quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Naja eigenlijk was het achteraf één groot abces, dat dus iedere keer terug bleef komen/nooit goed weggehaald is, dachten nog even aan een fistel maar bleek dus bij de laatste operatie (toen zijn ze zo'n 12 cm diep gegaan) dat het gewoon in een holte uitkwam. IB had toen dus een gang in z'n bil van 12 cm diep en aan het uiteinde 3 cm breedt ofzoquote:
ja gisterenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
Maar jij hebt je polis al gehad, Lays? Ik nietDe polisvoorwaarden van 2014 zijn ook nog niet online te vinden
Auwquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja eigenlijk was het achteraf één groot abces, dat dus iedere keer terug bleef komen/nooit goed weggehaald is, dachten nog even aan een fistel maar bleek dus bij de laatste operatie (toen zijn ze zo'n 12 cm diep gegaan) dat het gewoon in een holte uitkwam. IB had toen dus een gang in z'n bil van 12 cm diep en aan het uiteinde 3 cm breedt ofzoNaja dr heeft best een poosje een drain in gezeten die wel een cm breed was denk ik. Hij is er uiteindelijk 4 keer aan geopereerd gespreid over een jaar.
Euwh. Nou dan zal ik hem deze week ook wel krijgen.quote:
Ik heb het je in pM gestuurdquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
Maar jij hebt je polis al gehad, Lays? Ik nietDe polisvoorwaarden van 2014 zijn ook nog niet online te vinden
Ik dacht dat jij lui was?quote:
Ja speciaal voor jou heb ik mn kont van de bank gelichtquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij lui was?Maar dat komt omdat je ouder bent. Wacht, reply...
Varken, eerpels met spekkies en broccoli/bloemkoolmix.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Etenstijd.![]()
En Cat, wat is het geworden?
IB vond het maar wat mooi om tegen mensen te zeggen dat hij een abces naast zijn Anus had. Als mensen dan vroegen wat hij precies had moest ie altijd zo de nadruk op t woord anus leggenquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou heb ik mn kont van de bank gelicht
Ik ken hetquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IB vond het maar wat mooi om tegen mensen te zeggen dat hij een abces naast zijn Anus had. Als mensen dan vroegen wat hij precies had moest ie altijd zo de nadruk op t woord anus leggen
Goeie keus, hoewel kip en spek ook een mooie combi is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Varken, eerpels met spekkies en broccoli/bloemkoolmix.
Hoeft niet!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd of je daar dan nog een brief over krijgt ofzo van je eigen zorgverzekering, voor dat budgetgebeuren
Niet iedereen zit dagelijks die sites uit te pluizen namelijk![]()
Tot wanneer mag je evt overstappen? Gewoon tot 31 dec?
Ik zal er toch maar aan gaan geloven om alles te gaan lopen vergelijken denk ik... zie er nu al tegenop.
Maar het word wel vergoed door de budgetverzekering!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt, mensen die dit straks iets te snel teruglezen denken dat we het hebben over kippenabcessen met broccolimix op je anus.
Daar ben ik dus echt te lui voorquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd of je daar dan nog een brief over krijgt ofzo van je eigen zorgverzekering, voor dat budgetgebeuren
Niet iedereen zit dagelijks die sites uit te pluizen namelijk![]()
Tot wanneer mag je evt overstappen? Gewoon tot 31 dec?
Ik zal er toch maar aan gaan geloven om alles te gaan lopen vergelijken denk ik... zie er nu al tegenop.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt, mensen die dit straks iets te snel teruglezen denken dat we het hebben over kippenabcessen met broccolimix op je anus.
Willu even kijken hoe Ohra het doet in dat lijstje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeft niet!
Consumentenbond heeft dat voor u gedaan!
Kunnen alleen leden inzien, wil jij mijn inlog lenen?
Kan best een hoop schelen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daar ben ik dus echt te lui voor
Dus dat is Budget, Eten én Zorg in een.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar het word wel vergoed door de budgetverzekering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |