Haha dat is best wel ergquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Hij (spreekt mij aan): "Op wat ben je"
Ik: "Op de bank? Nee, wat bedoel je?"
Hij: "XTC, cocaïne, ketamine, ghb of zelfs heroïne?"
Ik: "Hoezo, zie ik er zo fucked up uit op de foto's?"
Hij: "Ja"
Nou zeg.
Gelukkig kan ik me toch niet herinneren hem geliked te hebben, waarschijnlijk één van die twee die ik per ongeluk geliked heb gisteren.
Ik heb er vijf.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:48 schreef cowman het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld dan? Ik had laatst een gesprek met in mijn ogen een niet bepaald mooi exemplaar en die had er toch al een stuk of 50 binnen no time.
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dm eens een pic, nu ben ik wel echt benieuwd
Haha, blijf dat jezelf maar wijsmaken ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je als meisje geen tindermatches kan krijgen ben je wel fucked
Als jongen geen tindermatches kan krijgen is vrij normaal.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
dm eens een pic, nu ben ik wel echt benieuwd
Vooruit dan maar..quote:
Geeft niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry schat, ik zou je ook wegswipen.
Meen je dat nou echt? Op die ene foto vind ik haar juist wel authentiek overkomen ipv zo'n geile blonde hipster doos van Tinderquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry schat, ik zou je ook wegswipen.
Jep, sorry.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef cowman het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Op die ene foto vind ik haar juist wel authentiek overkomen ipv zo'n geile blonde hipster doos van Tinder
Er zitten bijna alleen lelijke jongens op Tinder, die moeten toch wel matches krijgen neem ik aan...wat doe je er anders.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je als meisje geen tindermatches kan krijgen ben je wel fucked
Als jongen geen tindermatches kan krijgen is vrij normaal.
Die swipe ik dus allemaal naar links heh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef cowman het volgende:
[..]
zo'n geile blonde hipster doos van Tinder
ik krijg ook amper matches en zit er nog steeds opquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zitten bijna alleen lelijke jongens op Tinder, die moeten toch wel matches krijgen neem ik aan...wat doe je er anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |