quote:Dat dacht je, pizza-addict. Bij controle betreft dit een aanbieding icm 1 of ander spel waarbij de GC dan uiteindelijk 169 kost. Maar je dus wel 229 betaalt.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:33 schreef Luigi het volgende:[..]
Zie tweakers pricewatch, gameshop.nl heeft 'm voor 169 euro.
quote:In combinatie met een spel (maakt niet uit welk spel) inderdaad, maar wat heb je aan een GC zonder spel?
Op woensdag 2 oktober 2002 15:38 schreef Luigi het volgende:[..]
Dat dacht je, pizza-addict. Bij controle betreft dit een aanbieding icm 1 of ander spel waarbij de GC dan uiteindelijk 169 kost. Maar je dus wel 229 betaalt.
anyway, bij de mediamarkt zijn ze ook 169 (zonder spel)
quote:Nou, so far de betrouwbaarheid van de pricewatch dus. Daar staat -ie nog voor 199 bij de MM.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:57 schreef facedown het volgende:[..]
In combinatie met een spel (maakt niet uit welk spel) inderdaad, maar wat heb je aan een GC zonder spel?
anyway, bij de mediamarkt zijn ze ook 169 (zonder spel)
En zo denderend waren die spellen niet geloof ik.
Ik heb namelijk dixons gebeld, dus 100% zeker dat ie te koop is, tenminste in Arnhem
quote:Kosda?
Op woensdag 2 oktober 2002 15:59 schreef The.PhantoM het volgende:
cool, dixons verkoopt de bundel vandaag al (gc + mario + controller + mem). Dus ik ga hem misschien vandaag halen.Ik heb namelijk dixons gebeld, dus 100% zeker dat ie te koop is, tenminste in Arnhem
Alleen jammer dat er 10 van die kutkinderen voor stonden, anders had ik er misschien nog ff mee gespeeld
quote:Volgens mij was het een willekeurig spel? Dus ook Mario bijvoorbeeld
Op woensdag 2 oktober 2002 15:58 schreef Luigi het volgende:[..]
En zo denderend waren die spellen niet geloof ik.
quote:Nope.
Op woensdag 2 oktober 2002 16:17 schreef facedown het volgende:[..]
Volgens mij was het een willekeurig spel? Dus ook Mario bijvoorbeeld
quote:
Nintendo GamecubepackSuperaanbieding !!! De Gamecube en 1 spel t.w.v. 59.95 nu voor 229.=.
U kunt kiezen uit de spellen Legends of Wrestling of Eighteen Wheeler.
Dus u betaalt voor de Gamecube uiteindelijk 169.=.
Nu verkrijgbaar voor ¤229.00
quote:Mijn shoppa zegt hem morgen al te verkopen. Maar ik moet een essay van 4 kantjes inleveren maandag. Dus het is beter dat ik dat spel pas na maandag koop
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:37 schreef Chocobo het volgende:
Morgen gaat nu het gerucht. We wachten af.
Dan speel ik tien keer liever Resident Evil!
quote:Das last gijs, ik game em al! supercool!
Op woensdag 2 oktober 2002 21:44 schreef Chocobo het volgende:
Dammit,...........vandaag kwam die wel binnen, maar zelf geen tijd meer gehad om hem te halen. Morgenochtend 09:00 sta ik voor de deur.
quote:Dammit MK.........daar heb ik last van. Ik kreeg je SMS;je al,....en ? hoe is ie ? Vertel me shit
Op woensdag 2 oktober 2002 21:55 schreef facedown het volgende:[..]
Das last gijs, ik game em al! supercool!
quote:En Chocobo hoe bevalt ie
Op woensdag 2 oktober 2002 21:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dammit MK.........daar heb ik last van. Ik kreeg je SMS;je al,....en ? hoe is ie ? Vertel me shit
quote:Was was je kwijt zonder RE als ik vragen mag?
Op donderdag 3 oktober 2002 15:07 schreef The.PhantoM het volgende:
vergeten te melden, d8 toch echt dat ik gister had gezegd in dit topic dat ik sms heb. En natuurlijk een gc gekocht(gc + mem + sms +2 controllers + R.E)
quote:Hoezo, heb je die al ofzo?
Op donderdag 3 oktober 2002 15:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Was was je kwijt zonder RE als ik vragen mag?
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:13 schreef Luigi het volgende:
Hoezo, heb je die al ofzo?.
quote:WAANZINNIG. In 1 woord..............
Op donderdag 3 oktober 2002 13:26 schreef febster het volgende:[..]
En Chocobo hoe bevalt ie
?
Gameplay perfectie als je het mij vraagt. En zonder twijfel eens van de moeilijkere Mario's. Wat een cool spel.
quote:Goed he
Op donderdag 3 oktober 2002 17:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
WAANZINNIG. In 1 woord..............
Gameplay perfectie als je het mij vraagt. En zonder twijfel eens van de moeilijkere Mario's. Wat een cool spel.
Eigenlijk heb ik wel 1 probleempje
ik zit vast...
T Level met dat Ei (ik probeer niet te veel te spoileren vandaar) weet iemand wat ik daar uberhaupt moet doen
quote:op het strand? Met van die zonne panelen? Ik ben er net ff dus ik kan je niet verder helpen maar dan weet ik tenminste waar je bent.
Op donderdag 3 oktober 2002 19:06 schreef febster het volgende:[..]
Goed he
! Alleen af en toe als ik eigenlijk een shine moet vinden ofzo vind ik de omgeving veels te leuk en dan blijf ik daar allemaal rondspringen enzo heel irritant
Eigenlijk heb ik wel 1 probleempje
ik zit vast...
T Level met dat Ei (ik probeer niet te veel te spoileren vandaar) weet iemand wat ik daar uberhaupt moet doen
Echt zo'n kicke spel. Ohja, wat ik niet snap, als je via z''on teleport M gaat dan moet je gewoon al die zooi opnieuw opruimen. Hoort dat zo. Want als ik dus een shine vind in zo'n sublevel dan keer ik dus terug naar het eiland. En als ik dan terug ga waar ik die shine had gevonden dan ligt er gewoon weer al die troep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |