abonnement Unibet Coolblue
pi_133239738
Zouden jullie een relatie willen/kunnen hebben met een (ex)-prostituee of gigolo? Ik zou het absoluut niet willen. Alleen al die gedachte! Maar hoe denken jullie hierover, en zouden jullie hier geen probleem van maken, waarom dan niet?
pi_133239806
Een ex van mij is een gigolo.... Persoonlijk geen erge moeite mee.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  Leukste jonkie 2022 woensdag 13 november 2013 @ 23:55:33 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_133239841
Gadverdamme :r
Alleen al de gedachte dat zo'n wijf door duizenden vieze hoerenlopers is aangeduwd :r
Je maintiendrai -XOXO-
pi_133239958
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Een ex van mij is een gigolo.... Persoonlijk geen erge moeite mee.
Dit vraag ik mij dus af. Waarom geen moeite mee. Vind je het niet erg dat je vriend nog tientallen andere vrouwen in een week neukt?
pi_133240033
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef BMWyouknow het volgende:

[..]

Dit vraag ik mij dus af. Waarom geen moeite mee. Vind je het niet erg dat je vriend nog tientallen andere vrouwen in een week neukt?
Nou ik ben een kerel, maar ik zit ongeveer in die situatie alleen is het dan niet betaald :+
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_133240164
Wat ik mij dan wel eens afvraag is of er geen normale banen meer te vinden zijn? Is het als vrouw nu zo moeilijk om een normale baan te vinden, bijvoorbeeld secretaresse? Ook nu, in tijden van crisis, meer dan genoeg vacatures voor dergelijke functies.

Voor mij liever een secretaresse die een normaal salaris verdiend, dan een hoer die dik geld verdiend!
  donderdag 14 november 2013 @ 00:14:05 #7
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_133240426
Het is werk, de meesten laten zich degelijk op allerhande soa's en dergelijke testen en ze verdienen goed. Liefde uit zich niet per se alleen in bed...
pi_133240671
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef BMWyouknow het volgende:
Zouden jullie een relatie willen/kunnen hebben met een (ex)-prostituee of gigolo? Ik zou het absoluut niet willen. Alleen al die gedachte! Maar hoe denken jullie hierover, en zouden jullie hier geen probleem van maken, waarom dan niet?
Ja waarom niet:
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133240833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef BMWyouknow het volgende:
Wat ik mij dan wel eens afvraag is of er geen normale banen meer te vinden zijn? Is het als vrouw nu zo moeilijk om een normale baan te vinden, bijvoorbeeld secretaresse? Ook nu, in tijden van crisis, meer dan genoeg vacatures voor dergelijke functies.

Voor mij liever een secretaresse die een normaal salaris verdiend, dan een hoer die dik geld verdiend!
Maar als je nou liever als hoer/gigolo werkt?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_133240867
vincent van gogh deed het : Sien : http://www.vangoghaventure.com/english/chrono/sien.html
pi_133240919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Het is werk, de meesten laten zich degelijk op allerhande soa's en dergelijke testen en ze verdienen goed. Liefde uit zich niet per se alleen in bed...
Alles kan als werk omschreven worden. Moorden, verkrachten, martelen. Extreme voorbeelden maar het geeft aan dat je alsnog met het zelfde probleem zit, namelijk dat de een het oké vindt en de ander niet.
  donderdag 14 november 2013 @ 02:10:00 #12
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_133242044
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alles kan als werk omschreven worden. Moorden, verkrachten, martelen.
wat is dit nou weer voor een domme opmerking?
pi_133242126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 02:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

wat is dit nou weer voor een domme opmerking?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 02:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

wat is dit nou weer voor een domme opmerking?
pi_133242137
Nooit. Bang dat ik een soa kan krijgen en bovendien lijkt het mij onmogelijk om te leven met iemand die dagelijks nog door X aantal mannen wordt gepakt.

Prostitutie is in mijn ogen ook een beetje terug de tijd in. Maar goed, dat is niet de discussie hierin.
#freefrederike
pi_133242155
Why not
Jusqu'ici tout va bien...
pi_133242812
No way :P..

de gedachte dat wanneer ze thuis komt en ik haar een zoen geef en in haar mond die dag ongeveer 7 penissen zijn in geweest gaat me echt te fur..

maar hey, who am i to judge als iemand een relatie zou nemen met een (ex)-prosti?
Waz met jou!
pi_133244153
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Maar als je nou liever als hoer/gigolo werkt?
Ik kan het me niet voorstellen dat iemand prostitutie verkiest boven een normale baan.
pi_133244208
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:21 schreef BMWyouknow het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat iemand prostitutie verkiest boven een normale baan.
Waarom niet? Iedereen wil toch van zijn hobby zijn beroep maken?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_133244494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 02:24 schreef Manono het volgende:
Why not
Omdat je je niet speciaal (meer) voelt. Of kan voelen.
pi_133250237
als het in het verleden ligt, zou ik er nog wel mee kunnen leven. Maar als ze het nog beoefend, dan wat Zargon zegt:
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat je je niet speciaal (meer) voelt. Of kan voelen.
newb
pi_133253063
Relatie met een prostituee lijkt me niet al te tof gezien het meestal hun libido buiten werk aantast. Verder lijkt me een ex-prostituee wel ok maar niet met een serieuze relatie want de prostitutie doet dingen met je psyche die niet altijd even fijn zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat je je niet speciaal (meer) voelt. Of kan voelen.
Ja wat voor een gast ben je dan als je het gevoel speciaal te zijn uit een partner moet halen. Net als die gasten die gaan huilen over hoeveel ex'en hun partner heeft.
Alles moet ROOD.
pi_133253239
Dus eigenlijk kwam je hier niet echt om meningen te horen, maar meer om jouw mening te verkondigen en iedereen die het niet eens is onbegrijpelijk te vinden?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_133253360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:03 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Ja wat voor een gast ben je dan als je het gevoel speciaal te zijn uit een partner moet halen. Net als die gasten die gaan huilen over hoeveel ex'en hun partner heeft.
Ok, dus speciaal willen zijn voor je partner is zielig en monogamie is slechts een uiting van onzekerheid. Bedankt voor je wijsheid.
pi_133253450
Ik zou het niet kunnen. Mijn vent, mag alleen ik mee seksen :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133253677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef GoeieGriebels het volgende:

[..]

Ok, dus speciaal willen zijn voor je partner is zielig en monogamie is slechts een uiting van onzekerheid. Bedankt voor je wijsheid.
Dat zijn 2 hele andere dingen.

Ik bedoel dat de band die je hebt met je partner speciaal moet zijn en dat je daar je genoegen uit haalt. Niet dat je jezelf speciaal voelt omdat iemand ervoor kiest monogaam met je te zijn, iedereen is sowieso al speciaal.
Alles moet ROOD.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')