abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133285637
Retep, ik zie nog toekomst in mijn relatie, maar niet meer op deze manier. Ik heb over sommige dingen niet het gevoel dat hij mij serieus neemt en uiteindelijk zijn eigen gang gaat.

Ik wil niet dat hij doet wat ik wil, ik wil dat we normaal met elkaar omgaan en samen beslissingen kunnen maken.
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:17:27 #35
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133285696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef parisiennechanel het volgende:
Retep, ik zie nog toekomst in mijn relatie, maar niet meer op deze manier. Ik heb over sommige dingen niet het gevoel dat hij mij serieus neemt en uiteindelijk zijn eigen gang gaat.

Ik wil niet dat hij doet wat ik wil, ik wil dat we normaal met elkaar omgaan en samen beslissingen kunnen maken.
Noem eens een voorbeeld.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:17:41 #36
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133285702
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef parisiennechanel het volgende:

Herkenbaar.
Ik weet niet wat jullie problemen zijn, maar hoe heb je geprobeerd erover te praten? "En anders maak ik het uit!" is mogelijk niet zo constructief. Je zou misschien beter kunnen zeggen dat je moeite hebt met bepaalde zaken en dat je niet wil dat het op lange termijn een probleem wordt, en daarom er samen aan wil werken. Laat wel duidelijk zien dat je meent dat het een serieus probleem voor je is.
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:20:11 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_133285770
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Wanneer niet?

Ik heb al zooo vaak gezegd: "Ik ga bij je weg, je zoekt het maar uit." Doe ik niet, want ik wil m'n vriend niet kwijt.

Hij zal wel schrikken als ik het een keertje écht doe.

:P
Ik had bij de eerste keer al mn spullen gepakt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_133285820
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef Pienata het volgende:

[..]

Bij iemand weggaan zou je maar één keer moeten doen. :+
Ik dacht dat verder niemand mij wilde. Was allang blij dat er iemand smoorverliefd op me was. Het heeft zo'n 6 jaar geduurd voordat ik écht bij hem wegging.

Nu ook een betere relatie met een lieve jongen. Heb alleen nog steeds borderlinerig gedrag, maar gaat steeds beter.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:22:58 #39
157922 fathank
pi_133285829
Jezelf voor zoiets laten lenen :').

Dan heb je echt geen ruggengraat.
pi_133285843
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:22 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Ik dacht dat verder niemand mij wilde. Was allang blij dat er iemand smoorverliefd op me was. Het heeft zo'n 6 jaar geduurd voordat ik écht bij hem wegging.

Nu ook een betere relatie met een lieve jongen. Heb alleen nog steeds borderlinerig gedrag, maar gaat steeds beter.
Ik wilde al zeggen, wtf is mis met jou :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133285901
Een voorbeeld is dat hij weggaat zonder te vertellen wanneer hij weer thuis is of waar hij naartoe gaat. Of dat hij alles als 'geintje' afdoet en mij kwetst met de dingen die hij zegt. Als ik er dan wat van zeg, iets wat ik al moeilijk vind, dan vind hij dat ik mij aanstel en eens tegen een geintje moet kunnen. Maar de dingen die hij zegt zijn geen geintjes meer. Dat is ook wat ik bedoel met iemand wakker schudden.
pi_133285939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef parisiennechanel het volgende:
Een voorbeeld is dat hij weggaat zonder te vertellen wanneer hij weer thuis is of waar hij naartoe gaat. Of dat hij alles als 'geintje' afdoet en mij kwetst met de dingen die hij zegt. Als ik er dan wat van zeg, iets wat ik al moeilijk vind, dan vind hij dat ik mij aanstel en eens tegen een geintje moet kunnen. Maar de dingen die hij zegt zijn geen geintjes meer. Dat is ook wat ik bedoel met iemand wakker schudden.
Misschien moet je je niet zo aanstellen. Of het eens serieus bespreekbaar maken, niet loos gaan dreigen, dat is gewoon debiel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_133285968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef parisiennechanel het volgende:
Wanneer mag je met je relatie gaan dreigen om bepaalde dingen in een relatie voor elkaar te krijgen? Wanneer kan je dus zeggen: als je het niet doet, is de relatie voorbij.

Ik snap dat je dit nooit mag gebruiken en als dit gebruikt wordt is de relatie dan voorbij of is de verhouding dan zo scheef dat doorgaan geen zin heeft. Of is het juist het enige redmiddel om de ander wakker te maken...
Als die 'dreiging' betekent dat je ook wérkelijk de relatie op het punt staat uit te maken en je dus best ook je voor kunt stellen zonder je partner door te gaan..
het is eigenlijk een teken dat de relatie al zo goed als over is, en in een eindstadium zit…

Als je het enkel roept om je gelijk te halen, maar je eigenlijk er niet serieus aan denkt je partner te verlaten, is het vooral dom en vaak hebben loze dreigementen vooral een negatief bij-effect
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133286027
quote:
Wat zou je concreet anders willen zien?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:31:40 #45
157922 fathank
pi_133286055
Als hij je niet als gelijk waardig kan behandelen zou ik me toch eens afvragen of je daar de rest van je leven bij wil blijven
  vrijdag 15 november 2013 @ 15:37:12 #46
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133286233
quote:
Ik vind dat nogal respectloos naar jou toe.
Ik zou met hem een goed gesprek gaan voeren en als hij je nog niet serieus neemt, zou ik mezelf afvragen of ik nog wel in een relatie met zo iemand wil zitten.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133286468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:00 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hallo, hoe oud ben jij?

Het antwoord: respect voor elkaar hebben en open staan voor elkaar.

Blijkbaar willen jullie niet tot elkaar komen, want iemand is er niet bereid om toe te geven. En omdat jij het hebt over 'luisteren' en 'serieus nemen', denk ik dat jij degene bent die geen water bij de wijn wil doen.

Voor jou is het antwoord op jouw vraag dus: water bij de wijn doen.

Of een andere vriend zoeken die wel precies doet wat jij wil. Deze vriend wil zelf nog een beetje een eigen leven hebben, en niet alleen maar jouw leven leven.

Geef je hem wel eens gelijk? Blijft hij bij zijn standpunten? Als het antwoord 'nee' en 'ja' is, dan begrijp je hem niet, en je respecteert hem niet. Jij ziet hem als 'bezit' als jij niets van hem toe kan geven.
waarom maak je dat op uit 'luisteren' en 'serieus nemen'? Kun je een voorbeeld geven?
compact en kleverig.
pi_133286519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef RetepV het volgende:

[..]

De natuur is seksistisch hoor. :)

Je mag er best op ingaan, het proberen te ontkennen, whatever. Maar een man is anders dan een vrouw. De wetgeving verandert daar helemaal niks aan: het is de natuur die dat heeft bepaald.

"Seksisme" :+ :+ :+ Die zag ik niet aankomen toen ik de realiteit beschreef.

Als man hou je in een relatie rekening met dat een vrouw anders is, en je probeert daar compromissen in te vinden. Ik zie niet in waarom een vrouw niet ook compromissen zou kunnen zoeken in de relatie. Tenslotte zijn vrouwen toch geëmancipeerd?
doen vrouwen dat niet dan? Ik snap niet wat je zegt :@
compact en kleverig.
pi_133286575
We hebben al gesprekken gevoerd en ik moest bij de laatste moeite doen om niet te zeggen dat als hij niet nu verandert het voorbij is. Uiteindelijk niet gezegd en ik ben er ook blij om maar het kost mij moeite dit niet te gebruiken.

Ik zou tot hem door willen dringen dat de dingen die hij zegt niet grappig zijn maar kwetsend zijn, hij liever moet zijn en laten zien dat hij ook om de relatie geeft, want dat zie ik niet en serieuzer wordt of iig serieus is als het moet en naar mij luistert.
  PR en moderator vrijdag 15 november 2013 @ 15:50:34 #50
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_133286585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef RetepV het volgende:

[..]

Waarom denk je niet dat hij het misschien wel wilde, maar gewoon niet kon?

Mensen denken altijd maar, leven in hun eigen hoofd, en nemen dat dan maar voor waarheid aan. Hoe weet je in godsnaam nou wat hij dacht als je het nooit vraagt?

Hij is gewoon weggegaan omdat hij het nooit goed kon doen voor jou. Hij heeft een makkelijker vrouw gezocht, of gewoon maar helemaal geen relatie, want iets makkelijkers dan dat is er niet.

Kijk, als man is dat een hele simpele keuze. Een relatie HOEFT niet. Mannen hebben geen biologische klok die hen meer en meer onder druk zet, des te dichter ze bij de 40 komen. Als je als vrouw gelukkig wil zijn, moet je accepteren dat de natuur je in die zwakke positie heeft gezet. Als je kinderen wil, zul je compromissen je een man moeten sluiten, of kinderloos blijven.

Of in je eentje een kind opvoeden, dat kan natuurlijk ook.
Even een flinke :') plaatsen voor deze post:

emo.gif
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 15 november 2013 @ 15:56:49 #51
288245 crew  Moira
pi_133286772
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

doen vrouwen dat niet dan? Ik snap niet wat je zegt :@
Sommige mensen hebben een slechte relatie achter de rug ofzo en hebben niet door dat de wereld (en de liefde) eigenlijk heel anders in elkaar kan steken :P
Fuck the EBU.
pi_133286949
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben een slechte relatie achter de rug ofzo en hebben niet door dat de wereld (en de liefde) eigenlijk heel anders in elkaar kan steken :P
ik begrijp niet of hij meent dat vrouwen dat gewoon niet doen. Punt.
Of dat hij het chargeert om een punt te maken :@ dat is mij niet altijdduidelijk :')
compact en kleverig.
pi_133287025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef parisiennechanel het volgende:
Wanneer mag je met je relatie gaan dreigen om bepaalde dingen in een relatie voor elkaar te krijgen? Wanneer kan je dus zeggen: als je het niet doet, is de relatie voorbij.

Ik snap dat je dit nooit mag gebruiken en als dit gebruikt wordt is de relatie dan voorbij of is de verhouding dan zo scheef dat doorgaan geen zin heeft. Of is het juist het enige redmiddel om de ander wakker te maken...
Wanneer iemand gaat dreigen dan zou je bij mij al exit zijn voordat je je zin had afgemaakt.
pi_133287060
Hij krijgt het gevoel dat hij móet en doet het dus niet omdat hij het wíl, dat werkt vaak niet.

Denk niet dat t zal veranderen btw, als hij het niet inziet, zal datws ook niet komen.
compact en kleverig.
pi_133287078
Gewoon wanneer het je uitkomt tok. Ruim die rotzooi op en doe de afwas of ik maak het uit enzulks
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_133287135
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij krijgt het gevoel dat hij móet en doet het dus niet omdat hij het wíl, dat werkt vaak niet.

Denk niet dat t zal veranderen btw, als hij het niet inziet, zal datws ook niet komen.
Het is ook vaak een kwestie van eigen schuld dikke bult. Zie te vaak dat vrouwen een relatie krijgen met een kerel, wetende hoe hij is en als de boel op de rit is ineens willen dat hij verandert.
Bezint eer ge begint.
  PR en moderator vrijdag 15 november 2013 @ 16:10:31 #57
288245 crew  Moira
pi_133287254
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik begrijp niet of hij meent dat vrouwen dat gewoon niet doen. Punt.
Of dat hij het chargeert om een punt te maken :@ dat is mij niet altijdduidelijk :')
Ik denk dat hij TS' en Pienata's posts op de verkeerde manier opvatte, omdat zijn kijk op de zaak een beetje verkleurd is door bijv. eerdere ervaringen in zijn eigen leven oid. :P

Kan het mis hebben, maar zo komt het op mij over :') Hij slaat iig de plank een beetje mis imo.
Fuck the EBU.
pi_133287308
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:06 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het is ook vaak een kwestie van eigen schuld dikke bult. Zie te vaak dat vrouwen een relatie krijgen met een kerel, wetende hoe hij is en als de boel op de rit is ineens willen dat hij verandert.
Bezint eer ge begint.
ja, hallo, dat gezeur altijd over dat vrouwen mannen willen veranderen... :')
Andersom geldt dat net zo goed en het is ook logisch dat je van een partner verwacht dat hij/zij zich aanpast en dat jullie sámen een manier van leven vinden die voor júllie werkt.
Als een man 3x p/w uitgaat en je krijgt een relatie met hem (bv) dan verwacht je niet dat hij dat blijft doen, wat vrij normaal is, maar dan is het ineens: je wíst het en nu wil je hem veranderen

Bovendien, rationeel denken is jammer genoeg niet altijd gemakkelijk als je erg verliefd bent, je denkt te gemakkelijk dat die stomme grapjes over je kleine tieten tegen zijn vrienden niet zo erg zijn, of dat dat wel over zal gaan, maar na een jaar doet hij dat nog steeds en het is toch wel kwetsender dan je in hetbegin dacht, maar eigenlijk kun je er niets meer over zeggen, want het was altijd al zo en als je dat wel doet, zegt hij: maar in het begin vond je dat helemaal niet erg... Weet ik het.
Relaties zijn niet volledig gebaseerd op ratio, zou wat dat soort dingen betreft wel handiger zijn.
compact en kleverig.
pi_133287347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Mag altijd dreigen, maar draag dan wel als een man de consquenties als je partner daadwerkelijk zegt: prima, mazzel!
Een parter die dat meteen zegt ben je ook liever kwijt. Loser
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:14:12 #60
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133287363
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:13 schreef Kola het volgende:

[..]

Een man die dat meteen zegt ben je ook liever kwijt. Loser
Meh, dat valt ook te zeggen over degene die eist
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:14:44 #61
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_133287384
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef parisiennechanel het volgende:
We hebben al gesprekken gevoerd en ik moest bij de laatste moeite doen om niet te zeggen dat als hij niet nu verandert het voorbij is. Uiteindelijk niet gezegd en ik ben er ook blij om maar het kost mij moeite dit niet te gebruiken.

Ik zou tot hem door willen dringen dat de dingen die hij zegt niet grappig zijn maar kwetsend zijn, hij liever moet zijn en laten zien dat hij ook om de relatie geeft, want dat zie ik niet en serieuzer wordt of iig serieus is als het moet en naar mij luistert.
Misschien past hij niet bij jou. Heb je die optie al eens overwogen? Dat hij zo doet, komt waarschijnlijk niet uit de lucht vallen. Blijkbaar is dat een onderdeel van zijn karakter, waarom wil je dan ook bij iemand zijn die je eigenlijk het liefst helemaal wilt veranderen? Oftewel: je accepteert eigenlijk niet hoe hij is. Je wilt dus alleen nog bij hem blijven als hij een ander persoon wordt?
Don't let my username fool you...
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:15:36 #62
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133287424
Ik dreig er mee als het over iets gaat dat zo tussen ons in staat dat ik er niet mee kan leven.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133287447
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, hallo, dat gezeur altijd over dat vrouwen mannen willen veranderen... :')

Dat gezeur is er omdat het vrijwel altijd klopt. Wel grappig dat je het nu probeert bij mannen op het bord te schuiven maar mijn ervaring en wat ik hoor en zie om mij heen is niet dat mannen willen dat vrouwen veranderen maar dat ze blijven zoals ze in het begin waren. (dus niet je volvreten omdat de buit binnen is etc.)
  PR en moderator vrijdag 15 november 2013 @ 16:18:04 #64
288245 crew  Moira
pi_133287493
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:15 schreef Catch22- het volgende:
Ik dreig er mee als het over iets gaat dat zo tussen ons in staat dat ik er niet mee kan leven.
Mja eigenlijk zou je er dan alsnog niet mee moeten 'dreigen', maar het gewoon mededelen.

"Ik wil geen relatie met iemand die (verbaal/fysiek/emotioneel) geweld tegen mij gebruikt, dus als dat tussen ons zo blijft, stap ik uit deze relatie."

Is geen dreigen, maar wel duidelijk maken dat je iets niet pikt en dat je er niet mee kan leven in je relatie en het uit zou maken als het wél gebeurt :P
Fuck the EBU.
pi_133287494
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Meh, dat valt ook te zeggen over degene die eist
Dan maak je er echt veel meer van dan het is. Drama
pi_133287506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Misschien past hij niet bij jou. Heb je die optie al eens overwogen? Dat hij zo doet, komt waarschijnlijk niet uit de lucht vallen. Blijkbaar is dat een onderdeel van zijn karakter, waarom wil je dan ook bij iemand zijn die je eigenlijk het liefst helemaal wilt veranderen? Oftewel: je accepteert eigenlijk niet hoe hij is. Je wilt dus alleen nog bij hem blijven als hij een ander persoon wordt?
je hebt in degaten dat 'een onderdeel van zijn karakter' niet hetzelfde is als 'zijn hele karakter'?
Ik ben bv soms wel lui, zou mn partner t liefst ook anders zien, maar hij kan er, omdat hij de rest van mn karakter geweldig vindt, mee leven.
Sommige dingen zijn echter wel dealbreakers en die zou je 'dus' willen veranderen. Sommige dingen zijn ook voor de persoon zelf ws beter als ze veranderen ;(
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')