tofquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is binnen!
3 weken levertijd
Mooi!, laat even weten of hij echt zo is als in het filmpjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is binnen!
3 weken levertijd
Whehe, mij overkwam t zelfde. Dus ik de kaart terug gestuurd, is de geheugenkaart nooit aangekomen bij de winkelquote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef JohnB52 het volgende:
Oh lekker handig, ik dacht gaat gewoon een SD kaartje in mijn dashcam...
Moet dus een MicroSDHC zijn.
Heb deze besteld:
http://tweakers.net/price(...)card-uhs-i-32gb.html
Getest.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is binnen!
3 weken levertijd
Ik heb de kabels netjes weggewerkt. Via het plafond en dan via de zijkant langs, dan onder het stuur richting de sigarettenaansteker. Allemaal netjes onder de bekleding weggewerkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:47 schreef Fopje het volgende:
Ik wil ook een dashcam aanschaffen. Maar die zitten toch altijd aangesloten op je sigarettenaansteker? Hebben jullie dat allemaal netjes weggewerkt of hebben jullie een ander soort dashcam?
Haha wtfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanochtend gemaakt, wat een gedoe met inparkeren.
En 2 keer zelfs het winkelwagentje geraakt
Klopt die tijd in het schermpje? Ik reed daar ook rond die tijd maar dan de andere richting op, maar ik zie mezelf niet rijden. Kan nooit veel schelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor het eerst gefilmd, ging alweer bijna mis.
Wel irritant met uploaden vanaf microSD, en nu nog een makkelijk progammatje vinden om de video's snel in te korten.
Wat vinden jullie van de kwaliteit?
mooi beeld wel. geluid is wat luidquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Vandaag voor het eerst gefilmd, ging alweer bijna mis.
Wel irritant met uploaden vanaf microSD, en nu nog een makkelijk progammatje vinden om de video's snel in te korten.
Wat vinden jullie van de kwaliteit?
wtf, een rolstoel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Klopt, de camera hangt recht boven de center speaker.
Let op de gele Twingo!
Snij jij hem nou af? Eerst volg je gewoon netjes de baan net als die Mercedes, vervolgens duw je hem naar links….quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
Nee een sofa,,,
Laatste dan voorlopig, dan ga ik weer even rijden...:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |