Welk mob is dat kek ding?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef RobertNL het volgende:
Aangezien mensen hier ook nog wel eens van die goedkope dockjes kopen.
Let even op als je de connector wil draaien er zijn blijkbaar twee soorten in omloop:
[ link | afbeelding ]
Van de achterste op deze foto is het kabeltje te kort om hem te kunnen draaien en moet je dus meer gaan prutsen. Die versie is waarschijnlijk wel nieuwer omdat er beter is nagedacht over de connector (zit vast met twee pinnetjes).
Heb overigens beide in 1 levering van BIC ontvangen
Oh, en vandaag ook nog dit ontvangen:
[ link | afbeelding ]
Kek ding
Inew V3quote:
Ziet er zeer vet uitquote:
Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ziet er zeer vet uitHoeveel was je kwijt en waar? Wil zelf misshien de nubia z5s mini halen, maar dit ziet er ook heel cool uit
Dat valt heel erg mee. De powerknop kan je makkelijk bij en de volume zit iets hoger waardoor deze ook handig te bedienen is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:28 schreef eleganza het volgende:
@Robert
Lekker counter-intuitive, die knoppenPower links en volume rechts...alle telefoons die ik in handen heb gehad hadden het andersom
![]()
Dat gezegd te hebben, hij ziet er verder wel strak uit
Thanks, maar een keer is een knoop doorhakken met aankoop. Loop nog steeds met een Samsung s-plusquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:
- Met 32GB SD - 190 dollar
- Met leren hoesje - 195 dollar
- standaard - 175 dollar (coupon: INEW V3)
Op Aliexpress voor $170quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:
- Met 32GB SD - 190 dollar
- Met leren hoesje - 195 dollar
- standaard - 175 dollar (coupon: INEW V3)
[..]
Dat valt heel erg mee. De powerknop kan je makkelijk bij en de volume zit iets hoger waardoor deze ook handig te bedienen is.
5 inch is te grootquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef zik3100 het volgende:
Als iemand met een 5 inch phone dit leest kan hij/zij dan even zeggen dat hij niet te groot is want mijn moeder heeft net een 4.5 inch gekocht en nu ik hem zie denk ik als het nog groter wordt het op een snij plank begint te lijken
Ook in stockquote:
5'' is (voor mij) niet te groot, hangt puur van je eisen af. Veel groter ga ik niet want dan kan ik hem niet meer met 1 hand bedienenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef zik3100 het volgende:
Als iemand met een 5 inch phone dit leest kan hij/zij dan even zeggen dat hij niet te groot is want mijn moeder heeft net een 4.5 inch gekocht en nu ik hem zie denk ik als het nog groter wordt het op een snij plank begint te lijken
Had het voordat ik 'm had besteld al ergens gelezen. Maar nu lees ik dat die knoppen alleen bij aanraking oplichten, maar dat geldt dan zeker alleen voor de G4 en niet de G4T.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef shiznuts het volgende:
AFFIRM.
Tenzij je je daardoor opgelicht voelt... dan is het maar net hoe je het bekijkt.
Toetsen van de G4 lichten ook niet op. M'n pa heeft de G4, ik de G4Tquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Had het voordat ik 'm had besteld al ergens gelezen. Maar nu lees ik dat die knoppen alleen bij aanraking oplichten, maar dat geldt dan zeker alleen voor de G4 en niet de G4T.
Verder is het een top ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |