Foto heb ik best wel , maar wat is het verschil met 1 van internet?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Wealth het volgende:
Je hebt het hier over een 5770 en een 6850, waar komt die 5950 dan vandaan?
Heb je een foto van de 6850? (niet een van internet)
hoelang heb je ze in gebruik gehad? wanneer gekocht etc?
Ik heb ervaring met erg stoffige kaarten en ventilatie, vandaar. Je zegt dat je de 6850 nu in crossfire hebt, maar daarvoor ook gebruikt?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:59 schreef YebCar het volgende:
[..]
Foto heb ik best wel , maar wat is het verschil met 1 van internet?
Dat ding zit in een kast en dus precies zoals op het plaatje. het is geen item dat gebruikerssporen kan hebben.
Eventueel dus werkend te zien, Heb de 6850 momenteel in crossfire sinds enkele maanden.
geheel stofvrij en ventilator maakt ook geen rare geluiden , ook niet met full load. Ik heb de fan schoongemaakt.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef Wealth het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met erg stoffige kaarten en ventilatie, vandaar. Je zegt dat je de 6850 nu in crossfire hebt, maar daarvoor ook gebruikt?
ookk te versturen natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 17:33 schreef Downstar het volgende:
Waar op te halen?
mogelijk interesse in die HD6850
Amsterdam zo te zien, hmm das mij te ver weg haha
Begrijpelijk maar zie hem graag nog werkend,quote:
eventueel welquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:06 schreef Friday12 het volgende:
Heb je linkje naar de specs van de videokaarten(er zijn zoveel versies uit van elke) Gevonden het duurde even
En zit die power cable converter nog bij de 6850?
PSU was modulair en had die kabels niet nodig en nu kwijtquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef YebCar het volgende:
[..]
eventueel wel
van molex naar 6 pins, maar heb je geen 6 pins uit je psu?
ik heb nog wel wat modulaire stekkers liggen naar 6 pins geloof ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PSU was modulair en had die kabels niet nodig en nu kwijt
55e + ophalen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef YebCar het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat modulaire stekkers liggen naar 6 pins geloof ik
die krijg je erbij mits je een bod doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |