die heb je sowieso al binnen. chat gewoon een weekje langerquote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vroeg trouwens een ander ook voor een date maar die twijfelde ivm net contact en dat ze me niet kent. Maar hoe kan ik haar over de streep trekken?
Yo, hier is mijn facebook...een kijkje in mijn leven of iets?
Ja en dan over een weekje gewoon weer vragen en dan idd dat het voor mij ook eng isquote:Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef cowman het volgende:
[..]
die heb je sowieso al binnen. chat gewoon een weekje langer
Mijn ervaring is, dat wanneer je het goed doet die week en er een 'whatsapp klik' is, zij daar wel naar gaat hinten. Stel dan gewoon iets luchtigs voor ipv het woord date. Bv "zin om morgen mee te gaan naar dat en dat?". Maakt het minder beladenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja en dan over een weekje gewoon weer vragen en dan idd dat het voor mij ook eng is
Allemachtig, the horror :pquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik kan het me geeneens meer echt herinneren. Het ging allemaal zo snel. Daarna barstte ze uit over haar ex, dat ze daar mee zat omdat het rot geëindigd was, dat ze me wel leuk vond en niet probeerde te friendzonen, dat ze me verder wilde zien maar geen relatie wilde (nog), en dat ze gewoon ongecompliceerd leuke dingen wilde doen
Vervolgens heb ik haar gedurende die 10 minuten 2 knuffels en 1 zoen op d'r wang gegeven, oh en d'r arm gestreeld. Ultragay. Maar goed, heat of the moment he.
Er zit 70 km tussen dus er zit wel echt een planning aanquote:Op donderdag 14 november 2013 23:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Mijn ervaring is, dat wanneer je het goed doet die week en er een 'whatsapp klik' is, zij daar wel naar gaat hinten. Stel dan gewoon iets luchtigs voor ipv het woord date. Bv "zin om morgen mee te gaan naar dat en dat?". Maakt het minder beladen
Hahaha, gayyyyquote:Op donderdag 14 november 2013 23:42 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Zeggen dat het voor jou net zo eng is ?:P
Ik zie jou wel zitten toevalligquote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien gaat ze fokkers koppelen?
Ik zou haar gewoon toevoegen op Facebook. Ze bekijkt sowieso wel alles.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vroeg trouwens een ander ook voor een date maar die twijfelde ivm net contact en dat ze me niet kent. Maar hoe kan ik haar over de streep trekken?
Yo, hier is mijn facebook...een kijkje in mijn leven of iets?
Ik dacht dat t een eerste date met een random Tinderchick was. Dan is het toch wel het worst-case scenario dacht ik zoquote:
Oh neuh, lol. Dat was wel een beetje weird geweest hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:23 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik dacht dat t een eerste date met een random Tinderchick was. Dan is het toch wel het worst-case scenario dacht ik zo.
Zulke meisjes maakt mannen zwakquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hahaha, gayyyy
Edit: ohw je bent het echt van plan. Beter gewoon ff wachten idd en dan krijg je vanzelf vertrouwen
Zullen wij een hasj roken en een biertje drinken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie jou wel zitten toevallig
[..]
Ik zou haar gewoon toevoegen op Facebook. Ze bekijkt sowieso wel alles.
mompelt iets met vbl, hoofdkantoor FOK...quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen foto's meer.
*stop volgen*
en jij nu al meerdere keren wat gestuurd zonder reactie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Volvoman het volgende:
Ik herken de frustraties ook. Een echt mooi meisje begon tegen mij te praten met een nogal droge openingszin. En nu al 2 dagen niks meer terwijl ze volgens Tinder meerdere malen online is geweest
Ze kijkt gewoon verder. Doe ik ook. Vaak reageer ik ook helemaal niet. Soms geef ik aan diegene mijn type niet is, maar dat wordt een discussie en kost tijd en energie. Daarom is negeren beter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:34 schreef Volvoman het volgende:
Ik herken de frustraties ook. Een echt mooi meisje begon tegen mij te praten met een nogal droge openingszin. En nu al 2 dagen niks meer terwijl ze volgens Tinder meerdere malen online is geweest
Als diegene je type niet is, waarom dan uberhaupt liken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:36 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon verder. Doe ik ook. Vaak reageer ik ook helemaal niet. Soms geef ik aan diegene mijn type niet is, maar dat wordt een discussie en kost tijd en energie. Daarom is negeren beter.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Aw yes! Fotomodel waar ik al een paar dagen mee praat gevraagd of ze een date met mij zou willen, kreeg als antwoord dat ze het momenteel druk heeft (wat ik al wist) maar dat ze daar wel zin in zou hebben zodra ze meer tijd heeft.
Lijkt me best tof want naast dat ze erg knap is komt ze ook echt heel leuk en aardig over.
Ah sorry. Dat ging over Badoo. Ik had alle apps aan staan..quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:01 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Als diegene je type niet is, waarom dan uberhaupt liken?
Zij begon met een berichtje laat op de avond. Hierop heb ik 's ochtends gereageerd. En een dag later in de middag weer wat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en jij nu al meerdere keren wat gestuurd zonder reactie?
HAHAHA ik had op dag twee al dat een meid mij die vraag ging stellen + "Lekker geslapen?"quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:25 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Goed bezigik vind het zelf altijd best lastig als een date nog een tijdje duurt om het via whatsapp leuk te houden. Vooral als het op ten duur is van, "Hey. Leuke dag gehad?" Dat soort crap. Of is het dat een teken dat het het niet helemaal is?
Heb al twee keer gehad dat een date in het verschiet lag, maar dat het voordat de date plaatsvond al dood gebloed was. (nou zoek ik ook niet iets voor een relatie, maar voor de fun, misschien hebben vrouwen daar een zintuig voor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |