Dat is wel héél weinigquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest van Nuon de meterstanden doorgeven; Telwerk 1 had 0000000 verbruikt en Telwerk 2 maar 1210 KWh.
En nu is Nuon over de zeik geloof ik; ik moest me verantwoorden voor dit buitensporig lage verbruik.....snap er zelf ook geen kont van, zal wel te maken hebben met de nieuwe metert en de zonnepanelen.
Dus op m'n allerblonTst heb ik dat maar in de toelichting gezet
Ik heb ook echt wel 10 minuten staan kijken naar de metert, of de echte stand nog voorbij zou komen, maar het bleef toch echt zoquote:
Maar 0 gebruikt op een meter zou wel eens kunnen betekenen dat de meter het niet doetquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel 10 minuten staan kijken naar de metert, of de echte stand nog voorbij zou komen, maar het bleef toch echt zo
Ze zullen wel bellen volgende week gok ik.
Er stond ook de vraag bij of wij het afgelopen jaar langdurig niet thuis geweest zijn
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar 0 gebruikt op een meter zou wel eens kunnen betekenen dat de meter het niet doet
Dat kan natuurlijk ook. Met zonnepanelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?
Ik zou niet weten waar ik het in moest gooienquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maggi is nu een van die dingen die ik nooit in huis heb.
Meter is net nieuw, dus daar zal het niet aan liggen lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of niet
Soep, hutspot, alle combi's van AGV, aldus meneer I.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het in moest gooien
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of niet
Meer terugleveren mag ook, en je vertelt mij niet dat een nieuwe meter dan op 0 blijft staanquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet niet of een nieuwe meter betekent dat het een slimme meter is. Toen bij ons de meters werden vervangen waren het ook tweedehands meters.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meer terugleveren mag ook, en je vertelt mij niet dat een nieuwe meter dan op 0 blijft staan
Oh, dan zal het wel een fout zijn in de aansluiting jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokken
12quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.
Oh dat klinkt wel als dat de nul dan idd niet kloptquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokken
Nee joh, gewoon aan het verhaal van de slimme meters vasthouden, er van uit gaand dat nuon zelf niet meer weet wat voor meters ze eigenlijk gebruiken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als dat de nul dan idd niet klopt
Hehe, wel mooi, want dat zegt toch nietsquote:
Meneer I. wilde de Slimme Metert niet, die schijnt op afstand uitleesbaar te zijn ofzo en dat vond ie te fraude-gevoeligquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon aan het verhaal van de slimme meters vasthouden, er van uit gaand dat nuon zelf niet meer weet wat voor meters ze eigenlijk gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |