quote:Ja dat level ja maar ik weet al wat je moest doen dus laat maar is best makkelijk eigenlijk
Op donderdag 3 oktober 2002 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
op het strand? Met van die zonne panelen? Ik ben er net ff dus ik kan je niet verder helpen maar dan weet ik tenminste waar je bent.
Echt zo'n kicke spel. Ohja, wat ik niet snap, als je via z''on teleport M gaat dan moet je gewoon al die zooi opnieuw opruimen. Hoort dat zo. Want als ik dus een shine vind in zo'n sublevel dan keer ik dus terug naar het eiland. En als ik dan terug ga waar ik die shine had gevonden dan ligt er gewoon weer al die troep.
Ik wil Mariooooooooooooo
.
quote:ik ga zodadelijk even aan de slag met dat level. Ik heb trouwens die gaint bowser verslagen. Echt leuk gedaan... Meer zeg ik niet
Op donderdag 3 oktober 2002 21:59 schreef febster het volgende:[..]
Ja dat level ja maar ik weet al wat je moest doen dus laat maar is best makkelijk eigenlijk
En bij episode 3 van dat beach level (waar je ook (in episode 2) moest racen)
Ik kom niet op de hoge buizen (die in de lucht (zweven?) dus)
Edit;
Kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
nog van delfino plaza af???
Lijk me anders wel erg jammer!
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 04-10-2002 21:08]
quote:Je moet die beesten op die panelen met water besproeien todat ze op 1 poot gaan staan. Dan moet je zo'n blast jump doen. Soort bodyslam. Dan vliegt dat beest er af.
Op vrijdag 4 oktober 2002 19:13 schreef gieling.com het volgende:
Ja, wat moet je doen (in dat level met die zonnepanelen)
Ik krijg een zo'n beest wel uit evenwicht, maar hij valt er iet vanaf!
Hoe kom je eigenlijk op die andere?? (voldens mij zijn ze te hoog om op te springen)En bij episode 3 van dat beach level (waar je ook (in episode 2) moest racen)
Edit;Kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
quote:En om op die andere panelen te komen moet je gewoon je hover gebruiken. Ergens achter bij die steunbalken waar die panelen op rusten moet je een plantje besproeine, dan komt er een trap die je naar boven lijdt. Vanaf daar kan je door middel van je hoover wel op die andere panelen komen. Of probeer het via de palbomen
Op vrijdag 4 oktober 2002 19:13 schreef gieling.com het volgende:
Ja, wat moet je doen (in dat level met die zonnepanelen)
Ik krijg een zo'n beest wel uit evenwicht, maar hij valt er iet vanaf!
Hoe kom je eigenlijk op die andere?? (voldens mij zijn ze te hoog om op te springen)En bij episode 3 van dat beach level (waar je ook (in episode 2) moest racen)
Edit;Kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
Bye Bye
quote:Ja... Ik zou hem wel halen. Je kan hem toch ook later halen als je klaar bent met RE en doshin?
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:28 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om hem te halen!!! Is de gameplay echt zo geniaal en uitdagend?? Zelfs zo goed dat ik hem moet halen ondanks dat ik met RE, Doshin bezig ben en dat Pro Evolution Soccer voor de PS2 uit gaat komen deze maand??
quote:Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:41 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ja... Ik zou hem wel halen. Je kan hem toch ook later halen als je klaar bent met RE en doshin?
quote:24?!?!
Op zaterdag 5 oktober 2002 04:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, ik ben ook overtuigd, ga hem vandaag halen!!
quote:hehe, ja: don't fok with mario. Geen excus om hem niet te halen. Ik weet niet hoeveel sunshines ik heb. Ga ff kijken...
Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !
quote:kheb 16 sunshines.
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:28 schreef Cheiron het volgende:
hmm.. denk dat er toch eerder een gamecube in huis komt dan gepland...
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, ik ben ook overtuigd, ga hem vandaag halen!!
(Dit heb ik al gevraagd, maar nog geen antwoord, en ik kom anders niet verder!)
quote:Portals is volgens mij de enigste manier om ergens anders te komen. Je kan je wel laten afschieten met een kannon naar een ander eiland. En als je geen missies wilt doen dan moet je je later teleporten naar een episode die je al hebt gedaan. Een andere oplossing is er volgens mij niet
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:40 schreef gieling.com het volgende:
Maar, kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
nog van delfino plaza af??? Waar je dan gewoon (zonder een opdracht te vervullen, gewoon leuk kan rond lopen)
Ik kom niet op de hoge buizen (die in de lucht (zweven?) dus)(Dit heb ik al gevraagd, maar nog geen antwoord, en ik kom anders niet verder!)
En kan je iets specifieker zijn met: dat beach level met die grote huizen. Ik weet niet welke je bedoelt...
Heb de cube via mijn h.t aangesloten en de dolby prologic II klinkt fantastisch door je boxen, zeer fraaie omgevingsgeluiden klinken naast en achter je.
Graphics niet baanbrekend maar zeker een verbetering t.o.v. 64, let maar eens op alle bewegingen die je overal ziet, overal gebeurt wel wat.
Dat belooft wat voor Zelda.
quote:Aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggghhhhh,..zeg dat wel. Dat wordt de knaller van 2003. (2002 voor de Japs)
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:43 schreef starbuck het volgende:Dat belooft wat voor Zelda.
quote:Ricco harbor, dat level, ik kan niet op die hoge balken komen (waar je je shine uit die grote gele ding moet halen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:08 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Portals is volgens mij de enigste manier om ergens anders te komen. Je kan je wel laten afschieten met een kannon naar een ander eiland. En als je geen missies wilt doen dan moet je je later teleporten naar een episode die je al hebt gedaan. Een andere oplossing is er volgens mij niet
(maar het is ook geen gta he)
En kan je iets specifieker zijn met: dat beach level met die grote huizen. Ik weet niet welke je bedoelt...
En bij dat level waar je die beesten van die spiegels af moet dumen. Ik kan ze op een been krijgen. Alleen hoe moet ik ze eraf gooien????
Als ik tegen ze aan spring, krijg ik schade, en vallen die beesten erniet vanaf!
quote:Oh daar. Je moet ff het water ingaan en een stukje van de kant zwemmen (even zoeken) dan vind je een hek waaraan je je kan vastgrijpen en naar boven kunt klimmen. Als je op de top van het hek bent dan komt er een soort haak aan die heen en weer gaat, daar moet je je aan vasthouden en zo kom je uit eindelijk boven. Maar het is ook op andere manieren te doen.
Op zondag 6 oktober 2002 11:52 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ricco harbor, dat level, ik kan niet op die hoge balken komen (waar je je shine uit die grote gele ding moet halen.
En bij dat level waar je die beesten van die spiegels af moet dumen. Ik kan ze op een been krijgen. Alleen hoe moet ik ze eraf gooien????
Als ik tegen ze aan spring, krijg ik schade, en vallen die beesten erniet vanaf!
En die vogels moet je eerst bespuiten totdta ze op 1 been gaan staan en dan moet je een soort bodyslam doen alleen je komt op je reet neer. Jump + L volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |