die aangegeven stats kloppen voor geen meter.. aug a3 zou het stabielst moeten zijn... Maar op de charts is het 1 van de ergste gunsquote:Op maandag 18 november 2013 17:13 schreef Dientje12 het volgende:
rpk-74 een wapen zonder enige recoil terwijl stability heel laag is
quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
Soms heb je idd van die potjes waar mooie teamplay is. Een heel rondje lekker rondvliegen in een chopper die netjes gerepaired wordt en niemand die je uit de lucht knalt, omdat je zo goed samen werkt. En dan is de ronde voorbij, zijn alle goeie gamers weg en heb je vooral niet spottende, campende sniper teammates. Allemaal lekker in een kluitje op elkaar lekker zelf easy kills scoren aka fuck de teamresult. Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipennCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Op de "echte" ultra setting ziet het er niet mooi uit. Er is veel te veel gras en herhaling.quote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Battlefield 4 Terrain Decoration Setting is bugged op de PC!!!
Medium == Ultra!!
Ze zouden er een paar grasmaaiers in moeten doen.quote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de "echte" ultra setting ziet het er niet mooi uit. Er is veel te veel gras en herhaling.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Dientje12 het volgende:
Ik vind het vreemd dat niemand op die Z11 schiet met normale wapens, in harcore word ik er altijd door de cockpit eruitgeschoten. En dat is niet omdat ik zovaak stilhang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo moet het, niet als mijn squad alleen maar snipenn
Zelf ook wel gedaan, op hardcore gewoon met je lmg kun je vaak de piloot er wel uitknallen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Je ziet ze wel op me schieten hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 23:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat niemand op die Z11 schiet met normale wapens, in harcore word ik er altijd door de cockpit eruitgeschoten. En dat is niet omdat ik zovaak stilhang.
Zelf ook wel gedaan, op hardcore gewoon met je lmg kun je vaak de piloot er wel uitknallen.
Dan knife ik toch liever paar van die kut campersquote:Op maandag 18 november 2013 23:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik vind het altijd leuk om op dat soort mensen te gaan jagen(die dus aan het ownen zijn in een vehicle), kost me vaak ook mijn k/d omdat ik teveel risico's neem maar het is leuk om te doen.
Heb het zelf altijd met tanks, als ik slecht ga ga ik gewoon tankhoeren en dan komt het vanzelf goed![]()
Was al bekend eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:26 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/201(...)lt-gameplay-footage/
De maps van Second Assault zijn bekend:
Gulf of Oman
Caspian Border
Operation Fire strom
3 Leuke maps en dan komt er metro bij,,
dat er gewoon braaf betaald wordt voor gerecyclede maps vind ik eigenlijk de grootste aids.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:00 schreef rubbels het volgende:
[..]
Was al bekend eigenlijk
En het is niet Metro waar ik van baal, maar Caspian en Firestorm. Wat een pure aids maps vind ik dat...
Dat is helemaal waar. Als je maps opnieuw wil gebruiken prima, maar geef ze dan gratis of voor een hele lage prijs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:04 schreef byah het volgende:
[..]
dat er gewoon braaf betaald wordt voor gerecyclede maps vind ik eigenlijk de grootste aids.
Ik meen mij anders te herinneren dat jij vaak genoeg in Metro te vinden wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:26 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/201(...)lt-gameplay-footage/
De maps van Second Assault zijn bekend:
Gulf of Oman
Caspian Border
Operation Fire strom
3 Leuke maps en dan komt er metro bij,,
Dat ze het voorschotelen idd wel...quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:04 schreef byah het volgende:
[..]
dat er gewoon braaf betaald wordt voor gerecyclede maps vind ik eigenlijk de grootste aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |