SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het argument 'je kan geen lang haar meer dragen vanaf je 45e' is onzin, er zijn zat mooie kapsels voor vrouwen rond die leeftijd waarvoor je geen lang haar hoeft te hebben.
Ik prijs mijzelf gelukkig als mijn toekomstige vrouw rond haar 50e onderstaande kapsels prefereert over zo'n tokkie kapsel van 4 cm.Daar kan ik me op latere leeftijd, als m'n haar te dun wordt om het écht lang te dragen, wel wat bij voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog steeds niet echt kort & pittig.![]()
IK hoop zo erg dat jouw vriendin een pigment ziekte krijgt waardoor ze zwart wordquote:Op zondag 17 november 2013 09:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik val dus niet op zwart. Vind zwarten verschrikkelijk lelijk! Heb nog NOOIT een zwarte gezien die ik mooi vond! Zowel vrouw als man niet (biseksueel). Daarbij zijn zwarte vrouwen hysterisch, niks voor mij.
Nou kunnen mensen niet spontaan zwart worden (gelukkig maar), maar je begrijpt me vast wel...
Oh ja?, ik wist niet dat jij wist hoe mijn relaties waren.. wel knap dat je meteen aan een post kan zien hoe iemand is.quote:Op zondag 17 november 2013 11:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
(Fixed)
Ja, maar zelfs IK ben nog geschikter voor een relatie dan hij.
Vind je dit zelf ook niet een beetje kansloos?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik hoop ZO dat jouw vriendin/vrouw Alopecia krijgt! Dan pas zal je je lesje leren.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het argument 'je kan geen lang haar meer dragen vanaf je 45e' is onzin, er zijn zat mooie kapsels voor vrouwen rond die leeftijd waarvoor je geen lang haar hoeft te hebben.
Ik prijs mijzelf gelukkig als mijn toekomstige vrouw rond haar 50e onderstaande kapsels prefereert over zo'n tokkie kapsel van 4 cm.Dat zijn dus geen 'korte pittige kapsels', dat is gewoon 'halflang haar'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad overigens verre te prefereren als je als vrouw wat ouder wordt.
Zowel te kort als te lang is dan doorgaans gewoon lelijk.VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Hij mag toch wel voorkeuren hebben? Of maak je het dan meteen uit?quote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik ben iig blij dat mijn vriend me neemt zoals ik ben, ook met gemillimeterd hoofd.
Waarom heb jij een kort kapsel?quote:Op zondag 17 november 2013 23:36 schreef Seven. het volgende:
Het is wel opvallend dat het fenomeen lang haar = vrouwelijk in bepaalde culturen niet echt aan de orde is. Zo valt het me op dat vrouwen in Afrika doorgaans kort haar hebben en dat de mannen doorgaans niet zoveel moeten hebben van lang haar omdat het daar geassocieerd wordt met nep haar.
Ik vind kort haar mooier staan bij mezelf en het past bij mijn persoonlijkheid. Mensen zien mij doorgaans als sterk, assertief, intimiderend soms. Toen ik lang haar had, merkte ik dat men hele andere verwachtingen had van mij, en dat ze meer moeite hadden om mijn uiterlijk en innerlijk met elkaar te verenigen. Ze verwachtten een lieve dame terwijl de meeste mensen mij wat beter moeten leren kennen voor ze mijn lieve kwetsbare kant zien.quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb jij een kort kapsel?
Niet voor mij bedoeld, maar antwoord toch even.quote:Op zondag 17 november 2013 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb jij een kort kapsel?
waarom moeten vrouwen zich bij jou verantwoorden over hun kapsel eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:34 schreef eight het volgende:
Waarom in godsnaam?
Dit is niet bedoelt als bashtopic maar ik wil serieus de reden weten...
Niets zo lelijk als een oude vrouw met geverfd haar.quote:Op zondag 17 november 2013 15:59 schreef Nemeosis het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ze het nooit kort zal knippen, omdat het niet vrouwelijk is. Ze heeft nu mooi lang bruin haar, en als dit op een dag grijs wordt verft ze het. Nu maar hopen dat ze nog steeds zo denkt tegen die tijd
Met slecht geverfd haar. Als het goed gebeurt, zie je het niet eens.quote:Op maandag 18 november 2013 08:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niets zo lelijk als een oude vrouw met geverfd haar.
Echt wel. Ik ben ze wel eens tegen gekomen; van die vrouwen met een oud gerimpeld gezicht en dan geverfd haar. Geen porem. Het klopt gewoon niet. Een omaatje van 70 heeft geen perfect bruin of blond haar.quote:Op maandag 18 november 2013 08:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met slecht geverfd haar. Als het goed gebeurt, zie je het niet eens.
Dat zeg ik, als het goed gedaan is. En dan is het dus niet perfect bruin of blond haar zoals een dertigjarige het heeft.quote:Op maandag 18 november 2013 08:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben ze wel eens tegen gekomen; van die vrouwen met een oud gerimpeld gezicht en dan geverfd haar. Geen porem. Het klopt gewoon niet. Een omaatje van 70 heeft geen perfect bruin of blond haar.
30-ers, 40-ers en 50-ers zie je inderdaad niet dat het haar geverfd is.. maar met een gezicht van een 70 jarige ziet een baby het nog.
Daarnaast is mooi grijs ook niet lelijk.
[ afbeelding ]
Ik hoef niet bij een vrouw in bed te liggen die zonder lang haar op een vent zou lijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik snap het ook niet..
ach ja... ik heb wel eens vrouwen afgewezen omdat ze kort haar hadden.. i'm sorry maar ik hoef niet wakker te worden en even denken dat ik naast een vent in bed lig.
Je hebt liever deze in je bed?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik snap het ook niet..
ach ja... ik heb wel eens vrouwen afgewezen omdat ze kort haar hadden.. i'm sorry maar ik hoef niet wakker te worden en even denken dat ik naast een vent in bed lig.
quote:Op maandag 18 november 2013 11:28 schreef ikeetgraagpatat het volgende:
[..]
Je hebt liever deze in je bed?
[ afbeelding ]
Jij hebt het over verantwoorden, ik niet.quote:Op maandag 18 november 2013 08:28 schreef ikeetgraagpatat het volgende:
[..]
waarom moeten vrouwen zich bij jou verantwoorden over hun kapsel eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |