Wat zij jij, ja heel lekker, al meteen over jou gedroomd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:06 schreef cowman het volgende:
[..]
HAHAHA ik had op dag twee al dat een meid mij die vraag ging stellen + "Lekker geslapen?"
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat zij jij, ja heel lekker, al meteen over jou gedroomd.
Ja zo scherp ben ik nooit als ik wakker wordquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
zij zij dat zij op haar zij had geslapenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik moest er hard om lachenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Wat een kutzin om mee te openen.
Ik hoop dat iemand dat aan mij vraagt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:48 schreef cowman het volgende:
Ik ben een schatzoeker.
Ik zoek een stuk bestek van de Titanic, een dinosaurusbot en jouw nummer. Kan jij mij aan 1 van deze helpen?
Hahah wtf, goede openingszin
Afgeven? Openingszinnen zijn over het algemeen kut, zeker als ze zo afgezaagd zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:53 schreef cowman het volgende:
[..]
Ga ergens anders doelbewust afgeven
Niemand wil jouw heup hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand dat aan mij vraagt.
Ik wil best afstand doen van mijn dinosaurusbot voor de juiste prijs.
Ahwwwwwquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Hij (spreekt mij aan): "Op wat ben je"
Ik: "Op de bank? Nee, wat bedoel je?"
Hij: "XTC, cocaïne, ketamine, ghb of zelfs heroïne?"
Ik: "Hoezo, zie ik er zo fucked up uit op de foto's?"
Hij: "Ja"
Nou zeg.
Gelukkig kan ik me toch niet herinneren hem geliked te hebben, waarschijnlijk één van die twee die ik per ongeluk geliked heb gisteren.
Pienata ik ontkom er niet aan dat ik toch elke keer weer medelijden met je heb als het om Tinder en mannen gaatquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Nou zeg.
Gelukkig kan ik me toch niet herinneren hem geliked te hebben, waarschijnlijk één van die twee die ik per ongeluk geliked heb gisteren.
Echt hè.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:33 schreef cowman het volgende:
[..]
Pienata ik ontkom er niet aan dat ik toch elke keer weer medelijden met je heb als het om Tinder en mannen gaat
Nee niet blind, dat durfde hij niet aan met mijn gebrek aan Tindermatches.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:42 schreef cowman het volgende:
[..]
Jullie hebben al foto's uitgewisseld, of wordt het een blinddate?
Sowieso begrijp ik niet waarom mensen blind dates doen. Of nou ja ik begrijp het wel. Als je weet dat je geen date kan krijgen als je wel direct je foto's laat zien. Maar dan weet je toch dat het wel verneukt wordt met de date zelf dus dat is nog niet echt een goed argument imo...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:
[..]
Nee niet blind, dat durfde hij niet aan met mijn gebrek aan Tindermatches.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef Pienata het volgende:
Nieuwste Tinder-match:
Nou zeg.
Is het echt zo erg gesteld dan? Ik had laatst een gesprek met in mijn ogen een niet bepaald mooi exemplaar en die had er toch al een stuk of 50 binnen no time.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Pienata het volgende:
[..]
Nee niet blind, dat durfde hij niet aan met mijn gebrek aan Tindermatches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |