SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bij mij lukt dat glitchen maar half. krijg iedere keer dat hij geen auto's boven de 50K mag verkopen.
moet je weer een brik er in rijden 2 keer heen en weer voordat je m mag verkopen kost echt 10 min per auto ofzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja maar kutcompetitie toch? Dus dan moet je er eigenlijk voornamelijk Nederlanders omheen hebben en dan is 100k toch wel wat overdreven?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
waarom roze..quote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nanana boo boo stick your head in doodoo![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar kutcompetitie toch? Dus dan moet je er eigenlijk voornamelijk Nederlanders omheen hebben en dan is 100k toch wel wat overdreven?
Best een leuk team mee te maken toch?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best een leuk team mee te maken toch?![]()
![]()
Iemand die even een team kan bedenken me Balotelli en Di Natale en IF Boateng. wil eigenlijk het liefst Boateng op de CAM maar dat wordt zeker lastig ?![]()
Wat is dat toch dat al die miniputter CB's zo overpowered zijn bij corners. Koscielny en nu ook al Caceres.![]()
![]()
zo kan het welquote:Op woensdag 13 november 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
Iemand die even een team kan bedenken me Balotelli en Di Natale en IF Boateng. wil eigenlijk het liefst Boateng op de CAM maar dat wordt zeker lastig ?![]()
![]()
En als je wel Di Natale en Balotelli als spitsen wil dan kan je dit maken:quote:Op woensdag 13 november 2013 22:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is wel erg tof. misschien maar eens even maken
Maar vind dat team van wieisboos beter.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met een RB van 78 ?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
ik ga dat eerste team wel even maken, die ziet er veelbelovend uit![]()
![]()
IF alaba is slechtquote:Op woensdag 13 november 2013 22:46 schreef Maver24 het volgende:
ik ga dat eerste team wel even maken, die ziet er veelbelovend uitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |