quote:
Maar ik neem pepernoten mee om ze bewust te delen met collega's. Ik neem de velen Merci's en bonbons etc die B aan het einde van het schooljaar krijgt mee omdat wij ze niet (allemaal) eten en ze anders inderdaad weggedonderd worden en dat vind ik zonde. En dat zeg ik er dan ook gewoon bij maar daar vinden zij ze niet minder lekker om...quote:
Ja dat doen ze dan zelf inderdaad, ga niet uren lopen zwoegen op iets wat je bewust niet wil eten en dan anderen zich lullig laten voelen als ze er niet op zitten te wachtenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, ik ben daar licht door getraumatiseerd. Taart afslaan en dat mensen je dan supersip aan gaan kijken "Ja maar ik heb speciaal zoveel lekkere taart gehaald en niemand wil het" "Nou heb ik voor niks uren in de keuken gestaan
" "Nu moet ik alles weggooien, zo vreselijk zonde want het is zo lekker
"
Fucking hell, sodemieter op. Ga mij nog ff lekker een schųldgevoel aanpraten omdat ik die zooi niet neemEn ja, dat is me regelmātig overkomen
Ja idd ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik bak ook alleen maar cake als ik weet dat ik er zelf van eet en cif ook... Dan pak ik naar het werk mee; maar als zij em niet hoeven; vreet ik em alsnog opquote:Op woensdag 13 november 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, ik ben daar licht door getraumatiseerd. Taart afslaan en dat mensen je dan supersip aan gaan kijken "Ja maar ik heb speciaal zoveel lekkere taart gehaald en niemand wil het" "Nou heb ik voor niks uren in de keuken gestaan
" "Nu moet ik alles weggooien, zo vreselijk zonde want het is zo lekker
"
Fucking hell, sodemieter op. Ga mij nog ff lekker een schųldgevoel aanpraten omdat ik die zooi niet neemEn ja, dat is me regelmātig overkomen
nja, jouw collega's zijn ook niet zo empathisch op dat gebied...quote:Op woensdag 13 november 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik bak ook alleen maar cake als ik weet dat ik er zelf van eet en cif ook... Dan pak ik naar het werk mee; maar als zij em niet hoeven; vreet ik em alsnog opOMNOMNOM.
Maar als mijn collega (eindelijk) wat bewuster om zou gaan qua eten; zou ik ook minder snoepgoed meenemen (omdat ik daar dan wel rekening mee zou houden). Maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren eigenlijk...
Neeuuuuuuppppequote:Op woensdag 13 november 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nja, jouw collega's zijn ook niet zo empathisch op dat gebied...
Ja met soepje heb ik het dus ook over cup-a-soupquote:Op woensdag 13 november 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken ook mensen die een kom cup-a-soup als lunch eten en dan verder niks.... HOEEEE
ik vind het een goedequote:Op woensdag 13 november 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja met soepje heb ik het dus ook over cup-a-soup![]()
![]()
Ik deed het vroeger dus ook; maar voel me wel stukken beter nu ik daar vanaf ben gestapt
Overigens ga ik voor de: Empathy not found quoteImo past het beter omdat het vooral gaat om het medeleven voor de tegenstander eik
Denk ik... Ja... euh... gvd lastig dit
![]()
OEEEHHHH !quote:
sorryquote:Op woensdag 13 november 2013 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Gevolgd door een luidruchtig "ĖK NEEM ZE LEKKER WEL HOOR! NJAM NJAM SKRONTSJ SKRONTSJ. MMMMM HEEEERLIJK!"
Su'Priem Menace, 404, ERROR - Mercy not found.quote:
ja godver! Kutenyquote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
check je whatserp es
Die naas van jou
Die is tofquote:Op woensdag 13 november 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Su'Priem Menace, 404, ERROR - Mercy not found.
Zo dan?![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Su'Priem Menace, 404, ERROR - Mercy not found.
Zo dan?![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Spuit elf over de dun discussie: Debs is heel lang wat al snel slanker oogt en ze heeft geen enorme voorgevel wat ook erg slank oogt.
Ze is gewoon mooi slank imho. Gelukkig heeft ze wel een lekkere kont![]()
En verder zijn die wijven gewoon jaloers
Ik zal je bedanken in mijn speechquote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Als je prof wordt eis ik wel een percentage van je sponsorgeld.
Heb je toevallig een Action in de buurt? Kun je effe snel warmtepleisters gaan scoren?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens: Worse day dat mijn nek vast zitVanavond pre-scrimmage training voor zondag en ik zal blij zijn als ik überhaupt de training mee zal kunnen doen. Omkijken is momenteel zeer pijnlijk
bb had zijn jasje van zijn pak op de tafel laten liggen.quote:
Als Priem ičts in de buurt heeft is het wel een Actionquote:Op woensdag 13 november 2013 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Action in de buurt? Kun je effe snel warmtepleisters gaan scoren?
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb had zijn jasje van zijn pak op de tafel laten liggen.
Ik werk thuis, en zag al de hele ochtend de oortjes van Eny achter mijn laptopscherm, gezellig!
Pas net keek ik en zag ik dat ie pontificaal OP bb's jasje lag![]()
Dus ik jaag Eny weg, (wel eerst foto gemaakt en naar bb ge-appt), ga weer verder, kijk vijf minuten later op, ZIT NOORTJE OP DAT JASJE.
Nu heb ik het jasje maar opgehangen
Als bb dat nou in de eerste plaats had gedaanquote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu heb ik het jasje maar opgehangen
ik denk dat het oorspronkelijke plan was dat ie 'm gewoon aan zou trekkenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als bb dat nou in de eerste plaats had gedaan
Dan nog was het handiger geweest om hem gewoon op te hangenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het oorspronkelijke plan was dat ie 'm gewoon aan zou trekken
Ik zou een jasje van een pak altijd aan een stoel hangen, maar dat is omdat ik weet dat onze beesten zo'n jasje ook een ideale ligplek vinden en hem binnen 5 seconden ingepikt hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hij komt naar beneden met jasje, gaat eerst ontbijten dus legt jasje even op tafel, vergeet jasje aan te doen. Ik snap m wel
dit jaquote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou een jasje van een pak altijd aan een stoel hangen, maar dat is omdat ik weet dat onze beesten zo'n jasje ook een ideale ligplek vinden en hem binnen 5 seconden ingepikt hebben.
Is er trouwens bij jullie redelijke parkeerplek SQ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |