Ik ook en ach anders lang leve betalen middels een creditcard met aankoopbeschermingquote:Op maandag 25 november 2013 12:36 schreef shiznuts het volgende:
Hoop dat het niet zo loopt als met de Xiaomi-cloon.
Heeft naar mijn weten te maken dat het ruim bij post pakketjes niet altijd onder druk staat waardoor er grote schommelingen plaats kunnen vinden. Kunnen de Li-ion accu's niet zo goed tegen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef Mehari het volgende:
De dreamliner accu's laten zien dat Li-ion batterijen een potentiëel gevaar vormen.
Nemen we ook nog de vaak wat mindere kwalteits controle van chinese fabrikanten mee en een container vol van die dingen.
Er zijn incidenten geweest dat weet ik zeker, zoiets als deze maatregel komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Belastingdiensten van buiten China zullen daar toch niet mee te maken hebben denk ik.
Bij vrijwel elk modern vliegtuig heeft het vrachtruim de zelfde druk als de cabine.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef gomez2010 het volgende:
[..]
Heeft naar mijn weten te maken dat het ruim bij post pakketjes niet altijd onder druk staat waardoor er grote schommelingen plaats kunnen vinden. Kunnen de Li-ion accu's niet zo goed tegen.
Dat idee kreeg ik ook. Dat er 1 vervangende unit is voor het lcd scherm en digitizer (touchpanel). Ik zie het alleen niet zo zitten om dit zelf te gaan omwisselen.Weet iemand hier ook een Nederlandse reparatieservice voor dit soort dingen. Heb intussen een vervangende unit gevonden (touchpanel en lcd scherm) voor 139 dollar.quote:
Jup, dan moet je een hot plate ding hebben om de lijm gemakkelijk los te laten komen, maar ik ken / weet niemand die zo'n ding heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Mehari het volgende:
Het probleem zal de onderdelen worden.
Ik heb een Umi X2 display/touchpanel gevonden op Aliexpress voor 122Euro.
Waarschijnlijk is het display niet afzonderlijk te bestellen daar dit verlijmt is met het touchpanel.
Ik vraag me alleen af wat het energieverbruik daar van zal zijn...quote:Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef RDMKR het volgende:
ik denk dat die MX3 wel interessant is aangezien ze een update gaan uitbrengen waarmee alle 8 cores tegelijk aan gaan... 4x cortex A15 + 4x cortex A7; vergeet mediatek, dit is het echte werk.
Ja precies. Vraag me sowieso het nut ervan af. Ik heb nu een Samsung Galaxy S4 (I9505) ook de laatste keer dat ik zo'n toestel koop.quote:Op maandag 25 november 2013 17:44 schreef RDMKR het volgende:
zou wel eens mee kunnen vallen; hoe sneller ze klaar zijn met hun taken, hoe sneller ze weer "uit" kunnen gaan.
kan om die reden ook dat het nauwelijks verschil maakt aangezien er niet genoeg werk is voor 8 cores.
maar goed, bragging rights, je weet wel.
Dan zou die MX3 dus met terugwerkende kracht alsnog de eerste 8-core phone zijn...!?quote:Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef RDMKR het volgende:
ik denk dat die MX3 wel interessant is aangezien ze een update gaan uitbrengen waarmee alle 8 cores tegelijk aan gaan... 4x cortex A15 + 4x cortex A7; vergeet mediatek, dit is het echte werk.
Je hebt gelijk, het is geen Snapdragonquote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef RDMKR het volgende:
uhm, samsung exynos octa toch? of is er ook een snapdragon versie?
dacht dat xiaomi de snapdragon 800 had.
ZTE Z5s als optie?quote:Op maandag 25 november 2013 17:29 schreef Yi-Long het volgende:
Nieuwe Zopo 8-core is nog niet uit, Xiaomi M3 is nergens te kopen in de winkel, dus ik denk dat ik deze dagen de Meizu MX3 ga halen, voor zo'n 330-340 euro (32GB)...
Ik vind de Xiaomi eigenlijk mooier, maar dat wordt iets teveel moeite.
Tenzij iemand nog een goed alternatief weet voor rond de 300euro, met 32GB, 2GB, en NFC...!?
mijn Lenovo K900 staat te koop voor 289 euro. uitstekende 13MP sony exmor BSI camera met f/1.8 lens. prachtig uiterlijk van 6.9mm dik, 5.5 inch scherm, 2.0Ghz processor. en dan onmiddelijk in Nederland dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:25 schreef cb2013 het volgende:
Duurt lang met sommige telefoons. Heb een goede 5" telefoon nodig met goede camera. Schiet niet op. En liefst onder de 8mm dikte.
lag er ws aan dat ik constant bluetooth, wifi en data aan had staan... stuk minder erg nu.quote:de standby battery drain is ook veel hoger dan die van mediatek...
Welke antutu staat erop, want ik kwam laatst een artikel tegen dat er nu twee versies(antutu en antutu X) zijn omdat fabrikanten blijkbaar met de ene kunnen "cheaten" om hogere scores te krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 05:35 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren in de winkel even de Antutu test gedaan op de Meizu MX3, maar daar kwam maar 14000 ofzo uit, terwijl dat volgens 'internet' dus rond de 28000 ofzo hoort te zijn...!?
Is iTouch een beetje een goed merk!? Ligt hier in de winkel, en heeft wel een mooi 'leren' achterkantje... en qua specs ook redelijk OK (32GB, 2GB)
Geen idee.... was gewoon even in de winkel, dus heb snel die antutu app aangeklikt, en gekeken wat er uit kwamquote:Op woensdag 27 november 2013 06:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke antutu staat erop, want ik kwam laatst een artikel tegen dat er nu twee versies(antutu en antutu X) zijn omdat fabrikanten blijkbaar met de ene kunnen "cheaten" om hogere scores te krijgen.
Oei...Dit had ik nu niet willen zien...quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik begin nu toch te twijfelen:
http://www.aliexpress.com/item/JIAYU-G3T-G3S-phone-MTK6589T-1-5ghz-quad-core-Phone-Android-4-2-4-5-IP/1481098550.html
of wachten op de G2F?
Meh ik wacht wel op de G2F. Die heeft een 4,3 inch scherm en is ongeveer $100.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Oei...Dit had ik nu niet willen zien...
Jammer man! Ik ben er ook naar op zoek, maar hoorde dat ze pas mid December weer in stock komenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, blijft balen dat de xiaomi mi3 nergens te koop is.. . al zag ik wel een xiaomi hongmai ofzo hier in de straat, voor ongeveer 200...
Had ook de Lenovo k910 wel leuk gevonden...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik begin nu toch te twijfelen:
http://www.aliexpress.com/item/JIAYU-G3T-G3S-phone-MTK6589T-1-5ghz-quad-core-Phone-Android-4-2-4-5-IP/1481098550.html
of wachten op de G2F?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:49 schreef Morri het volgende:
[..]
Oei...Dit had ik nu niet willen zien...
If its to good to be true...quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:00 schreef NameUnknown het volgende:
Eternal... maar niet Eternal Team. En geen feedback. To good to be true?
Ik had al bijna mijn G3 op Marktplaats staan.
Standaard met root lijkt mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Zo, twee Jiayu G4T's binnen. Wat is de beste rom van het moment? Want die Chinese troep ben ik wel zat.
100 appsquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:50 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik begin toch het liefst zo kaal mogelijk. Er staan zoveel apps op, zeker 100 stuks. Om ze een voor een te verwijderen en de kans te lopen er een teveel weg te gooien....
Er zijn veel ROMs voor de G4 te vinden, kan je die ook draaien op de G4T?
Zeker weten dat je die kan gebruiken? Ik mis de 'T' en het zou zonde zijn om 'm te bricken. Ook al heb ik er tweequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
100 apps! Klinkt als een of andere ''bonus'' van die Chinees. Bij mij waren het er hoogstens 35..
Kijk voor meer info/ervaringen over flashen eens bij de buren en voor ROMS op Needrom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |