Voor 200-300 euro kan je al klaar zijn met een goedkope replica, 1-2 extra magazijnen, batterij, BB's, bril en een broek/shirt van een leger dump. Dan heb je het hoofdzakelijke wel om te airsoften. De rest is optioneel dus kan je het zo duur maken als je zelf wilt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:02 schreef Zeetakje het volgende:
Lijkt me echt gruwelijk vet! Wat kost dat nou zo ongeveer?
Helaas heb ik geen pas om zo'n wapen te bestellen
Deze manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb zo'n ding thuis liggen tegen inbrekers, die dingen schieten echt gruwelijk hard
Bij deze welkom dan! Of heb je nog je gear van in Belgie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:31 schreef Blobje het volgende:
*meldt zich*
Tien jaar geleden voor het eerst in België. Kwam er pas vorige maand achter dat het nu ook in Nederland mag. Aanmelding bij NABV is bijna afgerond. Het wachten is nu op het pasje. Ik ben overigens ook actief op het Airsoft.nl forum. Alleen onder een andere naam dan hier.TS niet zo te zien.
Qua kleding hoef ik niets aan te schaffen. Nog genoeg op voorraad! AA heb ik niet, dus die wordt gehaald zodra het pasje binnen is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:34 schreef Garmon het volgende:
[..]
Bij deze welkom dan! Of heb je nog je gear van in Belgie?
Wat is je omgeving dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:03 schreef NikkelCobalt het volgende:
Heb sinds kort een aantal aa's. Wil er graag mee schieten maar er gebeurt in mijn omgeving vrij weinig qua evenementen
Er is maar één stad en dat is Groningen, dat zou je als Fries toch moeten wetenquote:
Mening.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Er is maar één stad en dat is Groningen, dat zou je als Fries toch moeten weten![]()
Staat ook in m'n profiel
Ja ik weet dat er in Gasselte gespeelt wordt, maar zoek het wat dichterbij. Waarom wel in zo'n gehucht maar niet in Groningen... Ik zoek ook een beetje de mogelijkheid om eens rustig te snuffelen zegmaar. Om daar voor een paar uurtjes heen te gaan tegen duur inschrijfgeld vind ik niet zo'n goede deal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mening.
Dan kan je 17e naar Gasselte.
En je denkt dat ik jouw profiel door ga lezen?
Omdat er in dat gehucht een heel mooi terrein ligt. Dat Groningen zo verrekte provincie is waar niets georganiseerd wordt, zal mij aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:12 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ja ik weet dat er in Gasselte gespeelt wordt, maar zoek het wat dichterbij. Waarom wel in zo'n gehucht maar niet in Groningen... Ik zoek ook een beetje de mogelijkheid om eens rustig te snuffelen zegmaar. Om daar voor een paar uurtjes heen te gaan tegen duur inschrijfgeld vind ik niet zo'n goede deal.
Bovendien heb ik momenteel alleen GBBR's zonder extra mags
Maar goed, als je wat wil dan moet je wat ja...
En ps ;-)
Geen mening: http://nl.wikipedia.org/wiki/Groningen_(stad) +
zo'n boekwerk is m'n profiel ook niet
Nou nou, dat kan wel wat minder hoor. Op je pik getrapt ofzo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat er in dat gehucht een heel mooi terrein ligt. Dat Groningen zo verrekte provincie is waar niets georganiseerd wordt, zal mij aan mijn reet roesten
Je zit zelf te janken dat er niets in de omgeving wordt georganiseerd.
Piemelquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:15 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Nou nou, dat kan wel wat minder hoor. Op je pik getrapt ofzo?
Nice. Ik speel zelf vanuit het team alleen CQB.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
Omgeving waar ik vaak speel. Afwisselend met het verlaten industriegebied hier in de stad
Ik heb een VFC HK416C GBB en een VFC G36C GBB. En een reflex sight met Picatinny mount voor een der beiden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |