Surface (2), zeker weten. Vooral omdat je er ook wat office taken op wil doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:33 schreef bulbjes het volgende:
Wie overtuigt mij dat je met een Android toestel (zit te denken aan Samsung galaxy tab 3):
-ook nog best Office-achtige apps kunt vinden die goed/ makkelijk zijn?
(zodat je ook een C.V. of zo zou kunnen maken op je tablet)
-dat het best lukt om iets te vinden zodat je alle bestandsformaten kunt afspelen (van bijv. films op externe HD of geheugenkaartje)
-dat een converter van mini-USB naar USB 2.0 best werkt?
Ik zit te twijfelen tussen Windows Surface RT 32 Gb of Samsung galaxy tab 3.
Wbt de Windows Surface: dat dat ding Office heeft is toch wel erg handig, want dan komt het nog het meest in de buurt van een laptop-ervaring (tablet wordt vervanging van mijn laptop namelijk, waar ik nooit meer op deed dan internetten en notities maken in Word) en kan ik hem ook nog gebruiken als ik ooit een C.V. moet maken e.d.
Dat laatste kan dan geloof ik weer niet met de Samsung galaxy tab 3, want die heeft geen Office en volgens verkopers komt Polaris office er niet echt in de buurt.
Zijn misschien wel office-achtige apps te krijgen, maar daar betaal je dan voor en ik vraag me dus af of deze een beetje goed/ handig zijn?
Bovendien heeft de Samsung geen USB 2.0 uitgang (kan er wel n converter aan hangen maar weet niet in hoeverre dat werkt) en is hij misschien niet compatible met de afspeelformaten van films op mijn externe HD of op geheugenkaartje e.d.
En je kan er geen internet explorer opzetten (niet dat IE nou zo goed is, maar ik gebruik het zelf wel altijd en er zijn misschien toch pagina's die alleen in IE goed openen?).
Bovendien is de Windows Surface goedkoper en op het feit dat ie weinig apps heeft na, voor die prijs denk ik een prima ding.
Maar voordeel van Samsung is dan weer dat ik m mooier vind (scherm vind ik alhoewel fel, wel beter leesbaar geloof ik), hij veeeel meer apps heeft, betere camera etc. MoeilijkWie overtuigt me?
Still waiting...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
Gerucht: Nexus 10 van Samsung te zien tijdens CES?
Ik wacht nog steeds op een nieuwe grote nexus tablet andersquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tot en met vandaag dus hou maar op met wachten.
Mits goed uitgevoerd een goede comboquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:17 schreef shiznuts het volgende:
Ben wel benieuwd naar die nieuwe Asus.
In principe wel geinig om met dezelfde processor zowel Android en Windows aan te sturen.
quote:The tablet display has 128GB of SSD storage that can be supplemented by a 64GB Micro SD card, while the keyboard dock houses up to a 1TB hard disk drive.
Hardware.info zegt dit:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:29 schreef RobertNL het volgende:
Mits goed uitgevoerd een goede combo, zou helemaal leuk zijn als je het opslag geheugen tussen de twee kon delen.
Dus als het ware krijg je denk ik 4 partities.quote:De machine bevat 4GB DDR3L-1600 geheugen en heeft afhankelijk van het model een 64GB of 128GB SSD aan boord. Daarvan is respectievelijk 16GB of 32GB gereserveerd voor Android en 2GB respectievelijk 4GB voor een gedeelde schijf om eenvoudig bestanden tussen Android en Windows uit te wisselen. De rest van de opslagcapaciteit is beschikbaar voor Windows. In de dock kan een normale harde schijf geplaatst worden.
Dat is mij dus niet alles 4GB gedeeld wat is dat nu? Bedoel een filmpje downloaden op W8 en kijken op Android (HD) gaat dus al niet (het overzetten althans).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hardware.info zegt dit:
[..]
Dus als het ware krijg je denk ik 4 partities.
#1 16GB/32GB voor Android.
#2 2GB/4GB voor gedeelde map.
#3 rest voor Windows
#4 Harde schijf in dock voor Windows.
I5 komt hopelijk dan met een 128gig, en 320GB maar gezien de prijs zal wat wel niet gaan lukkenquote:Ziet er inderdaad heel interessant uit. Maar ik denk dat het lekker heftige prijzen worden.
[...] Vanaf de i5 versie krijg je Full-HD scherm en die moet $699/¤699 gaan kosten [...]
En dan heb je nog 64GB of 128GB SSD en de harde schijf in de dock van 320GB t/m 1TB.
[...]
Wil je dus full-blown i7 met 128GB SSD en 1TB harde schijf dan ga je denk ik makkelijk over de ¤1000 heen. (gok dat je overigens ook een goedkopere versie kunt nemen en zélf de harde schijf vervangen door een grotere)
Ja, en is ook kleiner wat het tablet gedeelte (een stukje) bruikbaarder maakt. 13.3 inch ga je niet los uit het dock klikken. Veel te groot om vast te houden. De RT is al wel de max voor een tablet voor mij, eigenlijk nog wel wat te lomp.quote:Ter vergelijking; een Surface Pro 128GB SSD kost je net geen ¤1000 en met een type cover ga je rond de ¤1000-1100 zitten. Deze heeft echter wel een erg goede stylus erbij zitten wat bij sommige situaties erg handig kan zijn.
quote:Blijft mooi spul, maar wel duur...
Daar heb je denk ik het probleem. Heb zo geen tijd om op te zoeken hoe en wat maar klinkt aannemelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:54 schreef RobertNL het volgende:
Helaas zal dat wel niet kunnen met de verschillende indelingen van de bestandsystemen.
True, maar ik blijft op dat gebied misschien dan maar een zûnige Hollander; want zo'n apparaat is wel afgeschreven na een jaar of 4.quote:I5 komt hopelijk dan met een 128gig, en 320GB maar gezien de prijs zal wat wel niet gaan lukken.
De I7 met 128GB / 1TB gaat inderdaad boven de 1000 denk ik, maarja wat betaal je voor een stevige laptop met de zelfde specs?
Je moet het denk ik vooral zien als netbook waarvan je het scherm toevallig kunt losmaken.quote:Ja, en is ook kleiner wat het tablet gedeelte (een stukje) bruikbaarder maakt. 13.3 inch ga je niet los uit het dock klikken. Veel te groot om vast te houden. De RT is al wel de max voor een tablet voor mij, eigenlijk nog wel wat te lomp.
Even een vraag posten in dat kernel topic, bakken ze er wel 1 voor je (dacht ik)quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:43 schreef relativity het volgende:
[..]
Bedankt voor de links. Heb zelf ook een Pipo m9 max, fijn ding.
Alleen jammer dat er weinig verschil zit in roms en het aanbod erin, zowel als in roms en kernels beperkt is.
Welke kernels zijn compatible met pipo m9 max?
Ahh okquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Even een vraag posten in dat kernel topic, bakken ze er wel 1 voor je (dacht ik).
13.3 inch is een ideaal formaat om op +/- 240 graden geklapt op schoot te leggen met het scherm naar je toe. ik vind dat zelfs ergonomisch een betere form factor en stand dan de traditionele tablet of laptop, want je hebt het beeld vlak voor je neus zonder dat je je armen hoeft te buigen of het apparaat vast te houden; gewoon twee handen vrij. de mogelijkheid om terug te buigen naar keyboard stand is als het nodig is ook erg nuttig. maar je moet dan wel iets hebben waarmee het allemaal kan.quote:Ja, en is ook kleiner wat het tablet gedeelte (een stukje) bruikbaarder maakt. 13.3 inch ga je niet los uit het dock klikken. Veel te groot om vast te houden. De RT is al wel de max voor een tablet voor mij, eigenlijk nog wel wat te lomp.
Gevalletje garantie, een reflash van de firmware zou kunnen helpen maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Laden plaatjes altijd wel helemaal goed (geen rare renders?), en een (simpele) game?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:15 schreef Symer het volgende:
Ik heb sinds een week ook een android tablet, een Asus Memopad FHD10. Erg blij mee, alleen eens in de twee dagen krijg ik dit (soms bij het opstarten, soms gewoon tijdens het browsen):
[ afbeelding ]
Iemand hier enig idee of daar iets aan te doen is?
quote:Dear sir,
The Archos GamePad 2 should be available tomorrow or next week at the latest on our online store.
De M802 lijkt wel goed. Redelijk goede gpu en een nieuwe versie van cortex a9. Rockchip gebruikende fabrikanten laat momenteel best wel eens een steekje vallen (rk3188m)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |