Veel Tokkies vermoed ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me een interessant programma.
Zit al klaar met chips en bier, zullen wel veel populisten / pedojagers aan bod komen in de uitzending.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je de VBL-SC hebt uitgenodigd zeker.
Eerste tokkies zijn al gespot inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Trouwens wel een goed en gedurfd programma van de EO.
Idd.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Trouwens wel een goed en gedurfd programma van de EO.
Inderdaad. Ik blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat bij zoveel mensen schijnbaar accuut het vermogen tot denken en nuance verliest zodra men het woord 'pedofiel' laat vallen, en men het onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit niet meer kan maken.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
Wel apart dat iemand die niet veroordeeld is als pedofiel wordt aangekondigd in de wijk.
Moet wel erg zijn man als je die gevoelens hebt. Alsof die mensen ervoor kiezen om een leven lang achtervolgd en gehaat te worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat bij zoveel mensen schijnbaar accuut het vermogen tot denken en nuance stopt zodra men het woord 'pedofiel' laat vallen, en men het onderscheid tussen pedofilie en pedoseksualiteit niet meer kan maken.
Inderdaad, volgens mij is het nog erger dan supporter zijn van Ajax.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet wel erg zijn man als je die gevoelens hebt. Alsof die mensen ervoor kiezen om een leven lang achtervolgd en gehaat te worden.
Hear, hear.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij is het nog erger dan supporter zijn van Ajax.
Het zijn net mensen he.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Juicyhil het volgende:
Ik krijg op een of andere manier nu wel medelijden met die gasten.
quote:
Wat is daarmee?quote:
Ze denken dus ze bestaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |