Klopt die tijd in het schermpje? Ik reed daar ook rond die tijd maar dan de andere richting op, maar ik zie mezelf niet rijden. Kan nooit veel schelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor het eerst gefilmd, ging alweer bijna mis.
Wel irritant met uploaden vanaf microSD, en nu nog een makkelijk progammatje vinden om de video's snel in te korten.
Wat vinden jullie van de kwaliteit?
mooi beeld wel. geluid is wat luidquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor het eerst gefilmd, ging alweer bijna mis.
Wel irritant met uploaden vanaf microSD, en nu nog een makkelijk progammatje vinden om de video's snel in te korten.
Wat vinden jullie van de kwaliteit?
wtf, een rolstoel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Klopt, de camera hangt recht boven de center speaker.
Let op de gele Twingo!
Snij jij hem nou af? Eerst volg je gewoon netjes de baan net als die Mercedes, vervolgens duw je hem naar links….quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
Nee een sofa,,,
Laatste dan voorlopig, dan ga ik weer even rijden...:
Omdat er geheugenkaarten in moeten bij dr meestequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, ook mis ik vaak informatie.
Ik wil een cam en ik wil hier best ¤200 voor betalen. Dan moet het ding wel een redelijke tijd kunnen opslaan. Ik wil het ding aansluiten en hier vervolgens niet meer naar hoeven om te kijken. Gewoon recorden zonder gedoe wanneer ik de motor aan zet.
Waarom ontbreekt deze informatie en wie kan me hier wat zinnigs over zeggen?
Ja, dat snap ik. Maar dan kunnen ze er toch bij vermelden hoeveel data er nodig is voor een uur opname bijvoorbeeld? Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat er geheugenkaarten in moeten bij dr meeste
Belijning maakt in dit geval niet uit. Jij neemt eerst de rechterbaan net als de Mercedes, vervolgens wil de persoon naast jou ook een baan naar rechts en knal jij hem er hardhandig voorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef JohnB52 het volgende:
Nee, kijk maar naar de belijning.
En de borden die op de brug staan.
Vroeger was het wel anders.
Zit er op de sigaretten aansteker altijd stroom? Of als je het contact erop zet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, ook mis ik vaak informatie.
Ik wil een cam en ik wil hier best ¤200 voor betalen. Dan moet het ding wel een redelijke tijd kunnen opslaan. Ik wil het ding aansluiten en hier vervolgens niet meer naar hoeven om te kijken. Gewoon recorden zonder gedoe wanneer ik de motor aan zet.
Waarom ontbreekt deze informatie en wie kan me hier wat zinnigs over zeggen?
Er wordt uitgeweken door JohnB52 omdat de auto op de linkerbaan hem snijdt/wegdrukt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Belijning maakt in dit geval niet uit. Jij neemt eerst de rechterbaan net als de Mercedes, vervolgens wil de persoon naast jou ook een baan naar rechts en knal jij hem er hardhandig voor
Dan kun je mooi zien dat je een notoire linksplakker bent. Opzouten naar rechts...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Cucum het volgende:
Ik heb sinds vorige week ook een dashcam![]()
Gisteren zat er een pipo in een Golfje achter me te duwen, hij haalde mij in over de afgekruiste rijstrook en drukte hem naar rechts. (ik moest zelfs even uitwijken voor deze piemol)
Beelden zijn schokkend!!!
Het is maar een 20 euro camera van Banggood.com![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |