Hier ook een tegenvallende omzet, maar ik denk dat het grotendeels te maken heeft met het feit dat de winkel momenteel ontzettend lastig te bereiken is. De gemeente is de buurt aan het opknappen en de kruising met de belangrijkste verkeersader van de stad is afgesloten, en je kunt niet meer fatsoenlijk je auto parkeren, voor zover dat vroeger al konquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef SausDip het volgende:
Tegenvallende omzet.. Dus weinig vulling. Vandaar tijd over om te worpen
Welkom in utrechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier ook een tegenvallende omzet, maar ik denk dat het grotendeels te maken heeft met het feit dat de winkel momenteel ontzettend lastig te bereiken is. De gemeente is de buurt aan het opknappen en de kruising met de belangrijkste verkeersader van de stad is afgesloten, en je kunt niet meer fatsoenlijk je auto parkeren, voor zover dat vroeger al kon
Gelukkig zijn ze in 2015 klaar
Niet in Utrecht, maar ze zijn overal in de buurt bezig. Laatst kon de vrachtwagen niet fatsoenlijk inparkeren omdat ze de halve weg open hadden gegooit. Dit heeft ruim een week geduurd en het lossen ging dus niet echt soepelquote:
Ik weet dat je niet in Utrecht zit. Maar moet je voor je lol eens door de binnenstad hier rijdenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Niet in Utrecht, maar ze zijn overal in de buurt bezig. Laatst kon de vrachtwagen niet fatsoenlijk inparkeren omdat ze de halve weg open hadden gegooit. Dit heeft ruim een week geduurd en het lossen ging dus niet echt soepel
De vrachtwagen moest dus midden op een kruispunt lossen en blokkeerde met zijn lange euro trailer de hele weg waardoor mensen er niet meer door konden
Aleid heeft Christian Prudhomme beloofd dat het goed zou komen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet in Utrecht zit. Maar moet je voor je lol eens door de binnenstad hier rijden
Ze gaan dus in 2015 de tour de france hier houden (zelfs een kans dat die voor de winkel langs komt..), nou.. Het is nog een grote bouwput en het ziet er niet naar uit dat die snel weg is
Ook goed verkozen toen. Je had wel twee keuzes! PvdA èèèn PvdA. Hoera voor een referendumquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Aleid heeft Christian Prudhomme beloofd dat het goed zou komen...
Aleid![]()
![]()
Ik gebruik de applicaties op Plaza niet, dus nee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Questionmarks het volgende:
Sinds de update op plaza, van p1 naar p2, kunnen ze in het filiaal niet via plaza naar de applicaties. Nog meer er last van?
Kan je niet handmatig de url terugveranderen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef Questionmarks het volgende:
Sinds de update op plaza, van p1 naar p2, kunnen ze in het filiaal niet via plaza naar de applicaties. Nog meer er last van?
Dat werkt wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je niet handmatig de url terugveranderen?
Dat gebeurt meestal als de ?StoreId=xxxx niet is ingevuld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:40 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Geen, applicaties staan er niet meer bij.
Klopt, hebben wel een bestandje met achterdeurtjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal als de ?StoreId=xxxx niet is ingevuld.
Maar log gewoon direct in bij de lokale toepassingen, werkt altijd en geen gezeik dat je weer eens bent uitgelogd.
Mijn contract kreeg ik gelijk en daarin stond beschreven dat er een proefperiode was. Franchiser?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Nickskuh het volgende:
Hey,
Laatst had ik hier wat gezegt dat ik mijn contract nooit gezien had, maar bij mijn AH zit ik in mijn proefperiode (die 2 maanden duurt?) en daarna krijg je pas een contract, klopt dat wel?
En volgens mij klopt van mijn salaris ook niks..
[ afbeelding ]
Gewerkte uren die ik heb bijgehouden, en nou mijn salarisstrook.
[ afbeelding ]
Jij hebt 27,25 uur uitbetaald gekregen, dus het klopt wel redelijk. Overigens heb je maar 12 van de 13 dagen betaald gekregen, dus ik zou even nakijken of al je data kloppen. Heb je in de tussentijd ook plaza gecheckt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Nickskuh het volgende:
En volgens mij klopt van mijn salaris ook niks..
Of een paar kwartiertjes niet uitbetaald gekregen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jij hebt 27,25 uur uitbetaald gekregen, dus het klopt wel redelijk. Overigens heb je maar 12 van de 13 dagen betaald gekregen, dus ik zou even nakijken of al je data kloppen. Heb je in de tussentijd ook plaza gecheckt?
SV dagen - 12.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Questionmarks het volgende:
Of een paar kwartiertjes niet uitbetaald gekregen.
Als ik me niet vergis - aantal uitbetaalde dagen dat je ziek was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
(Wat betekend dat getal tussen haakjes dan? )
Ah, en die krijgen kort parttimers niet voorzover ik weetquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis - aantal uitbetaalde dagen dat je ziek was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |