SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk trouwens dat mijn broertje DS2 is, want hij koopt altijd Doritos.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pis jij tegen de muur aan dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef DuTank het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn broertje DS2 is, want hij koopt altijd Doritos.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ook Jacked? En wordt daar dan vervolgens over geklaagd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef DuTank het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn broertje DS2 is, want hij koopt altijd Doritos.![]()
Ja vooral Jacked. Of Sweet Chili Pepper. Maar ik vind die ook lekker, dus geen geklaag.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook Jacked? En wordt daar dan vervolgens over geklaagd?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
die blauwe zijn ook best te pruimen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alleen die oranje Doritos zijn wel oke de rest is smerig
Gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met flink wat dip wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die blauwe zijn ook best te pruimen.![]()
Nacho Cheese is goed te doen, naturel ook met een lekkere dip, pure paprika is goddelijk, cool american ook, sweet chilli pepper ook en jacked is echt fucking ranzig.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind doritos niet te vreten. Alleen met een dipsaus is het wel lekker.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
Nacho Cheese is goed te doen, naturel ook met een lekkere dip, pure paprika is goddelijk, cool american ook, sweet chilli pepper ook en jacked is echt fucking ranzig.
![]()
hahah wauw verkopen ze dat ook alquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dit is de meest ranzige chips die ik ooit op heb:
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
patatje kapsalon ook nog. Kapsalon is toch sowieso al met friet/patat (hoe je het ook mag noemen voordat er een rel ontstaat)quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dit is de meest ranzige chips die ik ooit op heb:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |