Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Momenteel aan het aankomen, met mijn in roomboter gebakken hertenbiefstuk met jachtsaus (gemaakt met 150ml water en 100ml rode wijn) en rösti en bruine bonen on the side![]()
Oh, en die hertenbiefstuk is van de Lidl
Pm me het recept?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pepernoten gebakken en ze zijn echt ZO lekker![]()
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pepernoten gebakken en ze zijn echt ZO lekker![]()
Ga ik doenquote:
quote:
Ik doe even een linkje http://allrecipes.nl/recept/12904/pepernoten-bakken.aspxquote:
Haha ja het gaat goed!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Greys hoort "Lidl" en is er gelijk wakker van![]()
Gaat goed met je hamsterpraktijken hè![]()
(nou ik nog)
leuk. hoe gaat het met de poezels? Frasier heeft last van de mist, hij ligt liever binnenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een nieuwe krabton voor onze katten besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel ja zeg, 2 stukken taart! Boffertquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Laysa het volgende:
Ik heb daarstraks 2 stukken taart op...Moet even niet meer aan snoep of eten denken
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:40 schreef Greys het volgende:
Pepernoten zelf bakken is lekker!
Ik heb het vroeger wel eens gedaan, maar toen had ik het recept verkeerd gelezen en er (veel) te veel suiker bij gegooid. Toen waren ze helemaal uitgelopen na het bakken en waren het een soort kletskoppen
Wasda? Mislukte arreslee?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:42 schreef Oognip het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin?
[ afbeelding ]
omnomnomnomquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
Ik doe even een linkje http://allrecipes.nl/recept/12904/pepernoten-bakken.aspx
Heb het niet zelf bedacht.
ja! We roddelen heul nietquote:
hoe ze het toch verzinnen héquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een krabmeubel voor katten in de vorm van een slee inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |