hoeveel is 525 netto per maand?
ik werk bij een import en export bedrijf op afd. automatisering/systeembeheer.
bedankt Splackakakakakakavellie
[Dit bericht is gewijzigd door neo567 op 01-10-2002 12:35]
quote:ong. 350 netto gok ik ... wel weining btw ....
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:30 schreef Splackavellie het volgende:
nou ik krijg net te horen dat ik bruto 525 ¤ p/maand ga verdienen voor 4 dagen per week,hoeveel is 525 netto per maand?
ik werk bij een import en export bedrijf op afd. automatisering/systeembeheer.bedankt Splackakakakakakavellie
*werkt 31.8 uur pw voor heeel wat meer
quote:Is inderdaad de beste berekening... Maar aangezien het bedrag niet heel hoog is zal belasting tarief ongeveer op 30% liggen.
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:31 schreef static het volgende:
Vermenigvuldigen met 0.66 en je zit aardig in de richting.
quote:Met alle respect.... Is niet echt veel trouwens.
nou ik krijg net te horen dat ik bruto 525 ¤ p/maand ga verdienen voor 4 dagen per week,hoeveel is 525 netto per maand?
ik werk bij een import en export bedrijf op afd. automatisering/systeembeheer.bedankt Splackakakakakakavellie
quote:27 volgens z'n profiel...dan wordt je vrij stevig genaaid als je daar 4 dagen fulltime voor moet werken
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:41 schreef Xenad het volgende:[..]
Met alle respect.... Is niet echt veel trouwens.
Kweet niet hoe oud je bent natuurlijk, maar geen vetpot.
quote:hahaha 27, en dan 525 !! tsss IK BEN GEEN MTB'er
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:44 schreef MobileRingtonez het volgende:[..]
27 volgens z'n profiel...dan wordt je vrij stevig genaaid als je daar 4 dagen fulltime voor moet werken
quote:Not really true.... Iedereen betaald belasting daar kom je niet onder uit.
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:45 schreef Splackavellie het volgende:
18 jaar en het is het minimum maar ik hoef geen belasting te betalen erover dat weet ik wel via een studentenregeling d8t ik
Edit: wordt ik met dt.... was wel heel erg.
[Dit bericht is gewijzigd door Xenad op 01-10-2002 12:56]
quote:ja.. ik ben er assistensysteembeheer. maar ik dacht dat ik netto iets van 440 ¤ ofz zou krijgen .. niet dus
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:55 schreef ballou het volgende:
Betekend 4 dagen ook vier dagen van 8 uur? Als dit wel zo is wil ik wel eens weten wat voor werk je moet doen dan. Want anders is het erg slecht betaald.
Als een sppermarkt baan niet lukt probeer het dan eens bij een pizza bezorg dienst. ik vond het altijd erg leuk, maakt veel mee, en je krijgt ook nog fooi en dat hangt weer vanjezelf af.
quote:maar waarom zouden ze bij een supermarkt zoveel meer betalen dan?
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:16 schreef ballou het volgende:
Een contract teken betekend niet dat je er aan avst zit. Als het goed is heb je nog twee maanden proeftijd (wettelijk). Als ik jou was zou ik zoals al geoppet werd een baantje bij een suppermarkt proberen te krijgen daar verdien je nog meer. Als ik naar mezelf kijk toen had ik in mijn studenten tijd (haha klinkt al oud) een salaris van bijna 1500 gulden netto en dan werkte ik echt geen 36 uur.Als een sppermarkt baan niet lukt probeer het dan eens bij een pizza bezorg dienst. ik vond het altijd erg leuk, maakt veel mee, en je krijgt ook nog fooi en dat hangt weer vanjezelf af.
quote:ja ik moest een stage doen van 1 1/2 jaar maar heb deze in 1 jaar en 1 maand gedaan dus heb ik nu 4 maanden om te werken
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:53 schreef ballou het volgende:
Maar heb je als student dan zoveel tijd om overdag te kunnen werkenWant als dat zo is dan wil ik ook wel student worden en vier dagen per week gaan werken incl belasting voordelen voor studenten maar dan wel voor het zelfde geld als ik nu heb natuurlijk
quote:Stomme vraag misschien,maar waarom heb je dit contract getekend? Bij mijn vorige baas had ik E 960,- per maand voor 32 uur per week als secretaresse en ik ben pas 18 jaar oud, dus sorry dat ik het zeg maar het is echt veel te weinig, ik zou hiervoor dus niet gaan werken.Sorry!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |