Draaiboek nog niet af en dus de wijzigingen ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Owja, helemaal vergeten. Maar waarom weet ns.nl dit nog niet?
Een VIRM heeft niet zoveel vermogen. Veel vermogen zou je bij hoge snelheden alsnog kwijt kunnen met weinig assen. VIRM heeft alleen een vrij dramatische verhouding tussen vermogen en gewicht. Een VIRM-VI heeft minder vermogen dan het motorrijtuig van de oudere dubbeldekkers, de mDDM.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En een VIRM heeft verdomd veel vermogen wat hij via die paar aandrijfassen niet kwijt kan.
Qua mat van NS is dat het 'paardje' met het meeste kracht volgens mij.
Inspectie aan voertuig die dan wel af is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
De uitholling op de Grensland gaat vrolijk door. Vandaag verbust wegens zogenaamd defect materieel. Prognose 13:00. (Maar waarom zou hij dan wel rijden?)
Ze moeten even tanken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
De uitholling op de Grensland gaat vrolijk door. Vandaag verbust wegens zogenaamd defect materieel. Prognose 13:00. (Maar waarom zou hij dan wel rijden?)
oh dat zou nog kunnen jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Inspectie aan voertuig die dan wel af is.
starbucksprijzen plus de gewoonlijke op-stations-en-in-treinen-is-alles-2x-zo-duur die we in NL kennen, dat wordt dan 9 euro voor een bakkie pleur?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat er in Nederlandse treinen ook maar snel restauratiewagens terugkeren.
DD-AR is er al helemaal uit maar komt waarschijnlijk weer terug. Om (tijdelijk) tekort aan Sprinters op te vangen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:26 schreef bloodysunday het volgende:
Die DD-AR gaat er toch helemaal uit?
Dat doet ie elke avond: de laatste rit komt aan op 3b, en vanaf daar wordt direct naar de tankplaat gereden. Om weer op 11 te komen is het wel een geschuif: eerst moet er naar het station gereden worden, daar kopmaken, vervolgens het spoor richting Oldenzaal op en daar weer kopmaken achter de inrijder.quote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:27 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Een VIRM heeft niet zoveel vermogen. Veel vermogen zou je bij hoge snelheden alsnog kwijt kunnen met weinig assen. VIRM heeft alleen een vrij dramatische verhouding tussen vermogen en gewicht. Een VIRM-VI heeft minder vermogen dan het motorrijtuig van de oudere dubbeldekkers, de mDDM.
Nope, helaas nog nooit 1700 gereden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 05:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wel eens een 1700 vol uit gedraaid?
Je bedoelt Arco?quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:18 schreef WhiteJoker het volgende:
Wie is die gast eigenlijk? Kan me in de keuze van ProRail namelijk best vinden. Eerst zorgen voor een grote uitrol voordat je een probleem gaat tackelen die er niet is. Monitoring kan op kleine schaal ook prima met de hand.
Iedere vrijdag leegmat rit van Brussel-Zuid naar de Meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:51 schreef J.B. het volgende:
2 Thalyssen gekoppeld zojuist door Brussel-Noord, is dat gebruikelijk? Het was de eerste keer dat ik het zag.
Wel met hesje voor de ruit neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, helaas nog nooit 1700 gereden.
Ga wel een keertje met je mee als je meester bent
Wel 189 losse loc expres (in overleg met trdl) 's nachts een noodstop gegeven.
Mentor vond het belangrijk om te weten hoe dat voelt, wat je kan verwachten etc.
Na dat we op de vrije baan op topsnelheid tot stilstand waren gekomen (geen overwegen voor ons, niemand achter ons) hebben we hem weer opgebouwd. Rijden op zicht tot het eerste hoofdsein.
Net na het sein weer stilstaan en toen..... Vol tractie. Je wordt in je stoel gedrukt, niet normaalWas echt leerzaam en kicken
Neuh toen niet. Was op ATB spoor en niet op ETCS level 2quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel met hesje voor de ruit neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |