Yep.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef DeeBee het volgende:
Haha, binnen jaartje naar 36.5.
Wat een opening én rondje, 26.41 is dan snelste rondje ook gelijk of net niet?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef DeeBee het volgende:
Hong Zhang komt met 26,46 dicht in de buurtquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef DeeBee het volgende:
Denk het niet. Als iedereen nu zo snel rijdt en Wolf toch redelijk ver van de 36 grens zit. Denk dat dit haar kans was. Maar ik hoop dat ze he alsnog wel haalt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef takkfyrir het volgende:
Wow.Wel jammer voor Wolf, ik hoop dat het haar dit weekend nog lukt.
Tja, er is op een WR doorgaans toch wel wat minder margequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eigenlijk nog best tegenvallend als je ziet wat veel anderen er af halen tov vorige week.
Dat wel, maar ik geloof niet dat de Nederlandse dames op deze afstand een medaille kunnen halen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef snellejelle het volgende:
Boer houdt zich netjes staande. Dat wel.
Ja dat was sinds vandaag de snelste, maar dus niet meerquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hong Zhang komt met 26,46 dicht in de buurt
Lee is gewoon zo dominant, en dat zag je al aankomen de afgelopen weken. Het was alleen nog even wachten op de ideale omstandigheden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso de afstand met de meest spectaculaire ontwikkeling de laatste tijd, by far
dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik geloof niet dat de Nederlandse dames op deze afstand een medaille kunnen halen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zie je toch dat Van Riessen in de B-groep uit een opening van 10,34 veel fout doet door boven de 38 seconden te eindigen
Dat waren van die bizarre records op Medeoquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Ericr het volgende:
Gelijk aan het legendarische record van Pavel Pegov uit 1983, 1 van de laatste buitenrecords bij de mannen de op 500m.
van Riessen is sowieso een raar geval. Brons op de 1000 bij de OS, rijdt ook nog soms een 1500, maar verliest op de 500 meter altijd in het rondje..quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Zie je toch dat Van Riessen in de B-groep uit een opening van 10,34 veel fout doet door boven de 38 seconden te eindigen
Op een minder snelle baan misschien wel, moet wel alles meezitten maar brons is nog wel haalbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik geloof niet dat de Nederlandse dames op deze afstand een medaille kunnen halen.
En de mannen die het konden zijn gewoon echt ver teruggevallen allemaal, wat nu de absolute top is is gewoon niet goed genoeg om de absolute top van een paar jaar geleden aan te vallen qua tijden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Lee is gewoon zo dominant, en dat zag je al aankomen de afgelopen weken. Het was alleen nog even wachten op de ideale omstandigheden.
Jammer dat er vandaag geen 5km is. Hopen dat de luchtdruk laag blijft de komende dagen.
Ik droomde vannacht dat Mulder & Mulder beide 33.99 haddenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef snellejelle het volgende:
Smeekens en Mulder gaan voor 33.99?
Haar techniek is belabberd, maar als ze de rust vindt kan het hard gaan, want haar kracht is in orde. Ik heb bij haar altijd het idee dat er tien keer meer uit te halen valt dan er uit komt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef thettes het volgende:
[..]
van Riessen is sowieso een raar geval. Brons op de 1000 bij de OS, rijdt ook nog soms een 1500, maar verliest op de 500 meter altijd in het rondje..
en op welke van de twee stormde je af of te feliciteren?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat Mulder & Mulder beide 33.99 hadden
Igor Malkovquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat waren van die bizarre records op MedeoKwam nooit iemand ook maar bij in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |