Jammer....ik heb wel zin in veel sneeuw en de kerstboom en zitten voor het raam bij de warme kachel met een warm drankje en een koekje...quote:Op donderdag 14 november 2013 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Troost je
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)s-spookverhaal.dhtml
Been there, done that...geen succes, koop schoenen daarom liever in de juiste maat. Daarnaast, waarom zou je zulk soort dingen te groot gaan kopen als het wel in je maat te koop is? (maar alleen hier waarschijnlijk nietquote:
Ach, ik heb maat 43, zijn sowieso amper damesschoenen in te vinden.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Been there, done that...geen succes, koop schoenen daarom liever in de juiste maat. Daarnaast, waarom zou je zulk soort dingen te groot gaan kopen als het wel in je maat te koop is? (maar alleen hier waarschijnlijk niet)
Ik vind het ook jammer haha, was net deze week begonnen met een eckte heuse voorraadkast (toeval, niet voor de horrorwinterquote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Jammer....ik heb wel zin in veel sneeuw en de kerstboom en zitten voor het raam bij de warme kachel met een warm drankje en een koekje...
Lotgenoot!quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ach, ik heb maat 43, zijn sowieso amper damesschoenen in te vinden.
hier nog eenquote:
Ze zagen er heerlijk uit ja die chips, maar ik durfde nooit chips te kopen van de Lidl (de meesten riepen dat de chips daar niet lekker zijn) maar die ga ik dan ook maar meenemen morgen, dank!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:34 schreef Copycat het volgende:
Verder: de ambachtelijke naturel chips die nu weer in de schappen liggen.
Pijnacker!!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
Is er al ergens een up to date overzicht met welke Lidl's een bakkerij hebben?
Of iemand die weet of er eentje is in de regio Rotterdam / Zoetermeer oid?
Ik wil dat stokbrood nou wel eens proeven
Oh top, daar wil ik dan wel een keer een stukkie voor omrijden, dank je!quote:
Die reguliere chips vind ik ook niet lekker. Die wat luxere chips met peper en zout vind ik wel okay, maar deze vind ik echt lekker. Te lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
Ze zagen er heerlijk uit ja die chips, maar ik durfde nooit chips te kopen van de Lidl (de meesten riepen dat de chips daar niet lekker zijn) maar die ga ik dan ook maar meenemen morgen, dank!
Vlakbij de Viergang, mooie zaak wel!!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh top, daar wil ik dan wel een keer een stukkie voor omrijden, dank je!
Runderriblappen zie ik zo snel in het vorige topicquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:33 schreef Stansfield het volgende:
Wat hadden ze bij de lidl ook al weer voor vlees wat goed geschikt was voor stoofschotels?
Ik ben hem wel eens tegengekomen bij een speciale actieweek.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:02 schreef RipMcPants het volgende:
Weet iemand of de Pizza Inferno nog terugkomt? Ik mis dat ding
Ah, dank!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Ik ben hem wel eens tegengekomen bij een speciale actieweek.
doet me denken aan die lamb rack die ze rond de feestdagen hebben, ook altijd heerlijk malsquote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
De T-bone lamb chops
Om je vingers bij af te likken!
Ze zitten in zo'n verpakking, maar dan zijn het chops ipv steaks (dus iets kleiner dan dat er op dat voorbeeldbord ligt). Er zitten er zes in 1 verpakkingDe chops zijn 350 gram voor vijf euro zoveel. Niet zes-zoveel zoals op dit plaatje.
[ afbeelding ]
Die in Delft op de Multatuli-weg ook. Maar volgens mij is Pijnacker net iets dichterbij voor jouquote:
Op donderdag
14 november 2013 19:09 schreef
Greys het
volgende:
[..]
Oh top, daar wil ik dan wel een keer een stukkie voor omrijden, dank je!
Ja ik woon in Bleiswijk, dus Pijnacker is idd dichterbij.quote:Op zondag 17 november 2013 20:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die in Delft op de Multatuli-weg ook. Maar volgens mij is Pijnacker net iets dichterbij voor jou
Wordt tijd dat Bleiswijk ook broodafdeling krijgt!quote:Op zondag 17 november 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik woon in Bleiswijk, dus Pijnacker is idd dichterbij.
Maar lief dat je meedenkt
quote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Leeuwarden ook broodafdeling krijgt!
Ja he?quote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Bleiswijk ook broodafdeling krijgt!
Ik vond em enorm tegenvallen eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
(Woon jij er ook?)
En ik werd laatst lekker gemaakt door iemand die zei dat ze zulke overheerlijke cheesecake hebben bij de Lidl in de vriezer, maar hij was er niet. Komt die af en aan, ofzo?
[ afbeelding ]
Kom er regelmatig, woon zelf in Berkel. Heb er wel 2 en half jaar gewoond hahaha.quote:Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
(Woon jij er ook?)
En ik werd laatst lekker gemaakt door iemand die zei dat ze zulke overheerlijke cheesecake hebben bij de Lidl in de vriezer, maar hij was er niet. Komt die af en aan, ofzo?
[ afbeelding ]
Waar ligt datquote:Op maandag 18 november 2013 18:38 schreef AnnaNiem het volgende:
Die maple fudge die ze nu hebben.... heerlijk!!!!
Tijdelijke...quote:Op maandag 18 november 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar ligt dat![]()
Bij de gewone snoepafdeling of bij de tijdelijke dingen?
Wat leukquote:Op maandag 18 november 2013 21:37 schreef Seß het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
http://www.culy.nl/inspir(...)k-met-toprestaurant/
Die mis ik ook. De Inferno chips. Was helaas tijdelijk. Ik hoop dat ie gauw weer komt.quote:Op maandag 18 november 2013 21:40 schreef Adomas het volgende:
Die 'hete' chips vind ik lekker, maar die hadden ze de vorige keer niet. De ijsthee is trouwens 20 cent goedkoper in Duitsland, en die halve literflessen bier (weet t merk niet) kosten daar 2,30 voor 6 en hier 78 cent per stuk.
Ik dacht ook tijdelijk, maar een tijd nadat ik ze voor het eerst kocht hadden ze ze weer. En nu dus weer niet.quote:Op maandag 18 november 2013 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die mis ik ook. De Inferno chips. Was helaas tijdelijk. Ik hoop dat ie gauw weer komt.
Nou ja hopen dat als iemand het ziet diegene het hier meldt, dan haal ik gelijk een voorraadquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Adomas het volgende:
[..]
Ik dacht ook tijdelijk, maar een tijd nadat ik ze voor het eerst kocht hadden ze ze weer. En nu dus weer niet.
Ik krijg hier nooit folders van de Lidl.. Best jammer!quote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik kreeg net de nieuwe folder van de Lidl en zowel de Cheesecake als de hierboven genoemde fudge staan er in inderdaad
Hehe ja. Maar als ik er 10 koop zijn ze binnen een week op.quote:Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nou ja hopen dat als iemand het ziet diegene het hier meldt, dan haal ik gelijk een voorraad
De lidl folder staat ook in de spotta-app. Ideaal!quote:Op maandag 18 november 2013 22:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik krijg hier nooit folders van de Lidl.. Best jammer!
Pijnacker geweest??quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
Cheesecake gehaald en de maple syrup fudge en de perenkaneelcompote
En nog veel meer, maar dat zijn niet echt bijzondere dingen
Nee gewoon in het durp, ze hadden er alles nu behalve het stokbrood uiteraard.quote:
Hij is heerlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Mirjam het volgende:
ik zag de fudge staan en moest aan je denken Greys
Niet meegenomen ook, er moet hier flink beknibbeld worden
Laat je weten hoe hij smaakte?
Was er vanmorgen nog even, niks bijzonders gekocht, moet ook zwaar bezuinigen...quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee gewoon in het durp, ze hadden er alles nu behalve het stokbrood uiteraard.
Dat ga ik zaterdag lekker proberen in Pijnacker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |