Zijn al die ontploffende kassa's al teruggeplofd dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:42 schreef minilot het volgende:
Even de ontbrekende Sinterklaasjournaals kijken nu, anders weet ik natuurlijk niet wat er deze keer aan de hand is!
(Normaal volg ik het altijd op de voet, maar nu niet aan gedacht wegens verhuisshizzle)
Koerier is erop af gestuurd met zojuist door mij ingespoelde en geconfigureerde harddisks.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn al die ontploffende kassa's al teruggeplofd dan?
* PdeHoog kijkt streng naar minilot
Zelfs met doventolk! (is altijd het leukst!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:46 schreef Selestha het volgende:
Oh.. De intocht.Is die ook ergens online te zien?
Alle Nederlandse zenders zijn gewoon online te bekijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:46 schreef Selestha het volgende:
Oh.. De intocht.Is die ook ergens online te zien?
Helaas vanuit de UK niet te bekijken..Maar even googelen danquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Zelfs met doventolk! (is altijd het leukst!)
Mij zegt de link dat hij helaas hier niet beschikbaar isquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle Nederlandse zenders zijn gewoon online te bekijken(Nederland 1,2,3)
Hier: http://www.npo.nl/
Maar de NOS zal het ook wel op de website laten zien.
Sjips, vergeten!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Helaas vanuit de UK niet te bekijken..Maar even googelen dan
Nee, is -ie nu ook niet - de stream begint pas om 12:00quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mij zegt de link dat hij helaas hier niet beschikbaar isMisschien komt dat later nog.
Je IP dus blokkeren? Wat een onzin toch eigenlijk dat je zoiets niet in het buitenland kan kijken. Juist voor expats heel erg prettig, dat lijkt me nou net de grootste doelgroepquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:48 schreef Selestha het volgende:
Helaas vanuit de UK niet te bekijken..Maar even googelen dan
Oh misschien kan het wel dan hopelijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, is -ie nu ook niet - de stream begint pas om 12:00
quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:54 schreef Selestha het volgende:
-Kipfilet in bacon gewikkeld met honing-mosterdmarinade, geroosterde aardappels met knof&rozemarijn en salade
-Spaghetti met gehaktballetjes in tomatensaus
-Gehaktbrood met duitse bratkartofeln met ui en bloemkool ernaast
-Pasta bake met mozarella tomaat en basilicum
-Worstjes met cider-uiensaus, aardappelpuree en groenten
-Kipfilet in wittewijnsaus met hetzelfde garnituur
-Ghoulash met rijst
-Fish,chips en salade
quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:56 schreef minilot het volgende:
[..]! Uitslover!
En nu al zoveel, je bent er pas net! Was het een voorwaarde dat je elke avond voor ze zou koken, om er te mogen slapen?
Nou ja, de voorwaarde was dat ik mee zou helpen in het huishouden en zijn moeder werkt 6 dagen per week. En ze kookt helaas echt niet lekker dus ze is met lichte druk van de rest van de familie naar het weekend verbannenquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:56 schreef minilot het volgende:
[..]! Uitslover!
En nu al zoveel, je bent er pas net! Was het een voorwaarde dat je elke avond voor ze zou koken, om er te mogen slapen?
Ik heb mezelf nog iets meer beperkt, één keer in het jaar kruidnoten. Op 5 december.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:32 schreef minilot het volgende:
12:00 uur!
Heb hier kruidnoten op kantoor. 'Mag' eindelijk zodra -ie veilig voet aan wal heeft gezet (persoonlijke traditie: géén Sintsnoep voorafgaand aan intocht)
Lekker! Ik heb nu zin in speculaasquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:01 schreef minilot het volgende:
Oh, dat klinkt meer als een restrictie tegen dikke billen.![]()
Ik eet vooral geen Sintsnoep voorafgaand aan de intocht omdat ik het gewoon wel heel leuk vind om dat te beperken tot de daadwerkelijke Sinterklaasperiode.![]()
Vanaf vandaag duik ik de keuken in voor borstplaat, gevulde speculaas, taai taai en homemade marsepein!Trossen los!
Oooo... Ach. Tjeempie. Niet leuk?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:02 schreef Myraela het volgende:
Nah, ik doe helemaal niet aan sinterklaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |