top welquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef wimderon het volgende:
'Ja, dit is Martin. Ik hoor echt alleen maar klachten dat ik niet te verstaan ben.'
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en op welke van de twee stormde je af of te feliciteren?
Nos heeft weer eens niet door dat ze live op de stream zijn?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef wimderon het volgende:
'Ja, dit is Martin. Ik hoor echt alleen maar klachten dat ik niet te verstaan ben.'
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef wimderon het volgende:
30 seconden eraf, eerder gevalletje: 'Igor, je moet nog een rondje, rij door jongen!' wat die Russen gemist hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Igor MalkovOok al is dat 10km record nooit erkend. Was echt een verpulvering van het oude record, 30 seconden er af in 1 keer.
iets sneller. 34,66 dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Maar om op die tijden terug te komen, Nagashima nu bijvoorbeeld zou gewoon 34.3-34.4 moeten kunnen maar die gaat 34.83 ofzo rijden.
Die Chinese langeafstandsrecord bij de vrouwen zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
30 seconden eraf, eerder gevalletje: 'Igor, je moet nog een rondje, rij door jongen!' wat die Russen gemist hebben.
Net als de wonder atletiekbaan in Cheboksary, waar alles hoger, verder en sneller gaat dan in werkelijkheid.
Cheboksaryquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
30 seconden eraf, eerder gevalletje: 'Igor, je moet nog een rondje, rij door jongen!' wat die Russen gemist hebben.
Net als de wonder atletiekbaan in Cheboksary, waar alles hoger, verder en sneller gaat dan in werkelijkheid.
K-S Lee, nog zo'n supersprinter, maar die kan het ook niet echt meer...quote:
Kang Suck Lee nu dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
K-S Lee, nog zo'n supersprinter, maar die kan het ook niet echt meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |