quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je doen Toto.
Mijn vertrouwen in de mensheid is daardoor herstellende.
Faith in humanity restoring.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je doen Toto.
Mijn vertrouwen in de mensheid is daardoor herstellende.
Now look, that's what we call a manity.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
Heb steeds het idee dat het nog donderdag is joh.
Nee, serieus. Ergerde me zo erg aan praktisch iedereen op facebook die met hun eigen domheid te koop liepen.quote:
Haha jup, de meeste vrienden op mijn facebook zijn ook irritant.. Maarja, vind het van veel ook wel leuk om te lezen. Mn vriendinnen uit brabant enzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ergerde me zo erg aan praktisch iedereen op facebook die met hun eigen domheid te koop liepen.
En het was ook zo'n erge mooiweers show, iedereen die pretentieus bepaalde fotos deelde om te laten zien hoe fantastisch leven ze hebben
Bevalt echt goed
hahahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat ook meespeelde is dat een deel van mijn jeugdkennissen het nodig vonden tienermoeder te worden, elke dag babyfotos. En elke dag maar klagen hoe zwaar het leven als moeder is en dat de kinderbijslag omhoog zou moeten.
welquote:
Ik vind dit een JNG TTquote:
Mensen die kinderen (of zelfs een hond) krijgen en dan ineens elke dag foto's op FB plaatsen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat ook meespeelde is dat een deel van mijn jeugdkennissen het nodig vonden tienermoeder te worden, elke dag babyfotos. En elke dag maar klagen hoe zwaar het leven als moeder is en dat de kinderbijslag omhoog zou moeten.
Sowieso mensen die elke dag foto's op FB plaatsenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mensen die kinderen (of zelfs een hond) krijgen en dan ineens elke dag foto's op FB plaatsen.
Bevallen die mensen van een hont?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mensen die kinderen (of zelfs een hond) krijgen en dan ineens elke dag foto's op FB plaatsen.
Dus? Dit is niet JNG, dat is een beetje mijn puntquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat deze SC tegenwoordig ook niet voor 85% uit JNG'ers
gelukkig komt de TT uit een KLB-topic.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus? Dit is niet JNG, dat is een beetje mijn punt
Waar moet een GC SC dan aan voldoen, zijn daar richtlijnen voor?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus? Dit is niet JNG, dat is een beetje mijn punt
Kun je niet zelf inzien dat deze TT niet helemaal bij deze SC past?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar moet een GC SC dan aan voldoen, zijn daar richtlijnen voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |