abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6097836
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

op het strand? Met van die zonne panelen? Ik ben er net ff dus ik kan je niet verder helpen maar dan weet ik tenminste waar je bent.

Echt zo'n kicke spel. Ohja, wat ik niet snap, als je via z''on teleport M gaat dan moet je gewoon al die zooi opnieuw opruimen. Hoort dat zo. Want als ik dus een shine vind in zo'n sublevel dan keer ik dus terug naar het eiland. En als ik dan terug ga waar ik die shine had gevonden dan ligt er gewoon weer al die troep.

Ja dat level ja maar ik weet al wat je moest doen dus laat maar is best makkelijk eigenlijk
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_6099473
Kut-universiteit. Nu mag ik dat spel pas maandag kopen van mezelf.

Ik wil Mariooooooooooooo .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 18:42:47 #53
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6111509
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 21:59 schreef febster het volgende:

[..]

Ja dat level ja maar ik weet al wat je moest doen dus laat maar is best makkelijk eigenlijk

ik ga zodadelijk even aan de slag met dat level. Ik heb trouwens die gaint bowser verslagen. Echt leuk gedaan... Meer zeg ik niet
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_6111864
Ja, wat moet je doen (in dat level met die zonnepanelen)
Ik krijg een zo'n beest wel uit evenwicht, maar hij valt er iet vanaf!
Hoe kom je eigenlijk op die andere?? (voldens mij zijn ze te hoog om op te springen)

En bij episode 3 van dat beach level (waar je ook (in episode 2) moest racen)
Ik kom niet op de hoge buizen (die in de lucht (zweven?) dus)

Edit;

Kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
nog van delfino plaza af???

Lijk me anders wel erg jammer!

[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 04-10-2002 21:08]

vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:25:02 #55
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6113682
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 19:13 schreef gieling.com het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op die andere?? (voldens mij zijn ze te hoog om op te springen)

Edit;

Je moet die beesten op die panelen met water besproeien todat ze op 1 poot gaan staan. Dan moet je zo'n blast jump doen. Soort bodyslam. Dan vliegt dat beest er af.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:27:09 #56
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6113714
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 19:13 schreef gieling.com het volgende:

Edit;

En om op die andere panelen te komen moet je gewoon je hover gebruiken. Ergens achter bij die steunbalken waar die panelen op rusten moet je een plantje besproeine, dan komt er een trap die je naar boven lijdt. Vanaf daar kan je door middel van je hoover wel op die andere panelen komen. Of probeer het via de palbomen
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:27:45 #57
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6113721
En weet je wat ik ga doen... SMS spelen.

Bye Bye

vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:28:36 #58
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6113732
Ik ben aan het twijfelen om hem te halen!!! Is de gameplay echt zo geniaal en uitdagend?? Zelfs zo goed dat ik hem moet halen ondanks dat ik met RE, Doshin bezig ben en dat Pro Evolution Soccer voor de PS2 uit gaat komen deze maand??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:41:53 #59
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6115811
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:28 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om hem te halen!!! Is de gameplay echt zo geniaal en uitdagend?? Zelfs zo goed dat ik hem moet halen ondanks dat ik met RE, Doshin bezig ben en dat Pro Evolution Soccer voor de PS2 uit gaat komen deze maand??
Ja... Ik zou hem wel halen. Je kan hem toch ook later halen als je klaar bent met RE en doshin?
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 04:17:28 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6117999
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:41 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Ja... Ik zou hem wel halen. Je kan hem toch ook later halen als je klaar bent met RE en doshin?

Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6119394
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 04:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !

24?!?!
Ik heb er pas 10
pi_6119410
hmm.. denk dat er toch eerder een gamecube in huis komt dan gepland...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:19:35 #63
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_6120504
Ja, ik ben ook overtuigd, ga hem vandaag halen!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:22:38 #64
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6120534
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:23:44 #65
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6120553
quote:

[..]

hehe, ja: don't fok with mario. Geen excus om hem niet te halen. Ik weet niet hoeveel sunshines ik heb. Ga ff kijken...
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:38:07 #66
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6120700
quote:

[..]

kheb 16 sunshines.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:39:10 #67
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6120715
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:28 schreef Cheiron het volgende:
hmm.. denk dat er toch eerder een gamecube in huis komt dan gepland...
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
pi_6122433
Maar, kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
nog van delfino plaza af??? Waar je dan gewoon (zonder een opdracht te vervullen, gewoon leuk kan rond lopen)

(Dit heb ik al gevraagd, maar nog geen antwoord, en ik kom anders niet verder!)

zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:08:41 #69
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6124945
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:40 schreef gieling.com het volgende:
Maar, kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
nog van delfino plaza af??? Waar je dan gewoon (zonder een opdracht te vervullen, gewoon leuk kan rond lopen)

(Dit heb ik al gevraagd, maar nog geen antwoord, en ik kom anders niet verder!)

Portals is volgens mij de enigste manier om ergens anders te komen. Je kan je wel laten afschieten met een kannon naar een ander eiland. En als je geen missies wilt doen dan moet je je later teleporten naar een episode die je al hebt gedaan. Een andere oplossing is er volgens mij niet (maar het is ook geen gta he)

En kan je iets specifieker zijn met: dat beach level met die grote huizen. Ik weet niet welke je bedoelt...

zaterdag 5 oktober 2002 @ 20:43:29 #70
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_6125297
wow, dit is platform zoals "hij" het bedoeld heeft, heerlijke gameplay, even wennen aan de camera maar dan spat het plezier van je scherm...

Heb de cube via mijn h.t aangesloten en de dolby prologic II klinkt fantastisch door je boxen, zeer fraaie omgevingsgeluiden klinken naast en achter je.

Graphics niet baanbrekend maar zeker een verbetering t.o.v. 64, let maar eens op alle bewegingen die je overal ziet, overal gebeurt wel wat.

Dat belooft wat voor Zelda.

zondag 6 oktober 2002 @ 00:06:30 #71
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6128377
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:43 schreef starbuck het volgende:

Dat belooft wat voor Zelda.

Aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggghhhhh,..zeg dat wel. Dat wordt de knaller van 2003. (2002 voor de Japs)
pi_6133016
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:08 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Portals is volgens mij de enigste manier om ergens anders te komen. Je kan je wel laten afschieten met een kannon naar een ander eiland. En als je geen missies wilt doen dan moet je je later teleporten naar een episode die je al hebt gedaan. Een andere oplossing is er volgens mij niet (maar het is ook geen gta he)

En kan je iets specifieker zijn met: dat beach level met die grote huizen. Ik weet niet welke je bedoelt...

Ricco harbor, dat level, ik kan niet op die hoge balken komen (waar je je shine uit die grote gele ding moet halen.

En bij dat level waar je die beesten van die spiegels af moet dumen. Ik kan ze op een been krijgen. Alleen hoe moet ik ze eraf gooien????
Als ik tegen ze aan spring, krijg ik schade, en vallen die beesten erniet vanaf!

zondag 6 oktober 2002 @ 13:55:52 #73
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6134369
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 11:52 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ricco harbor, dat level, ik kan niet op die hoge balken komen (waar je je shine uit die grote gele ding moet halen.

En bij dat level waar je die beesten van die spiegels af moet dumen. Ik kan ze op een been krijgen. Alleen hoe moet ik ze eraf gooien????
Als ik tegen ze aan spring, krijg ik schade, en vallen die beesten erniet vanaf!

Oh daar. Je moet ff het water ingaan en een stukje van de kant zwemmen (even zoeken) dan vind je een hek waaraan je je kan vastgrijpen en naar boven kunt klimmen. Als je op de top van het hek bent dan komt er een soort haak aan die heen en weer gaat, daar moet je je aan vasthouden en zo kom je uit eindelijk boven. Maar het is ook op andere manieren te doen.

En die vogels moet je eerst bespuiten totdta ze op 1 been gaan staan en dan moet je een soort bodyslam doen alleen je komt op je reet neer. Jump + L volgens mij.

pi_6134479
Yes, ik heb hem gisteren gehaald maar nog niet echt kunnen spelen maar het ziet er nu al erg goed uit
  zondag 6 oktober 2002 @ 14:23:27 #75
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6134719
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:04 schreef erikh het volgende:
Yes, ik heb hem gisteren gehaald maar nog niet echt kunnen spelen maar het ziet er nu al erg goed uit
. Echt kickuuu spel. Maar het wordt al snel heel moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')