Correct... correct... ze bevestigen dat je een probleem hebtquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
1. Ja, ik geloof het wel, dat was meneer I. z'n pakkie an.
2. Dubbeltarief.
Waren dat de correcte antwoorden?
Dat weet ik niet zeker. Maar voorzover ik weet moet je nu ook je terugleverstanden kunnen invoeren bij Mijn Meterstanden. En als je terugleverstanden kunt invoeren bij jouw meter lijkt me dat het bekend is dat je teruglevertquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Eetse Tombo, Cat en Takke
Rewimo, zou ik dat 1e moeten kunnen zien op Mijn Nuon?
Dank uquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Eetse Tombo, Cat en Takke
Rewimo, zou ik dat 1e moeten kunnen zien op Mijn Nuon?
Daar heeft ie niet om gevraagd, alleen hooglaaggas.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker. Maar voorzover ik weet moet je nu ook je terugleverstanden kunnen invoeren bij Mijn Meterstanden. En als je terugleverstanden kunt invoeren bij jouw meter lijkt me dat het bekend is dat je teruglevert
Euh... ik heb mijn vraagbaak hier niet maar ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar heeft ie niet om gevraagd, alleen hooglaaggas.
Weet je zo welke site dat is van dat aanmelden?
Dan ga ik es ff checken
smakelijk vrouw Takke. Is het al sjoeldag?quote:
Over een paar dagenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
smakelijk vrouw Takke. Is het al sjoeldag?
Als je je daar aangemeld hebt, moet het bekend zijn bij je leverancier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Haha, dank u!
Ik ga de laptop es aanzwengelen en puzzelen.
En Nuon bellen of onze panelen bekend zijn bij hun.
Goeiemorgen langslaperquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen, ff lekker uitgeslapen, mag wel hè![]()
Eerst even rustig wakker worden, douchen, boodschapjes halen en dan zien we verder wel wat we gaan doen. Bij jullie ook zo mistig trouwens?
Ik heb me destijds helemaal niet bemoeid met de aanschaf van de panelen en alles erom heen, dat was een project van meneer I. en z'n vader.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je je daar aangemeld hebt, moet het bekend zijn bij je leverancier.
Kun je er iets over terugvinden in Mijn Nuon?quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me destijds helemaal niet bemoeid met de aanschaf van de panelen en alles erom heen, dat was een project van meneer I. en z'n vader.
Had ik het maar wel gedaan
Nee, helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je er iets over terugvinden in Mijn Nuon?
Ja stond laats ook al in de krantquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Candaasje het volgende:
Oef, sterkte Laysa.....
Ik krijg net een mailtje van de dierenbescherming:
Beste mevrouw XXX,
U was een van de 137.123 mensen die onze petitie tegen het afschieten van zwerfkatten heeft getekend. En dat blijkt niet voor niets te zijn geweest! Deze week heeft de Tweede Kamer in meerderheid besloten dat katten in Nederland niet meer mogen worden afgeschoten.
(en dan nog meer blablabla..)
![]()
Ik weet wel dat het zwerfkattenprobleem aangepakt moet worden, maar afschieten was/is naar mijn idee niet de beste manier. Dus ik ben blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |