quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sardu op 13-11-2013 03:18:05 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Voor zover ze er nog inzitten.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:38 schreef Viro het volgende:
Net nieuw en gelijk al laat ze dr tanden zien
Stiekem 2001quote:Op woensdag 13 november 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor zover ze er nog inzitten.![]()
'83___
Wat heb jij dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor zover ze er nog inzitten.![]()
'83___
Jawsquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is bij sardu in het schuurtje aan het bekkenstoten
Godverdomme goeie hobby gevonden vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Die is bij sardu in het schuurtje aan het bekkenstoten
Ik hoop stiekem dat ze een hele dm aan het typen is incl. Fotodagboek en nog meer bekkenstootmateriaal voor vanavond.quote:
Oh, bummer.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Was thee aan het maken...Meloen smaak
Echt hequote:Op woensdag 13 november 2013 00:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ze een hele dm aan het typen is incl. Fotodagboek en nog meer bekkenstootmateriaal voor vanavond.
[..]
Oh, bummer.![]()
Meloen rode of witte?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Was thee aan het maken...Meloen smaak
Albert Heinquote:Op woensdag 13 november 2013 00:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Meloen rode of witte?
Waar heb je gehaald
Wel een beetje domper op mijn zojuist geattendeerde drill sergeant.quote:
Heb al fotos gepost....quote:Op woensdag 13 november 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar Channie post eens een foto van jezelf. Vleeskeuring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |