Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Nou goed, komt eraanquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:00 schreef Pienata het volgende:
[..]
Dit!
Alleen eentje teruggehad van samthegreat5!
Waar blijft de rest?
Volgende keer geen thumbnails doen hè, nu moest ik moeite doen om de grotere versie te vinden.quote:
t idee was op de thumb ook al duidelijk toch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef Pienata het volgende:
[..]
Volgende keer geen thumbnails doen hè, nu moest ik moeite doen om de grotere versie te vinden.
Dat we een heel ander type zijn bedoel je?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
t idee was op de thumb ook al duidelijk toch.
hehehe jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:11 schreef Pienata het volgende:
[..]
Dat we een heel ander type zijn bedoel je?
Zelfde als waarom sommigen van de zijkant foto's maken. Lijken ze mooier door of denken ze dat ze mooier lijken dan ze zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:11 schreef PG18 het volgende:
Waarom heeft een groot aantal meisjes een grijze filter op hun foto's gedaan?![]()
Haarkleur en alles is niet meer af te leiden uit de foto's.
Och, ik vind het nog steeds wel interessant of je al dan niet doable zou zijn als ik een ander type was geweest.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef cowman het volgende:
[..]
Wat voor type ben je Murdera? Goth aanhanger?
quote:
En?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:16 schreef Pienata het volgende:
[..]
Och, ik vind het nog steeds wel interessant of je al dan niet doable zou zijn als ik een ander type was geweest.
En en en en, ben ik doable?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:16 schreef Pienata het volgende:
[..]
Och, ik vind het nog steeds wel interessant of je al dan niet doable zou zijn als ik een ander type was geweest.
Ja Sam jij sprong er duidelijk uit met je uniformquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En en en en, ben ik doable?![]()
![]()
Haha
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja Sam jij sprong er duidelijk uit met je uniform
Reservisten uniform... En zou me niet verbazen trouwens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Ik wil er eentje zonder uniform, ik hou niet van uniforms. Zeker niet militairen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Whehequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Kan je verder niet aan het uniform afzien hoor, op het gevechtsuniform dat we doorgaans dragen al helemaal niet. Alleen aan het baretembleem als je heel goed kijkt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Reservisten uniform... En zou me niet verbazen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |