.
het zou moeten kunnen. De omstandigheden zijn vandaag echt bovengemiddeld goedquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef Montov het volgende:
Nu kijken wat de senio's kunnen.
33'er moet er dan toch in zitten?
In tegenstelling tot wat Davis zei over het ijs en wereldrecords hier.
De stap naar 33 is echt wel enorm, ook vergeleken met de sprong van Junio.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:35 schreef Montov het volgende:
Nu kijken wat de senio's kunnen.
33'er moet er dan toch in zitten?
In tegenstelling tot wat Davis zei over het ijs en wereldrecords hier.
jawel, iemand 35.10 weet alleen even niet wie..quote:
Ja, Kato rijdt ook maar dezelfde tijd als Junio. Zie niet in wie het anders zou moeten doen. Kan misschien nog een tiende sneller vandaag, maar niet veel meer denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De stap naar 33 is echt wel enorm, ook vergeleken met de sprong van Junio.
dat is toch net iets minder irritant dan voor lopend commentaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:39 schreef TheArt het volgende:
Nu loopt het commentaar weer dik achter
Hersman is de Bach van deze tijd, de kracht van herhaling.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef snellejelle het volgende:
Martin vertelt in zes ritten 500 meter nu al twee keer zijn jappeners kijken bij Nl'ers verhaal
inderdaad. Dat spuit 11 zijn wel ook wel gewendquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is toch net iets minder irritant dan voor lopend commentaar
9.67 valt wat tegen.quote:
Heeft vast weer met Akira Kuroiwa gesprokenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef snellejelle het volgende:
Martin vertelt in zes ritten 500 meter nu al twee keer zijn jappeners kijken bij Nl'ers verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |