Is Tijs gay?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die net naast die lelijke stond. Soort knappe Marie vd Ven.
Hoeveel hetero mannen zijn beroepsmatig met kleding bezig?quote:
Ja dit dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
Thijs is niet erg fotogeniek maar komt beter tot z'n recht op bewegend beeld.
Ik ken toevallig wel een heterokapper die wereldkampioen is geweest. Het is heel zeldzaam, maar het bestaat.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoeveel hetero mannen zijn beroepsmatig met kleding bezig?
Zelfde als met Rikki Martin.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Die foto hierboven is afgrijselijk, maar bewegend vind ik hem wel echt tof.
Maar kappers zijn toch allemaal homo?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ken toevallig wel een heterokapper die wereldkampioen is geweest. Het is heel zeldzaam, maar het bestaat.
Net zoiets als een homoseksuele voetballer. Ohw wacht
Gordon heeft lang een vriendin gehad hoorquote:
Volgens van der Gijp welquote:Op donderdag 14 november 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar kappers zijn toch allemaal homo?
Ik ook hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef alors het volgende:
Ik vind Tijs ook op bewegend beeld engDat ligt mi niet aan die foto, brrr.
Wist ik niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Gordon heeft lang een vriendin gehad hoor
Gordon heeft ook een relatie gehad met Ingrid Simons, de moeder van Eva Simonsquote:
Zuipen tot de kist.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
Ze mocht toch nooit meer drinken?
Ik denk eerder dat haar haargrens er gewoon niet uitziet en ze denkt het met een pet te kunnen redden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Zou het een pet met aangenaaide pruik zijn?
Dat ene programma 'Het glas is halfvol', met dat andere leeghoofd.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bonnie heb ik al tien jaar niet op tv gezien. En tien jaar geleden keek ik nog nauwelijks tv.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gordon heeft ook een relatie gehad met Ingrid Simons, de moeder van Eva Simons
En zij vond hem haar liefste verkering ooit haha.
Hij zei het ook in dat Peter vd Vorst programma, dat hij niet uitsluit ooit weer op een vrouw te vallen.
Oh wacht, je 'oh' was sarcastisch zeker
Nee, was echt verbaasdquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gordon heeft ook een relatie gehad met Ingrid Simons, de moeder van Eva Simons
En zij vond hem haar liefste verkering ooit haha.
Hij zei het ook in dat Peter vd Vorst programma, dat hij niet uitsluit ooit weer op een vrouw te vallen.
Oh wacht, je 'oh' was sarcastisch zeker
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef vencodark het volgende:
Als ik Bonnie was, zou ik mij zo lelijk voelen naast Paay.
Viola Holt?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat ene programma 'Het glas is halfvol', met dat andere leeghoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |