Je kan eventueel via het admingedeelte van de site de mail door sturen zonder tussenkomst van Roundcube. Maar ik ken Versio niet dus weet niet of dat daar kan.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef Loekie1 het volgende:
Beste deskundigen,
Ik heb host een website via Versio en daar gaat mijn e-mail via Roundcube. Het lukt me niet om die mail door Gmail te laten ontvangen. Versio wil niet meer antwoorden want ze zijn boos, of ze begrijpen me niet of ze weten dat het niet mogelijk is.
Is het niet mogelijk? Het is IMAP en geen POP bij Roundcube.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef Loekie1 het volgende:
Ja, en ik weet hoe ik daarin moet komen. Volgens hun is daar een forward knop maar ik kan die niet vinden.
Ja, en ga dan eens naar beneden tot je bij Emailmanagement bent?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:44 schreef Loekie1 het volgende:
Versio heeft geantwoord:
In directadmin onder e-mail forwarders kan u dit ingeven.
Maar ik zie dat nergens.
Ik heb dit beeld: bovenaan 'direct adm'
Daaronder 'home', 'webmail' 'password' 'help' 'files'
Hmm dat is wel raar.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:50 schreef Loekie1 het volgende:
Er staat daaronder mijn domeinnaam, geen 'e-mailmanagement', nergens.
Antagonistquote:Op donderdag 14 november 2013 00:28 schreef ludicrous_monk het volgende:
O god, Versio. Ook een kutervaring mee gehad. Ongeveer de slechtste service die je je kan voorstellen.
Tip: TransIP
Had je wat anders verwacht? We hebben het wel over versio hehquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik word nog steeds met een kluitje in het riet gestuurd door Versio.
Dan is je Direct Admin kapot ofzo.quote:Nu sturen ze dit op:
http://www.site-helper.com/email.html#forwarders
een handleiding. Maar wat daar staat, controlpanel en 'e-mailmenu' heb ik helemaal niet in mijn direct. adm.
Volgens mij wordt alleen mail die nu binnenkomt doorgestuurd, niet de mail die al is ontvangen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:04 schreef Loekie1 het volgende:
Hocus pocus, het scherm verscheen opeens een halfuur geleden in direct. adm. na aanklikken domeinnaam. Dat heb ik zeker tien keer eerder gedaan en toen verscheen dat bewuste scherm niet. Volgens mij was er wel iets andersom gezet... domeinnaam en de naam die versio eraan geeft.
Ik heb nu forwarders gemaakt maar nu is het probleem dat er niets binnenkomt bij gmail. Misschien duurt dat een tijdje?
Ik heb natuurlijk een nieuwe mail gestuurd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen mail die nu binnenkomt doorgestuurd, niet de mail die al is ontvangen.
Zou meteen moeten werken, dus je moet ze meteen in je Gmail ontvangenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:28 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een nieuwe mail gestuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |