Omdat ik van je hou.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom moet jij het fokleven mij altijd lastig maken?
'maakt men het fokleven lastig'. Ja ik ken het gezegde. Maar het praat het nog niet goedquote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik van je hou.
Wie men lief heeft.....
Dank jequote:
Nee, niet hij!quote:
Maar daar staat Maikuuul en jij zei Maaaaiikull... Hoe moet ik dan weten dat je die bedoeltquote:Op woensdag 13 november 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
Geen idee. Ik denk dat het een beetje het Fok!-mysterie is geworden.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is er eigenlijk van die gast geworden? Heeft'ie inmiddels promotie gemaakt tot vakkenvul-ploegleider van de donderdagmiddag?
Verdronken in het meer van Fok!-ness, hi ha hoquote:Op woensdag 13 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het een beetje het Fok!-mysterie is geworden.
Ik denk het. Arme jongenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verdronken in het meer van Fok!-ness, hi ha ho
RIP aan de nabestaanden en zulksquote:
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden en zulks
Goed plan. Open er ook even een topic over en organiseer een meet.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.
Dat durf ik niet hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed plan. Open er ook even een topic over en organiseer een meet.
quote:
In een caravan.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een koffietafel doen. Speciaal voor hem. Naast een scooterdealer. Dat zal hij leuk gevonden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |