We willen sowieso geen grote bruiloft geven, dus daar laten we het niet van afhangen.. En we voelen geen druk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef vera166 het volgende:
Nou hoe lang dat weet ik ook allemaal niet, vind het altijd zoiets vaags dat 'ruimte geven' en shit.
Snap niet hoe ik dat voor me moet zien, 4 meter ruimte, een paar centimeter uit zn buurt blijven?![]()
Niet zo handig dit als je met elkaar gaat trouwen nee. Denk er dan zelf ook nog maar eens over na..
Daarbij; het is goed dat je zelf inziet dat je onredelijk bent in ruzies, meestal. Geef dat ook gewoon toe,
heb het er eens zonder aanleiding over als ruzies weer voorbij zijn enzo.. dan weet hij ook
dat jij weet dat je regelmatig hartstikke onredelijk bent en dat je dat dus zelf ook weet. Kan veel schelen -heb ik zelf gemerkt dan, hoeft natuurlijk voor jou en je aanstaande niet zo te zijn-.
Probeer daar ook eens wat aan te doen, vertel ook wat hij in jouw ogen fout doet.. Maar als de dingen die jullie graag anders bij elkaar zien enorm lang zijn moeten jullie samen ook maar eens bedenken of het handig is dat jullie gaan trouwen.
Over een paar jaar uit elkaar gaan is zonde van de bruiloft (geld... ) ?
Ja.. ik weet niet hoe anderen dat zien. Ik ben eerlijk gezegd nog lang niet zo oud om dit te allemaal te wetenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:01 schreef RoseApple het volgende:
[..]
We willen sowieso geen grote bruiloft geven, dus daar laten we het niet van afhangen.. En we voelen geen druk.
Maar als ik nu ga zeggen dat het me spijt dat ik zo'n heks kan zijn, ben ik bang dat hij dat als een soort... smoesje gaat zien ofzo. Zo van, oh nu ik ineens twijfels heb biedt je je excuses aan, maar anders niet.
Het kwam ook ineens. Ik had niet verwacht dat hij blijkbaar twijfels had. Maar ik weet gewoon niet hoe ik hierop moet reageren, en hoeveel tijd hij verwacht. Kan ik hem dat vragen? Sommigen zeggen van niet, omdat ik dan te pusherig overkom en het zijn keuze kan beinvloeden of iets..
Ja, ik zie het zitten hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef NitraatPoep het volgende:
Dus je bent bereid hem straks eeuwige trouw te beloven, maar je kunt niet wachten tot hij er uit is wat hij wil?
Ik vind het raar dat je het hebt over 'ff door te gaan'
Weet je wel zeker dat JIJ deze relatie nog ziet zitten?
Thanks, ik zal je mening meenemen. (f)quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja.. ik weet niet hoe anderen dat zien. Ik ben eerlijk gezegd nog lang niet zo oud om dit te allemaal te weten
Maar ik kan wel zeggen; ik zou het wél vragen. En fuck it dat het dan te pusherig is, een huwelijk heb je ook met z'n tweeën, jij moet ook gewoon weten waar je aan toe bent toch?
Stel je voor dat jij denkt dat hij misschien een paar dagen tijd nodig heeft en dat hij daar heeeeeel anders over denkt. Dat is mooi kut dan.
Dat gaat moeilijk als je heel erg om iemand geeft en bang bent dat iemand er klaar mee is..quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:07 schreef RM-rf het volgende:
Wat dacht je ervan gewon hem de tijd te geven zonder je er teveel om te bekommeren 'of je wel krijgt wat je wilt' …?
Wat je beschrijft is overigens werkelijk geen beschrijving van een erg houdbare relatie.. als je allemaal dingen in een ruzie roept 'die je niet meent' komt dat best een beetje labiel over…
en kennelijk is die vent van je evenmin zeer stabiel, als die zich zo makkelijk van slag laat brengen
Dat het zenuwslopend is zal ik niet ontkennen. Maar ik zie niet in waarom je niet maanden op iemand kan wachten, als hij blijkbaar bijzonder genoeg is om de rest van je leven mee te delen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:08 schreef RoseApple het volgende:
[..]
Ja, ik zie het zitten hoor.
Maar ik ga niet in de wilde weg voor onbepaalde tijd wachten. Zoals Vera zegt, misschien duurt het wel veel langer. Misschien heeft hij weken/maanden in zijn hoofd, en dat is heel moeilijk als je iemand dus elke dag spreekt. We hebben besloten elkaar eventjes wat ruimte te geven, maar als je geen deadline hebt is dat dus heel moeilijk en zenuwslopend.
Bedankt voor je reactie. Dat wilde ik ook heel graag doen, maar sommigen zeggen dat ik hem niet mag storen in zijn ''denkproces''. Ik voel me ook heel onzeker, ik heb het gevoel dat alles al verpest is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:18 schreef RunForestRun het volgende:
Even vanuit die jongen geredeneerd.. Ik kan me wel voorstellen dat hij er wel eens aan twijfelt na de zoveelste ruzie als jij echt heel onredelijke dingen tegen hem zegt. Hoe gaan jullie normaal gesproken na zo'n ruzie verder? Praten jullie er goed over?
Het zou je sieren als je bij hem aangeeft dat je tijdens de laatste ruzie onredelijke dingen tegen hem hebt gezegd en dat dat je spijt. Aangezien zulke explosies vaker voorkomen zou ik toch bespreken waar het steeds misgaat tussen jullie en waar die teksten vandaan komen (is het jouw onzekerheid, behandelt hij je niet goed?). Door open naar elkaar te zijn komen jullie dichter bij elkaar.
het gaat niet enkel om wat jij voelt en wilt.. maar je partner heeft ook zo zijn gevoelens en hij vroeg gewoon om eventjes met rust gelaten te worden..quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:10 schreef RoseApple het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je heel erg om iemand geeft en bang bent dat iemand er klaar mee is..
Maar is het echt heel gek om te willen weten voor hoe lang? Weken, dagen, maanden..? Ik heb totaal geen idee. En daartussen communiceren we gewoon totaal niet. Dus van de een op andere dag moet ik hem voor onbepaalde tijd missen, hij heeft nooit eerder gezegd dat hij twijfelde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het gaat niet enkel om wat jij voelt en wilt.. maar je partner heeft ook zo zijn gevoelens en hij vroeg gewoon om eventjes met rust gelaten te worden..
het zou je sieren om iig respect te hebben voor bepaalde verzoeken die hij doet
Hoe lang hebben jullie geen contact meer gehad na jullie laatste gesprek? Als het al even geleden is dan lijkt het me alleen maar bevordelijk voor de situatie als je open bent over hoe jij je voelt en over hem denkt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef RoseApple het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Dat wilde ik ook heel graag doen, maar sommigen zeggen dat ik hem niet mag storen in zijn ''denkproces''. Ik voel me ook heel onzeker, ik heb het gevoel dat alles al verpest is.Hij is juist heel lief. Heeft dominante kanten maar daar stoor ik me niet aan.
Misschien moet ik het aankaarten.
Eergister. :$quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:28 schreef RunForestRun het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie geen contact meer gehad na jullie laatste gesprek? Als het al even geleden is dan lijkt het me alleen maar bevordelijk voor de situatie als je open bent over hoe jij je voelt en over hem denkt.
Oh dat is pas kort. Ik vermoedde dat het al in ieder geval een week geleden was.Vragen waar je aan toe bent na twee dagen lijkt me niet handig. Wel kan je hem gewoon zeggen dat het je spijt voor de dingen die er zijn gebeurd zijn en aangeven waar het uit voort komt. Jezelf kwetsbaar opstellen dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef RoseApple het volgende:
[..]
Eergister. :$
Ik wil het best volhouden, maar ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik wil dat vragen, en daarbij kan ik ook nog mijn excuses aanbieden voor wat er is gebeurd..
Vermoedelijk gaat het nu juist erom óf jij bereid bent op hem te wachten zonder dat je enkelt kijkt naar wat jij zélf wilt en jij alle zekerheid hebtquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef RoseApple het volgende:
Maar is het echt heel gek om te willen weten voor hoe lang? Weken, dagen, maanden..?
Ik denk niet dat je het "verpest" hebt hoor. Ik denk wel dat het belangrijk is dat - als jullie voor elkaar kiezen - ook naar een oplossing voor je onredelijke driftbuien gaat zoeken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef RoseApple het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Dat wilde ik ook heel graag doen, maar sommigen zeggen dat ik hem niet mag storen in zijn ''denkproces''. Ik voel me ook heel onzeker, ik heb het gevoel dat alles al verpest is.Hij is juist heel lief. Heeft dominante kanten maar daar stoor ik me niet aan.
Misschien moet ik het aankaarten.
Precies. Je kunt niet verwachten dat je van alles mag roepen, en dat dat geen gevolgen heeft. Soms blijft iets lelijks in iemand z'n gedachten steken en gaat daar zitten rotten.quote:Op maandag 18 november 2013 15:08 schreef probeer het volgende:
Hej uhm .. terwijl je aan het wachten bent, misschien eens handig om te kijken waar dat roepen van extreem gemene dingen terwijl je het niet meent, vandaan komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |